Vakantiepark P&V Moliets

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Moliets et Maa(Landes)

Op vakantie geweest naar P&V Moliets?

8.7Fantastisch

• 7.7Onderkomen
  • 6Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

8 reviews over Vakantiepark P&V Moliets

• 9Marnic23-09-2020

Rustig vakantiepark, mooie omgeving

Mooi huisje dat lag aan een golfbaan, in een rustige, bosrijke omgeving. Misschien iets verouderd, maar uitstekend onderhouden. Op minder dan 10 minuten wandelafstand van Moliets-Plage en de winkeltjes en restaurants. Nooit verwacht dat ik daar zo tot rust ging komen. Ik weet wel niet of het park ook 'rustig' is in de maanden juli en augustus, maar september zeker. En ook de 'plage' was rustig (uitgezonderd het eerste weekend).

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 6D. Rama01-08-2016

jammer

Huisjes worden niet goed onderhouden en slecht schoongemaakt. Bij aankomst hing een vochtige, muffe lucht in huisje. Mooi park met leuke zwembaden

• 6Activiteiten
      • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8familie GraagWeg04-12-2010

ideale bestemming als het weer meezit

Wij hadden deze bestemming geselecteerd op de faciliteiten voor een gezin met kleine kindjes (2 en 3 jaar): kinderzwembad, speeltuintjes, groot domein om te wandelen, véél groen en een leuk wandelpad naar het strand (met buggy goed te doen). We hadden half pension bijgeboekt in het restaurant en dit viel meestal goed mee. De keuken in het huisje was gedateerd en gelukkig hebben we hierin niet moeten koken. Je hebt wel een auto nodig voor boodschappen te doen. De grote tegenvaller was het weer : 10 dagen vakantie in juni : 8 dagen regenbuien, en maar 17°. Er zijn zoveel attracties en excursies (boottocht, speeltuin, meren, stranden) maar met zo een weer valt dat allemaal weg (we hebben zelfs eens een half uur gereden om een binnenzwembad te vinden), door de atlantische oceaan staat er ook vaak een heel strakke wind en zijn de golven vaak te wild voor kinderen en zelfs voor volwassenen. Vandaar een paradijs voor surfers... Eindconclusie : een ideale bestemming bij goed weer.

• 9Activiteiten
      • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7Bouman01-08-2010

prijs/kwaliteit verhouding is zoek

Het vakantiepark ziet er verzorgd uit. De zwembaden zijn mooi. Het park is erg groot en onpersoonlijk. De animatie is volledig franstalig en gericht op kinderen tot twaalf jaar. Het 7 persoonsappartement was een klein hok. Een stapelbed was geplaats in een kast en een tweepersoonsbed was niet voor twee personen bedoeld. In de kamer dus steeds de banken verbouwen tot bedden. Het was erg gehorig. Het constant maaien van de golfbaan gaf ook geluidsoverlast (om 7.00 uur in de ochtend). Wij betaalde voor deze week in totaal 1900 euro, dit was het absoluut niet waard! De animatie voor grotere kinderen (golfsurf, tennis) moest nog apart betaald worden. Het geheel viel ons erg tegen. We hadden prachtig weer en het strand op loopafstand maakte veel goed.

• 1Activiteiten
      • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Familie Limburg09-09-2009

Mooi vakantiepark.

Het is een mooi vakantiepark. Ons appartement was mooi met een mooi, groot balkon. Park lag kort bij de zee. Een mooi, breed zandstrand, maar met krachtige golven. Het park is wat kleiner dan die we gewend waren van P&V en er was maar een klein supermarktje waar je ook brood kon kopen. Ook de zwembaden waren kleiner, eenvoudiger. Geen wildwaterbaan of glijbaan. In de eerste week (laatste van aug) hadden ze wel s'avonds leuke shows. In de tweede week (eerste van sep) was het rustiger, geen shows en verkochten ze zelfs geen ijsjes meer. De stadjes Biarritz en Bayonne zijn aan te bevelen.

• 7Activiteiten
      • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7D. de Lange21-06-2009

Dichtbij het strand, mooie zwembaden

Wij (2 volw + 2 kinderen van 3 en 1 jaar) zijn in de eerste 3 weken van juni naar dit vakantiepark geweest. Tijdens deze periode was het nog echt laagseizoen. Nadelen voor ons; heel weinig kinderen om mee te spelen (met name 40/50 plussers die golf speelden) en wisselvallig weer. Voordeel; lage prijs (wij betaalden circa 450 euro per week, in het hoofdseizoen is dat 2500 euro). Strand is op loopafstand. Er is een geasfalteerd zandpad naar het strand toe (geschikt dus voor kinderwagens en rolstoelen). Verspreid over het park liggen mooie zwembaden. Tussen de vakantiewoningen en appartementen liggen verschillende golfparcours, wat voor een mooi en wijds uitzicht zorgt. Inrichting van het huisje is gedateerd en sober (magnetron ontbreekt, er is wel een klein oventje). I.t.t. tot wat op de internetsite staat vermeld is er geen (draadloos) internet op het park.

• 7Activiteiten
      • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 4Renate Snel25-06-2008

accomodatie

Appartement was donker. Bed elke dag verbouwen(geen 2 pers.bed aanwezig) en opmaken. Beddegoed oud en kapot. Viel ons tegen, was een beetje een 'hok". Was mooi weer gelukkig, anders waren we eerder vertrokken.

• 3Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Sophie07-02-2007

Bij het zien van de armoedige bruine mini 2 kamer huisjes middenin het complex besloten wij acuut te switchen naar de 6-persoons appartementen met de bomen ervoor op de foto´s bij deze site. Een wereld van verschil. Heerlijke vakantie gehad met ruim, mooi appartement, mooi uitzicht, zwembad en speeltuin onder het huis, mooi strand en leuke uitstapjes. Enige nadeel is dat het vaak max. 25 graden en bewolkt was, dus te koud om te zwemmen.

• 9Onderkomen

Gereisd met familie in juli 2003