Reviews over Monflanquin

Joie de Vivre in la douce France

Mieke van Laarhoven,
    9-11-2018

September 2018. Vakantievieren met lieve familie in een van de fantastische cottages van de lieve en gastvrije eigenaren Karen en Rolf, die van alle gemakken is voorzien (lees vaatwasser, wasmachine, grote open keuken met kookeiland en nog veel meer). Ontbijten met verse croissants en knapperig stokbrood - elke dag vers geleverd - aan de grote houten tafel op het overdekte terras, spelen met de kinderen in maar liefst twee riante zwembaden, luieren in een van de zitjes onder de bomen, verspreid opgesteld in de grote tuin met weids uitzicht, uitstapjes naar Monflanquin, Bergerac, brocantemarkten en meer. Boodschappen doen in fijne grote supermarchés. Vlees of vis roosteren op de barbecue, lang natafelen met goede Franse wijn die we kopen op de wijnproeverij ter plekke, genieten van een uitgebreide massage die je kunt boeken, slapen in comfortabele bedden. Kortom: hier geniet je van het Franse leven in optima forma. Merci Karen en Rolf!

Geweldige plek voor een ontspannen vakantie

Fam. Leenslag,
    7-10-2018

Wat hebben we genoten van onze vakantie in Las Coudennes! Het huis zelf is knus, ruim en van alle gemakken voorzien. Om het huis zijn overal gezellige zitjes waar je op elk moment van de dag de zon (of juist de schaduw) kunt opzoeken. Ook de omgeving is prachtig; er zijn genoeg mooie dorpjes in de buurt.

Heerlijke vakantie in een prachtig huis.

Marjolein,
    28-9-2018

Heerlijk vakantiehuis, van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht zodat je je meteen thuis voelt.

Mooie ruimte om het huis met een fijn overkapt terras een schaduw terras en overal zitjes rondom. Jammer dat het zwembad uit het zicht van het huis ligt, maar met een groter gezelschap met kinderen is dit misschien juist wel weer prettig, want er is wel lekker veel ruimte rondom het zwembad om te spelen.

Geweldige locatie

Jeanette Hoogesteger,
    25-9-2018

De woning was erg ruim en sfeervol ingericht. We hadden een persoon in rolstoel in ons gezelschap. Alle ruimtes in de woning zijn goed bereikbaar. Badkamer is eveneens geschikt voor een rolstoelgebruiker Verhuurder had verder hulpmiddelen geregeld bij de plaatselijke pharmacie. In de tuin zijn verschillende zitjes gecreëerd met mooie uitzichten. En er zijn op het terrein 2 zwembaden met ligstoelen. Kortom; een superlocatie voor een onze vakantie.

Kortom wij komen zeker terug. Een dikke 10!

Eva breukink,
    23-9-2018

De laatste 3 dagen van onze vakantie hebben wij hier meer dan genoten van een sfeervol helemaal af huisje met prachtig uitzicht.

Een heerlijke wijnproevers die ter plekke georganiseerd werd. Op aanraden heerlijk gegeten in het idilische dorp Monflanquin.

Verder zijn de eigenaren van deze top locatie enorm gastvrij en vol met fantastisch tips.

Monflanquin scoort een 8,1 uit 10, op basis van 59 reviews