Vive la France, vive Las Coudennes, tot gauw!

Vakantiehuis Las Coudennes

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Roelof en Dianne

Vive la France, vive Las Coudennes, tot gauw!

Roelof en Dianne,
10-9-2018

De lange oprijlaan naar ‘Las Coudennes’ gaf ons meteen het gezochte gevoel van rust, ruimte en vrijheid! Las Coudennes ligt heerlijk te midden van uitgestrekte landerijen op grote afstand van de openbare weg. Echter, binnen 10 minuten ben je bij de Aldi, benzinepomp o.i.d. Ondanks de hoge temperaturen bleef het huis heerlijk koel. Rondom het huis zijn meerdere zitjes gemaakt waar het heerlijk genieten is. Het huis is van alle gemakken voorzien, het heeft ons aan niets ontbroken. Middels de goede wifi konden we zelfs naar Ziggo Sport kijken. Het grootste deel van onze tijd hebben we doorgebracht in én rondom het zwembad, welke precies groot genoeg was voor onze wedstrijdjes volleybal. Het naast het zwembad gelegen royale buitenverblijf was onze favoriete plek, wel zijn enkele wandcontactdozen en een wifi-repeater gewenst :-). Het contact met de eigenaren en plaatselijke beheerders was uitermate plezierig en correct.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018