• Type accommodatie

Reviews over Monflanquin

pittoresk

Anneke
    16-7-2017

Gezellig klein dorp, met een weekmarkt en af en toe activiteiten.

Leuk klein Frans dorpje

druppers
    22-8-2016

Leuke klein Frans dorpje. Is niet heel veel te beleven, maar de eetmarkt in de zomer op donderdagavond is wel een must: koop je eten bij een van de kraampjes, fles wijn erbij en aanschuiven maar. Erg leuk. Er zitten ook een paar goede restaurants aan het pleintje.

mooie streek.

Lisette
    27-7-2016

Veel natuur.........

marktjes met plaatselijke fruit en kazen enz......

Boven verwachting

Karin
    14-9-2015

Wij hadden een veel touristischer dorpje verwacht, maar het was eigenlijk nog heel authentiek. We logeerden in de omgeving en hebben zeker 4 keer 's avonds in het stadje op de heuvel gegeten. Erg leuk. Omgeving ook mooi voor wandelen, mountainbiken.

Leuk stadje

Daniel
    11-8-2015

leuk stadje op een heuvel gesitueerd met een sfeervol marktplein waar op donderdag genoten kan worden van de avondmarkt.

Ook zijn er diverse restaurants met voor ieder wat wils.

Monflanquin scoort een 8,3 uit 10, op basis van 59 reviews