Camping Le Saint Martin

Anders

Volgend jaar gewoon weer

Bob
6-8-2018

Het is een Fantastische camping, de ligging is geweldig en het weer was heerlijk.

.Enkel minpunt is het Toiletgebouw.

Het is zeer oud en word slecht onderhouden.

Levendige camping op fantastische locatie

I Meijer
21-7-2018

Pluspunten:

Grote, groene camping met ruime plekken, zowel met schaduw als zon.

Dicht bij zee (wel 1 pittige klim over een duin).

Schoon sanitair met douches met thermostaatkraan.

Uitgebreid animatie programma, maar het is niet zo dat je dat over de hele camping hoort, behalve misschien als je er echt vlakbij zit.

Uitkijktoren op de camping voor als je naar de zonsondergang wilt kijken, maar geen zin hebt in de tocht naar het strand.

Buiten de camping allerlei eetgelegenheden en winkeltjes maar geeft op de camping geen overlast.

Algemeen over Moliets & de camping: een relaxte sfeer en veel jonge en sportieve mensen.

Minpunten:

Aan de dure kant.

De moerbeien uit de moerbijbomen kunnen vlekken geven.

Surfcamp aan de rand vd camping geeft soms wat geluidsoverlast ‘s avonds. Ik zou zelf geen plek kiezen die daar vlakbij ligt.

Brood haal je buiten de camping, dus een fiets meenemen is aan te raden.

Eerder 3* dan 4*

Elle
20-7-2018

We hadden een leuke vakantie, maar komen vermoedelijk niet terug naar deze camping.

De ligging is super, direct aan het strand, al moet je wel eerst de duinen over (wat dan weer goed is voor de conditie). Volgens de receptie waren er twee toegangen tot het strand. De ene toegang (dichtbij onze kampeerplaats) was evenwel afgesloten.

De grand comfort kampeerplaats was goed. Alleen de moerbeibomen zorgen voor veel viezigheid, de bessen vallen op je tent, grondzeil, kleven aan je schoenen ...

Tijdens onze tweede week hadden we buren die best wat lawaai maakten. Het respect voor andere kampeergasten is soms ver te zoeken tegenwoordig.

Het zwembad is veel te klein volgens de grootte van de camping, redders zijn nors, verklaren braaksel in het zwembad als "zonnemelk" en deden er niks aan om dit uit het zwembad te verwijderen.

Er is ook niks aan het zwembad waar je een drankje of een ijsje kan halen. Daarvoor moet je net buiten de camping gaan. (wel op wandelafstand)

Je moet vrij veel bijbetalen als je tijdens juli/augustus in het overdekte zwembad wil. Dit zou toch in de prijs van de camping inbegrepen mogen zijn.

Sanitair is gewoon netjes.

Personeel van de camping is wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Restaurantjes en winkeltjes op wandelafstand. La Cave aux Moules net buiten de camping serveert super lekkere mosselen (probeer zeker die met tomaat en basilicum en de gegratineerde mosselen).

Moliets zelf is ideaal om te (leren) surfen. Onze meiden hadden een fantastische tijd en zijn intussen helemaal verkocht aan het surfen.

Voor zover we hebben gezien tijdens onze wandeling op de camping, hebben ze ook leuke, moderne vakantiehuisjes die ook niet te dicht op elkaar staan, zodat ieder de nodige privacy heeft.

Alle afval moet je net buiten de camping in de containers gooien.

Rekening houdend met de vele campings waar we al kampeerden, geven we deze camping eerder een 3* dan de 4* die vermeld staan.

Geweldige locatie, camping is redelijk.

Reitsema
14-7-2018

Superlocatie,in bos en aan het strand waar altijd wat te beleven is.toegang vanaf camping is niet ideaal door hoge duin met mul zand. Je kan beter via de gezellige verharde boulevard gaan, ongeveer even ver lopen.

De camping zelf is ok. Douches warm, toiletten ok. Niet superschoon, soms zie je viezigheid dagenlang zitten maar heel smerig is het niet, daar wordt voor gezorgd.

Tot 1 juli had ons sanitaire blok toegang tot slechts 5 douches wat zorgde voor extra wachttijd.

Zwembad is erg fijn en netjes. Niet spectaculair maar voldoende voor verkoeling.

Drie echte minpunten aan de camping:

- Te weinig prullenbakken, her en der liggen hondenpoepzakjes

- er wordt hard gereden op sommige plekken die niet bewoond lijken maar wel zijn.

- er is een aparte hoek waar personeel/animatieteam slaapt. Deze hebben savonds en snachts erg veel herrie. (Drinken, zingen, zelfs een trompet gehoord) klacht ingediend maar er veranderde niks.

Fantastisch!

Fam. Schraven
11-7-2018

Heerlijk rustige plek met mooie chalet " Le chalet de Dordogne". Deze mooie vakantiechalet heeft een zeer ruime tuin die goed omheind is waardoor je hond mee kan!Vanuit daar veel wandel mogelijkheden. Mooie omgeving!

