Camping Les Cigales

• Activiteiten10,0
  • Sfeer in stad10,0

3 reviews over Camping Les Cigales in het Nederlands

2-9-2016

Wij komen al 23 jaar met heel veel plezier naar jullie camping dus dat zegt genoeg we ontmoeten er elk jaar veel vrienden !!!!We komen in 1917 weer graag tot dan 👍👍👍👍👍😍😍😍😍😍

les cigales in moliets plage

manon
1-8-2010

op zich redelijk dichtbij het strand, lopend goed te doen. wanneer je een tent wil opzetten, moet je echt goed zoeken naar enigzins rechte stukken grond, zodat je niet scheef hoeft te slapen. we stonden tussen veel jongelui en dat gaf ook de nodige drukte, maar ook wel weer gezelligheid. weinig informatie over de camping bij aankomst verkregen, zodat we pas later wisten dat je ook koelkastjes kon huren etc. douches gingen rond 23.00 dicht en de lichten in de toiletten gingen rond dezelfde tijd uit. dus moest je je met een lampje behelpen. op zich was het sanitair redelijk netjes, maar in de loop van de dag werd dat beduidend minder (campinggasten die zich niet zo bekommeren hoe ze een toilet of douche na zich achterlaten). gezellige boulevard (wel een beetje kermisachtig), maar altijd wel ergens een life bandje. en de golven zijn gemiddeld goed om op te surfen....en daar gaat het waarschijnlijk de meeste mensen om die naar deze omgeving toe gaan.

Mooie plaatsen maar het sanitair.....

Pieter Kemper
18-10-2009

De camping ligt mooi verscholen en rustig in het bos. Een beetje rondkijkend vind je altijd wel een mooie plek. Ligt op circa 800 meter van het prachtige zandstrand.

Buiten de camping liggen veel levensmiddelen winkels waar je alle zaken kunt kopen maar die tevens wel aan de hoge kant zijn qua prijzen. Vers brood nét buiten de camping. 's avonds wel gezellig op de boulevard en omgeving.

Staat van het sanitair: niet om vrolijk van te worden: oud maar dat hoeft geen probleem te zijn echter de eigenaar doet er weinig aan: soms loshangende toiletdeuren, toiletdeuren die soms niet op slot kunnen, uitpuilende toiletvuilnisbakjes...(Geen frisse aanblik), wordt te weinig gereinigd in relatie tot het aantal bezoekers, spiegels die kapot zijn, kortom veel te weinig aandacht voor sanitair. Franse bezoekers uit Dax naast ons ( vaste staanplaats) excuseerden zich voor het sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cigales in Moliets et Maa(Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cigales scoort een 8.03 uit 10 op basis van 58 reviews.