Vakantiehuis Las Coudennes

Weer vandaag11°-2°
Vakantiehuis Las Coudennes
9,3

31 reviews over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

Geweldige plek voor een ontspannen vakantie

Fam. Leenslag
7-10-2018

Wat hebben we genoten van onze vakantie in Las Coudennes! Het huis zelf is knus, ruim en van alle gemakken voorzien. Om het huis zijn overal gezellige zitjes waar je op elk moment van de dag de zon (of juist de schaduw) kunt opzoeken. Ook de omgeving is prachtig; er zijn genoeg mooie dorpjes in de buurt.

Heerlijke vakantie in een prachtig huis.

Marjolein
28-9-2018

Heerlijk vakantiehuis, van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht zodat je je meteen thuis voelt.

Mooie ruimte om het huis met een fijn overkapt terras een schaduw terras en overal zitjes rondom. Jammer dat het zwembad uit het zicht van het huis ligt, maar met een groter gezelschap met kinderen is dit misschien juist wel weer prettig, want er is wel lekker veel ruimte rondom het zwembad om te spelen.

Vive la France, vive Las Coudennes, tot gauw!

Roelof en Dianne
10-9-2018

De lange oprijlaan naar ‘Las Coudennes’ gaf ons meteen het gezochte gevoel van rust, ruimte en vrijheid! Las Coudennes ligt heerlijk te midden van uitgestrekte landerijen op grote afstand van de openbare weg. Echter, binnen 10 minuten ben je bij de Aldi, benzinepomp o.i.d. Ondanks de hoge temperaturen bleef het huis heerlijk koel. Rondom het huis zijn meerdere zitjes gemaakt waar het heerlijk genieten is. Het huis is van alle gemakken voorzien, het heeft ons aan niets ontbroken. Middels de goede wifi konden we zelfs naar Ziggo Sport kijken. Het grootste deel van onze tijd hebben we doorgebracht in én rondom het zwembad, welke precies groot genoeg was voor onze wedstrijdjes volleybal. Het naast het zwembad gelegen royale buitenverblijf was onze favoriete plek, wel zijn enkele wandcontactdozen en een wifi-repeater gewenst :-). Het contact met de eigenaren en plaatselijke beheerders was uitermate plezierig en correct.

Wij komen graag terug!

Piet en Tanja
24-8-2018

Fantastisch , ruim, mooi huis met grote tuin en heerlijk zwembad.

Ideaal voor gezinnen met kinderen. Alles is in het huis aanwezig en is in prima staat en heel proper.

We zijn al sinds enkele jaren vaste klant ;-)

Familie Vandevenne - Lambrechts
13-8-2018

Super: klantvriendelijk - behulpzaam - gast vrij - warme en gezellige sfeer/ inrichting - mooi gelegen - rustig

Minder : geen airco/ wel ventilatoren - ver rijden - auto noodzakelijk

Top Vakantie.

harrie Jonker
12-9-2017

Volop genoten van de mooie omgeving en de gezellige dorpjes.

Maar vooral ook van het fijne huis, de grote tuin met zijn gezellige zitjes en natuurlijk van het heerlijke zwembad.

We komen hier zeker weer terug.

Een heel fijn huis

Danielle bossong
17-8-2017

Jammer genoeg zaten wij in de regen, maar hebben enorm genoten in het huis. Weinig te doen in de omgeving maar wij hebben heel wat dorpjes kunnen bezoeken

Heerlijk compleet en mooi huis met mooie tuin en heerlijk zwembad. Stabiel weer, wel vaak bewolkt en niet het echte hete weer zoals in het zuiden.

Mooie omgeving, met vriendelijke mensen.

Huis is een echte aanrader!

Zeer tevreden!

Familie C.
20-7-2016

Ruim huis, erg proper. Zeer rustig gelegen en toch heb je alle nodige winkels binnen de 10 minuten rijden. Een iets minder 'grootse' streek van Frankrijk. Boomgaarden, weilanden, glooiend landschap en bastide dorpen. Absolute aanrader voor wie zoekt naar een rustig vakantieverblijf om met het gezin samen te genieten. Heerlijk zwembad, zeker voldoende groot. Zeer veel plekken om te zitten: steeds zon of schaduw. Zeer vriendelijke contactpersonen: zowel met de eigenaar via mail als met zij die het huis onderhouden. Eerlijke prijs.

Rust, ruimte & goede wifi

Familie de Kok
9-5-2016

Wat een heerlijk huis, rustig gelegen, ruim en van alle gemakken voorzien. Uitstekende wifi en dat is met tieners wel zo prettig. We hebben genoten van het zwembad en de rust van de omgeving. De diverse zitjes buiten geven de mogelijkheid om altijd in de zon of schaduw te zitten.

In de directe omgeving in deze tijd van het jaar (mei) niet veel te doen, wel mooie Franse dorpjes. Met de kinderen naar het geweldige Parc en Ciel geweest, een klimpark in de bossen op 30 min rijden. Ook goed te doen met jongere kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.