Appartement Odalys Residence Bleu Ocean

AppartementWeer vandaag28°15°
Appartement Odalys Residence Bleu Ocean

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Residence Bleu Ocean voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Odalys Residence Bleu Ocean in het Nederlands

de moeitewaard

frans
9-10-2008

verzorge residetie,vriendelijk en behulpzaam personeel.Jammer van het vasttapijt in de slapkamers dat dringend aan vervanging toe is.

in tegenstelling tot commentaren op andere websites,was de woning héél netjes bij aankomst !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odalys Residence Bleu Ocean in Moliets et Maa(Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odalys Residence Bleu Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Odalys Residence Bleu Ocean scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.