Leuke grote schaduwrijke camping

Bilbo
23-8-2017

Prima camping met veel schaduwrijke plekken. Schoon sanitair en altijd warm water voor het douchen. Paar minuten lopen vanaf het strand. Echt super. De camping ligt aan een boulevard met genoeg eet gelegenheden. Het koelt hier 's avonds wel erg af waardoor het zwembad water niet echt kan opwarmen. En kinderen mogen alleen met ouderlijktoezicht het zwembad in. Dat is wel een minpuntje. Verder is er op de camping 's avonds niet veel te doen. Maar verder prima en een heerlijke vakantie gehad

Top locatie!

Bordo
17-8-2017

Heerlijk park. Schoon, netjes en goed georganiseerd. Top ligging aan de kust en het heeft veel voorzieningen.

Prima plek om een paar dagen te chillen

Iskandar en Irmgard
14-8-2017

We zijn hier geëindigd na een 900 kilometer fietsen. Overdag heel levendig, maar tot onze verrassing 's nachts ondanks grootte en ligging een hele stille camping. Geen last van autowegen of feestvierende jongeren, alleen het ruisen van de oceaan op de achtergrond, en toch geen bedaagde sfeer. Keurig verzorgd sanitair, alle voorzieningen langs de boulevard in de buurt, een paar leuke barretjes en een schitterend strand. Ook als uitvalsbasis voor fietstocht langs omliggende leuke plaatsen als Léon. In tegenstelling tot wat je wellicht verwacht is dit geen megacamping met party'ende surfjeugd, want dit was echt by far de rustigste en donkerste plek waar we geslapen hebben...

Zeer aangename vakantie.

René
1-7-2017

Mooie camping met veel goede eetgelegenheden in de omgeving. Ruime plaatsen op een meestal zanderige bodem.

Minder aangenaam waren de moerbessenbomen op vele plaatsen tijdens.de maand juni. Dan vielen de rijpende bessen op het dak van de caravan en de voortent. Een kleverige boel! Voor de rest, een aanrader.

Voor herhaling vatbaar...

Christie
22-8-2016

Afgelopen zomer genoten van onze tijd op deze camping met 3 pubers van 14, 15 en 16 jaar. Voor hen was het wel even zoeken tot ze aansluiting hadden gevonden met leeftijdsgenoten en waar ze dan moesten zijn. In Moliets Plage zelf is namelijk qua uitgaansleven niet zoveel te doen, de jeugd treft elkaar met name op het strand in de avonduren. Wij zaten in eerste instantie aan de rand van de camping. Door het feit dat de leveranciers van de supermarkt hier al vanaf 6.30 uur in de ochtend met veel lawaai arriveren zijn wij na een paar dagen omgeboekt naar een andere locatie. De gedane moeite, vanuit het management van de camping, om de klacht op te lossen was niet erg professioneel maar wel met grote inzet zodat deze toch tot tevredenheid is opgelost en we nog 2 weken van onze vakantie hebben kunnen genieten. Dit keer op een heerlijke locatie op de camping. Deze lag welliswaar aan het surfcamp vast maar in tegenstelling tot eerdere commentaren hebben wij hiervan totaal geen overlast ervaren. Vanaf 23.00 uur is het daar zo goed als stil.....

algemeen +: Locatie aan het strand en t.o.v. Hossegor, markt Leon, Spaanse kust en Base de pop aan het lac de Guiche zijn allemaal goed te doen. Sfeer, winkeltjes en restaurants aan de boulevard van Moliets Plage; voor Franse begrippen betaalbaar en gezellig. Wandelen in de bossen en fietsen in de directe omgeving van de camping. Mooi strand, fantastische golven en een geweldige zonsondergang. Sanitair over het algemeen schoon en netjes. Veel te beleven voor kleine kinderen qua animatie en speelgelegenheden maar ook voor jongeren veel te beleven als je eenmaal je weg gevonden hebt.

Algemeen -: Voor mensen die een wat mindere conditie hebben is de weg over de duinen naar het strand niet al te prettig. Ik citeer hierbij iemand die we op de camping hebben ontmoet: "Hebben jullie dat ook, wanneer je eindelijk boven op de duin staat, dat je het liefst een potje zou gaan janken omdat je bijna verdrinkt in zelfmedelijden?"......;-)...Zwembad is niet erg attractief. Receptie (ook voor aankomstdagen) tussen de middag gesloten en vanaf +/- 20.00 uur dicht. Vanaf dat moment ben je afhankelijk van de 'security'. Zij zijn welliswaar vriendelijk maar spreken enkel Frans! Bij de receptie regelmatig behoorlijke wachttijden gezien. Geen eetgelegenheden/ supermarkt op de camping zelf, alles ligt op de boulevard net buiten de camping. Aanduiding wat betreft de situatie van de zee; de atlantische oceaan kan nogal eens spoken, kun je enkel zien aan de vlag bij de hoofdingang van het strand aan de boulevard. Op het strand zelf of bij de strandingangen vanuit de camping zie je deze niet. !!! Zwem niet buiten de zônes die aangegeven worden want dat is echt levensgevaarlijk. Helaas, of gelukkig, hebben we dit aan den lijve meegemaakt en zo het leven kunnen redden van 2 zwemmers maar deze zônes zijn enkel en alleen voor de surfers....Doe er je voordeel mee.......

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Saint Martin in Moliets et Maa(Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Saint Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.