Camping Des Bastides

Camping Des Bastides
8,3

12 tips over Camping Des Bastides

Maartje, 14-1-2018
Kanoën op de Dordogne. Als je gaat zou ik niet via de receptie boeken. Met die organisatie stap je bij je auto in een kano en moet je op een bepaalde tijd bij de bus zijn om terug gebracht te worden. Er zijn ook org. Die je met de bus naar de kano brengen, dan heb je alle tijd om weer bij je auto te komen en rustig rond te kijken.
Alwin, 4-8-2016
Zwemmeer Lougratte, kastelen Bonaguil en Castelnaud, eetmarkten in de buurt (Salles, Montagnac-sur-Lède, Gavaudun), kanoën op de Vézère of de Dordogne, wandelen (info bij Gaëlle).
Markus, 30-12-2014
Middeleeuws (?) kasteel in de buurt. Leuk om te bezichtigen. De toren is opgeknapt en te beklimmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Bastides voor je op een rij gezet:

Krimpen, 17-8-2014
De pizza en Bqq avonden zijn aan te raden.
Fam. Kroon, 17-8-2013

Kasteel Castelnaud

Meertje Lougratte

Speel- en dierenparkje Z'Animoland

Middeleeuwse feesten in Monflanquin (medio Aug., beste in Frankrijk )Kanoën op de Dordogne vanaf de camping geregeld (10 km prima te doen met kleine kinderen van 4 en 6 jaar (elk met ouder in kano)

Woensdag eetmarkt in Salles

Zwemmen bij brug in de Lot bij Castelmoron sur Lot

Grot Gouffre de Proumeyssac (reserveren aan te raden) Afdalen een bakje met elf personen of lopend gaan in een groep.

Je, 26-9-2012
Laat je (kinder)fietsen thuis want de camping is veel te steil.

mark, 1-9-2012
Heel veel kastelen in de omgeving, er wordt ook het 1 en ander geregeld vanuit de camping. Het kanoen kan ook prima met jonge kinderen (4 en 7) heel erg rusrig water en leuk om te doen, aanrader! Het is ook leuk om de avondmarkten in de gaten te houden, daar kun je heerlijk eten aan lange tafels tussen de Fransen (en toeristen..)
Familie Goossens, 27-8-2012

Eetmarkt in Salles op woensdag.

Veel kastelen op kleine afstand. Biron aanrader.

Markt Libos (groot)

14 en 15 aug. Middeleeuws feest Monflanquin.

Ilse, 13-8-2012
Klimpark, kanoën,kastelen, markten
Misha, 9-8-2012
Bezoek Monflaquin, de vele eetmarkten die de dorpjes eromheen organiseren. Parc en Ciel (klimbos) is een aanrader. Ook de vele kastelen zijn een bezienswaardigheid. Kortom er is voor ieder wat wils. Camping ligt niet te touristisch, maar je kunt de drukke Dordogne zo opzoeken zoals onder andere Sarlat of andere plaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Bastides voor je op een rij gezet: