Camping Des Bastides

Camping Des Bastides
7,7

Laatste review

wat een prachtige beleving is deze camping. de eigenaren Christian en Gaelle doen alles voor hun gasten en zijn 1 van de meest klantvriendelijke camping eigenaren die ik ooit heb ontmoet. Er is genoeg animatie en het zwembad is een groot succes. Geen ruzie om ligbedjes en speelgoed en luchtbedden zijn gewoon welkom.

Beste christian en Gaelle en de rest van het personeel. Bedankt voor alles en wie weet tot ziens.

PS: Happy Hour tussen 17.00 en 18.00 is erg leuk :)

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Kinderopvang

113 reviews over Camping Des Bastides in het Nederlands

Een zeer gastvrije en zeer prachtige camping

Fam. de Wilde,
3-9-2018

PS: Happy Hour tussen 17.00 en 18.00 is erg leuk :)

Leuke kleine familiecamping

Maartje,
14-1-2018

Gezellige camping, niet alles in rechte straatjes, maar dat heeft juist zijn charme vinden wij. De weggetjes zijn erg stijl, dus niet voor kinderfietsjes. Leuk zwembad waar onze kinderen veel plezier hebben gehad. Toen wij er waren zo'n 70% Nederlanders. Goed en voldoende sanitair. De gezamenlijke eetavonden was voor ons geen succes, te veel eters te weinig personeel. Kinderanimatie bijna elke dag, maar onze kinderen hebben er nauwelijks gebruik van gemaakt. De eigenaren doen er alles aan om iedereen te helpen! Leuke omgeving, wel vaak min 30 minuten rijden, maar ja, dat is overal in Frankrijk.

Tot s avonds 12 uur was nog brood voor de volgende ochtend te bestellen: ideaal!

Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad op deze camping met onze vouwwagen.

Super gastvrijheid!!

Esther,
22-10-2017

De sfeer die er hangt maakt het zo ontzettend fantastisch.

De eigenaren, christian en Gaelle, zorgen ervoor dat iedereen het maximaal naar de zin heeft. Maken een praatje met iedereen, ook als er eigenlijk geen tijd is.

Zwembad is prima. Vooral de glijbaan. Parasols waaiden steeds weg omdat de voet lek was. Bar direct naast zwembad was dicht. Jammer. Maar het terras eronder was super. Pizza- en bbq avonden waren erg leuk.

Ook de eetmarktjes in Salles en Gavaudun zijn echt leuk!!

De omgeving is heerlijk rustig. Geen schreeuwerige toeristenoorden in de buurt. Veel leuke dingen te doen in max 45 minuten rijden. En mooie wijnchateaus in de buurt.

Wij hebben echt genoten!

Fam van der Made,
15-10-2017

Hele gemoedelijke camping, niet te groot en niet te klein. Mooie, grote plaatsen, goed en schoon sanitair(met wc brillen!!), heel mooi zwembad en super vriendelijke eigenaren die echt alles voor je doen om je een topvakantie te geven. Wij hadden een ongeluk met de auto op de heenweg en waren bang dat onze vakantie verpest was, maar door de fantastische hulp van Christian en Gaëlle hebben wij toch nog een goede vakantie gehad. Gaëlle ging zelfs met ons boodschappen doen en een huurauto huren.

Gaëlle is ook een hele goede kokkin, de pizza avond is zeker een aanrader en ook de bbq avond is zeer goed. Je komt zeker met een volle buik terug!!

De kinderanimatie is ook leuk, al zou er iets meer afwisseling kunnen zijn (elke ochtend knutselen waren onze kinderen ook een beetje zat) en onze kinderen misten de kinderdisco. Er werd wel af en toe een voetbalwedstrijdje georganiseerd en een leuke zwemdisco. En natuurlijk de superspannende spooktocht. Al met al was het heel leuk dat er animatie was!!

Het is ook een mooie omgeving waar genoeg te beleven is, wel alles een stukje rijden, maar dat is overal in dit deel van Frankrijk. Grote Leclerc supermarkt en Lidl op 15 minuten rijden.

Christian en Gaëlle, onwijs bedankt voor deze, toch nog, geweldige vakantie en wij komen zeker nog eens terug!!

Ontspannen sfeer

Inge,
20-8-2017

Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Fiets kun je thuis laten, camping ligt op heuvel 20% stijl.

Fijne camping, maar geen 4-sterren

Fabienne,
17-8-2017

Deze camping heeft 2 lieverds van eigenaren, dat is dan ook meteen het grootste pluspunt, maar hun valkuil is dan dat ze misschien niet zakelijk genoeg zijn om een camping te kunnen runnen.

Dat deze camping 4 sterren heeft is me absoluut onduidelijk.

Er is veel achterstallig onderhoud, zo heb ik bv. de hele vakantie niemand gezien die zich bezighield met het terrein en de begroeiing, overal zie je stukken plastic, waar eigenlijk beplanting zou moeten zitten.

Dat het zwembad aan de kleine kant is, is nog tot daar aan toe, en de glijbaan vonden de kinds geweldig, maar er liggen overal stenen los, allerlei randen waar je je aan kan bezeren en je ziet duidelijk dat het zijn beste tijd gehad heeft. Bovendien kregen wij allemaal heel erg last van onze ogen in het zwembad, dus heel schoon was het ook niet. En veel te weinig ligbedjes in verhouding tot het aantal gasten op de camping.

De toiletten worden 2x per dag schoongemaakt, maar desondanks rook het er altijd naar urine, spoelden de wc vaak slecht of helemaal niet door en gingen deuren niet meer op slot.

Ik lees in andere recensies dat mensen lyrisch zijn over de animatie....nou sorry, ik verwacht echt geen 10-koppige musicalvoorstelling, maar ik vond de animatie weinig voorstellen. We hebben één avond een zwembaddisco gehad, waarbij een meisje achter een laptop probeerde er wat van te maken, maar...nee...het stelde erg weinig voor. O ja, er was ook nog een avond een circusje op de camping (mensen van buitenaf)....dat vonden de kinderen geweldig!

En dan de pizza-avond....ook dat vonden wij nogal teleurstellend. Op de avond dat wij ons hiervoor hadden aangemeld waren er nog 80 anderen met ons, in principe gezellig, maar de keuken kon dit absoluut niet aan. Dit resulteerde in lang wachten en een continu leeg buffet. Ook de pizza's zelf vonden wij niet fantastisch.

Het ophalen van je bestelde brood (wat overigens heerlijk was!) was ook een tijdsrovend klusje....natuurlijk heb je alllle tijd op vakantie, maar 30-45 min (niet elke dag, maar wel als je pech had) wachten voordat je eindelijk aan de beurt bent...dat is toch wel een beetje veel.

De afstanden naar leuke dorpen, kastelen etc... zijn ook allemaal redelijk lang, zeker 45-60 minuten.

Deze camping heeft misschien de potentie om een 4-sterren camping te worden, maar is dat nu in de verste verte niet. Wij gaan er niet nog een keer heen

Heerlijke camping

Familie van Dorp,
6-8-2017

We hebben ruim twee weken ontzettend genoten op deze camping. De eigenaren, het horecapersoneel en het animatieteam: ontzettend bedankt!

Heerlijk!

Anoniem,
4-8-2017

Gemoedelijke camping met zeer vriendelijke eigenaren Christian en Gaelle! Zij zijn altijd druk om het hun gasten naar de zin te maken! Maar ook het personeel verdient een groot compliment! Animatie is goed geregeld en ook de bediening aan de bar is altijd erg vriendelijk!Zeker een aanrader!

Super camping!

Vakantie!,
29-7-2017

Voor de 2e keer op deze camping! Een super camping, overzichtelijk en toch privacy en grote plaatsen allemaal mooi gelegen niet op een rijtje in een straatje! Kids kunnen lekker veel vriendjes maken met veel Nederlanse kids. Alles is aanwezig restaurant snackbar zwembad animatie en veel te doen in de omgeving! Personeel vriendelijk en kennen hun gasten! Eigenaren super gastvrij niets is teveel en als je een klacht of probleem hebt direct melden ze lossen het op! Zeer betaalbare camping ook eten en drinken voordelig! Vooral met het dagelijkse happy hour lekker na het zwemmen van 5 tot 6! Niet verder zoeken maar Bastides boeken! Voor families met Kids tm 12 jr zeker geweldig!

Leuke vakantie - prijs/ kwaliteit in orde

Familie Van Beeck,
27-7-2017

Hebben een super leuke vakantie gehad desondanks een weekje zonder zon.

Prijs/Kwaliteit is deze camping zeer ok.

Je krijgt wat je kan verwachten voor deze prijs.

Bungalows zijn goed onderhouden. Camping en douches zijn hygiënisch proper.

Uitbaters zijn mensen met een hart van goud. Niets is hen te veel als je iets vraagt.

Elke dag zeer lekkere verse broodjes/stokbrood/croissants te bestellen.

Keuken restaurant is gelijkwaardig aan een basis brasserie. Maar ook prijs/kwaliteit is dit zeker in orde, wel zeer beperkte kaart. Zeker Pizza avond meepikken. Super lekker!

In de maanden juli en augustus zeker mee te pikken zijn de avondmarktjes waar je lokale specialiteiten kan eten aan lange tafels samen met de plaatselijke bevolking.

Enige nadeel voor ons persoonlijk is de veiligheid aan het kinderbadje. Hier zijn nogal veel losliggende stenen en veel trapjes. Dit is gevaarlijk voor kindjes die nog niet zo lang kunnen stappen. Ook zou het weggetje naar de glijbaan iets veiliger mogen zijn. Maar zwembad zelf is zeer proper.

Let wel! Camping is gelegen op een heuvel. Fietsje voor kindjes kan je best thuis laten. Ook mensen die niet goed te been zijn zoeken beter een andere camping op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Bastides in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Bastides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.