Villa Villas La Clairiere aux Chevreuils

VillaWeer vandaag27°19°
Villa Villas La Clairiere aux Chevreuils
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villas La Clairiere aux Chevreuils voor je op een rij gezet:

9 reviews over Villa Villas La Clairiere aux Chevreuils in het Nederlands

Wat wil een mens nog meer...

Scodie
13-7-2012

Voor mij was het niet de eerste keer dat ik hier verbleef. Ook dit keer was er weinig aan te merken op het park en de organisatie.

Op de aankomstdag troffen we een keurig schoongemaakte villa aan waarvan de bedden reeds waren opgemaakt. Het ontvangst was hartelijk en gedurende het verblijf werd meerdere malen gevraagd of het verblijf nog steeds naar wens was.

De villa zelf is ruim. Een ruime woonkamer, een open keuken voorzien van koel-/vriescombinatie, magnetron, over, vaatwasser en voldoende glazen, bestek en servies. Verder natuurlijk meerdere badkamers, badkamers en toiletten.

Buiten heb je de beschikking over een ruime tuin, met onverwarmd zwembad, een tafel met stoelen en meerdere ligstoelen. Het zwembad wordt meerdere malen per week onderhouden.

De straat naar de hoofdopgang was dit jaar veranderd, er zijn wat meer winkels en restaurants bijgekomen. Verder is er al jaren lang weinig veranderd.

Prima vakantiebestemming

Scodie
2-2-2012

Dit park is voor de mensen die luxe en privacy tijdens hun vakantie belangrijk vinden. Het park is ruim opgezet en de villa's hebben veel buitenruimte en privacy.

Elke villa heeft meerdere slaapkamers die uitgerust zijn met twee bedden en kastruimte. Afhankelijk van het type villa heb je tevens een of meerdere badkamers. De keuken is uitgerust met magnetron, oven, koelkast, vriezer en afwasmachine. Verder heb je een wasmachine en droger. De banken zijn van matige kwaliteit en daardoor in de meeste gevallen doorgezakt.

Buiten heb je de beschikking over een onverwarmd zwembad met een aantal ligstoelen en daarnaast tafel en stoelen.

Wifi is op het gehele park beschikbaar. In en om je villa tegen meerprijs, bij de receptie gratis.

Rust, ruimte & privacy

Karin
6-9-2011

Luxe villapark vlak bij zee. Geboekt via touroperator. Wij hadden een villa voor 6/8 p geboekt en kregen een villa voor 8/10 p. Erg mooi, rustig qua ligging op een groot perceel. Zee op loop/fietsafstand.

Alle villas hebben een zwembad.

Wij zaten in huisje 408. Zeker een aanrader.

Park en zwembad worden goed onderhouden.

WiFi alleen bij de receptie

Een echte aanrader voor de kritsche vakantieganger die een luxe vakantie op prijs stelt! Luxe villa met privacy en voorzien van alle gemakken, met privé zwembad, in groene omgeving, uitstapjes naar o.a. Biarritz en fietspaden!(fietsen zeker meenemen!, golf, tennis etc!

Kortom een must!

Wij kunnen het weten want we gaan al voor het 4e jaar!

Heerlijke vakantie gehad, zelfs de hond heeft genoten. prachtige villas van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader dus!!

In 2006 gaan we reeds voor de 4e keer

bramsky
    14-6-2006

In 2006 gaan we reeds voor de 4e keer.

We hebben steeds een huisje voor 12 personen genomen. In juni zijn deze heel betaalbaar.

Alle nodige vakantieluxe is aanwezig.

Reeds 3 jaar een leuke vakantie gehad.

Vorig jaar is onze hond meegeweest en dit jaar gaat onze kleine baby voor het eerst mee.

Wanneer je buiten het hoogseizoen gaat geweldige prijs voor wat je krijgt.

Afgelopen 2 jaar hier geweest in de 12 persoonsvilla.

Giga goed, geweldig, mooie strand, goed onderhouden en goede service.

1e jaar: la clairiere

2e jaar: club ocean

(is dezelfde echter park bestaat uit 2 delen)

Huizen zijn hetzelfde maar wij vonden de ligging en de grote van de tuin het eerste jaar stukken beter dan het tweede.

Tweede jaar waren wel alle pools uitgerust met een alarm, alleen in ons geval werkte deze nog niet als er een 10 tonner in sprong.

Was nog erg nieuw, dat zal het wel zijn geweest.

Algemene indruk: TOPPIE een echte aanrader!

Geweldige vakantie gehad

Kuik
      8-7-2005

Geweldige vakantie gehad. Veel luxe, ruimte en prachtige omgeving met leuke plaatsen. Strand is op redelijke afstand te bereiken (niet te voet).

Aanrader!

Fantastisch gelegen huis met alles erop en aan. Wij hebben een heerlijke luxe-vakantie gehad. Rustig, ruim, nieuw en van alle gemakken voorzien. Eigen zwembad en de golf is om de hoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villas La Clairiere aux Chevreuils in Moliets et Maa(Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villas La Clairiere aux Chevreuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villas La Clairiere aux Chevreuils scoort een 9.43 uit 10 op basis van 14 reviews.