Vakantiehuis
9,4

Kenmerken
Huisdieren toegestaan

7 reviews over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

Heerlijke vakantie in een prachtig huis.

Marjolein,
28-9-2018

Heerlijk vakantiehuis, van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht zodat je je meteen thuis voelt.

Mooie ruimte om het huis met een fijn overkapt terras een schaduw terras en overal zitjes rondom. Jammer dat het zwembad uit het zicht van het huis ligt, maar met een groter gezelschap met kinderen is dit misschien juist wel weer prettig, want er is wel lekker veel ruimte rondom het zwembad om te spelen.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig!

Winny en Jos
25-9-2015

Naast het geweldige huis en omgeving is daarnaast de attente gastvrijheid en gedrevenheid van de eigenaren om een geweldige vakantie aan te bieden hetgene wat ons het meest bij zal blijven. Hospitality van de bovenste plank.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijke plek

Rutger en Ingrid de Baar
26-9-2014

De eerste twee weken van september hebben wij onze vakantie doorgebracht op deze mooie stek . Wat een heerlijk koel huis van alle gemakken voorzien. Een heerlijke badkamer met een super douche. Wij hebben genoten van het heerlijke weer en het afkoelen in het zwembad. In de avond mooie zonsondergang gezien met prachtige luchten. Ook was het leuk om te zien hoe de boer de velden opnieuw klaar maakte en opnieuw inzaaide.Verder was het heerlijk rustig en hoorde je alleen maar de vogels om je heen. Kortom , het was een heerlijke ontspannen vakantie....echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

Tophuis!

Petra
5-8-2014

Geweldige locatie en absolute privacy en rust. Mooi en gezellig ingericht en alles aanwezig. Bij een evt bui geen probleem, want meerdere overdekte terassen aanwezig. Bijzonder vriendelijke eigenaren die het je helemaal naar de zin willen maken. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk tot rust komen

M van 't Land
22-5-2013

Veel ruimte, prachtige omgeving, weids uitzicht en een mooi, goed afgewerkt huis; van alle gemakken voorzien (goede wifi!). Aanrader voor ieder.

Gereisd met partner in juni 2012

Een heerlijke honeymoon

Xander
9-5-2013

Onze huwelijksreis hebben wij in L.C. door gebracht.

We hebben een fantastische tijd gehad, in dit prachtige huis, in deze heerlijke omgeving.

Het huis is fraai ingericht en het zwembad is in 1 woord fantastisch.

We komen vast een keer weer terug (hopelijk met zijn drietjes)

Gereisd met partner in augustus 2012

Rust en ruimte!

Anita
3-8-2012

In Las Coudennes hebben wij een zeer aangenaam verblijf gehad. Het huis is knus en goed ingericht en comfortabel.

Voorzien van alle gemakken, de tuin geeft een grote mate van privacy en een heerlijk zwembad.

Wij voelden ons er direct helemaal thuis. Mooie wandelroutes en knusse dorpjes in de omgeving.

En wat heel belangrijk en heerlijk is aan Las Coudennes is de rust, rust en nog eens rust. Inclusief de natuurpracht!!

We komen zeker nog een keer terug.....

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.