Vakantiepark Domaine Le Vignal

9,2

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,9

63 reviews over Vakantiepark Domaine Le Vignal in het Nederlands

Een heerlijk, kindvriendelijk onderkomen.

Fam. Scheij
13-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijke week gehad bij Le Vignal. De locatie is ruim maar tegelijkertijd kleinschalig, veilig en overzichtelijk. Ideaal voor jonge kinderen. Er is allerlei speelgoed waar de kinderen mee kunnen spelen. Er zit een hek met een kinderslot om het zwembad. Ook zijn er 2 wasmachines waar je gratis gebruik van mag maken. Eric en Pascalle zijn vriendelijke Franse mensen die altijd voor je klaar staan.

Super !

Kris
  • Onderkomen8

Een geweldig leuke plek , hele aardige mensen en goede voorzieningen !! Een geweldige week gehad !

Ge wel dig

Carmen
  • Onderkomen10

Hele gezellige en gastvriendelijke eigenaren! Wij waren met 56 personen, en organiseerde een week voor 6 gezinnen waarvan er 6 kinderen waren met een stofwisselingsziekte, alles wat we vroegen werd geregeld!

Cios in Franrkijk 2018 was top🙏🏼

Bob
  • Onderkomen10

Grote groep met jongeren en gezinnen met zieke kinderen. Alles was tot in de puntjes verzorgd en de eigenaren dachten met alles mee en waren super gast vriendelijk. Daarnaast was het eten fantastisch!

Helemaal Geweldig!

Vivian Van Zadelhoff
  • Onderkomen10

Het is een super locatie. Rustig, zwembad, mooie huisjes, gezamelijke ruimte en de omgeving zijn helemaal perfect! Ik heb hier mijn examenproject gehouden met een project met zieke kinderen! De eigenaren zijn super en denken mee in oplossingen!

Wij gaan zeker terug naar Le Vignal.

Benno
  • Onderkomen10

De gastvrouw en gastheer Pascale en Erwin zijn warme mensen en staan altijd voor je klaar. De omgeving is prachtig en le Vignal is een plek om van te dromen. De prachtige toegangsweg naar le Vignal is al een sprookje. Links en rechts staan langs de smalle laan naar le Vignal pijnbomen, kersenbomen. Le vignal, de accomodatie is echt een heerlijke plek om te chillen of actief te zijn. De omgeving , natuur en sfeer is adembenemend. Het is een verblijf en omgeving waar je thuis over droomt.

Het is hier fantastisch!

E.D. Koning
10-6-2018
  • Onderkomen10

Via een stichting mochten wij hier een week verblijven, wat een week, alles was tot in de puntjes verzorgd, een erg mooi domein, en een mooie omgeving. De eigenaren zijn zeer betrokken en gastvrij. Het Eten, TOP. Alles in eigen keuken bereid!! veel leuke bezienswaardigheden in de buurt, zeker een aanrader! Merci, Eric & Pascale!

• Onderkomen9

Eric en Pascale zijn hele aardige mensen. Ze denken met iedereen mee en staan dag en nacht voor je klaar. Verder is het eten echt uitstekend. Wij waren met een grote groep van 40 man en het eten was voortreffelijk! De accommodatie was goed schoon en we konden er gelijk in toen wij aankwamen. Verder is het hele terrein goed bijgehouden en schoon. Mooi zwembad en hij had zelfs een voetbalveld voor ons gemaakt. Om de locatie heen een geweldig uitzicht op Monflanquin, een stadje op de berg en met goed weer erg gaaf om te zien!

Zalig plekje voor gezin met jonge kids

Claudia en familie
21-11-2017
  • Onderkomen9

Wij zaten in Gite le four. Deze kijkt uit op het gezamenlijk terras en heeft een tuintje dat je kan afsluiten (handig voor kleine kinderen). De Gite is goed uitgerust (oven, fornuis, koffiezet, waterkoker), dikke muren dus warmte blijft buiten. Er is ook een eigen wasmachine, maar naast de Gite is er ook een gemeenschap.wasruimte waar je kan wassen, strijken en vb een stofzuiger kan vinden mocht je dit nodig hebben. Buiten zijn er wasdraden. Waspoeder, enkele kruiden, beetje wc papier.. een paar basis spullen zijn aanwezig om de eerste dagen door te komen, handig! Heel warme gastheer en -vrouw. Staan direct voor je klaar. Zeer ontspannen en rustige toffe sfeer, ook dankzij medegasten! Mooi uitzicht op Monfl., groot overdekt terras, binnenruimte met zetels, tv, boeken. Zwembad enkele trapjes en gaat dan dieper, volledig omheind en ligstoelen/parapl aanwezig. Ideale uitvalsbasis voor uitstappen naar vb kastelen, meer, enz. TOPvakantie!

Gezellige plek om te vertoeven

Fam Willems- Van Poucke Oost-Vlaanderen
1-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Pascal en Eric zijn fantastische gastvrouw en gastheer!!

Het is een leuk domein waar je zowel gezellig in je huisje kan vertoeven of in de gezamelijke ruimte om contact te zoeken met de andere bewoners.

Groot domein waar de kinderen van s'morgens tot s'avonds laat zich kunnen uitleven. Ook voor de kinderen worden activiteiten georganiseerd.

Je hoeft s'morgens niet zelf nr de bakker, je kan je brood bestellen en er staat s'morgens een mandje aan je deur! Lekker ontspannen ontbijten!

De paella avond verzorgt door Eric en Pascal is een aanrader! Een ideaal moment om de mede bewoners te leren kennen. Pizza's waren ook heel lekker!

Kortom we hebben genoten van een heerlijke vakantie!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine Le Vignal in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine Le Vignal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.