Camping Capfun Land'island

8Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Moliets et Maa(Landes)

8Fantastisch

• 7.9Staat v/h sanitair
  • 6.1Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Land'island voor je op een rij gezet:

Meer camping info

24 reviews over Camping Capfun Land'island

• 8Fam. Mennink - Luijs27-08-2015

Prima

Mooie, schone, rustige camping, gelegen in pijnbomenbos, vlakbij zee, met prachtige stranden en zeer helder water. We verbleven met onze 3 kinderen (6, 5 en anderhalf jaar) in een top presto 6-8 personen, maar 4 volwassenen en 2 kids is volgens mij echt de max. Veel Fransen, personeel vriendelijk, maar spreekt alleen Frans, vonden wij geen enkel probleem en juist leuk. Kleine speeltuin, leuke zwembaden, animatie stelt niet veel voor. Winkeltje erg klein en beperkt aanbod, maar in nabije omgeving Super U, dus prima.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Kirsten11-05-2014

Geweldig zwembad!

Voor kinderen een hele leuke camping, veel stacaravans. Wij waren met onze eigen caravan, maar daar is het hier eigenlijk geen camping voor. Caravan moest boven op de heuvel gezet worden, waar nog vijf andere caravans gezet konden worden. Om te huren dus prima voor echte kampeerplekken niet de juiste camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8hoihallodag23-07-2012

Leuke kindvriendelijke nieuwe camping

Vrij nieuwe camping die nog verder uitgebreid gaat worden. Alle stacavans zijn nieuw. De camping ligt in een bosrijke omgeving op 5 minuten rijden (auto) van het strand. Ook met de fiets is het goed te doen. Overal kun je fitsen huren,ok op de camping. Eetgelegenheid is beperkt maar in Moliets zijn genoeg eetgelegenheden. De supermarkt is heel beperkt maar wel vers stokbrood et elke morgen. Als je er van houdt wodter elke dag voor de kinderen van alles georganiseerd door het zeer enthousiaste animatieteam. Zwembad is niet al te groot maar groot genoeg. Twee glijbanen en voor de kleintjes is er een heel leuk piratenbad met glijbanen. Verder staat er een groot springkussen. Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een hele leuke vakantie gehad en zo zo weer teruggaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Ellen01-09-2011

Mooie camping, redelijk rustig.

Wij zijn net terug van Landisland en hebben een heerlijke vakantie gehad: De camping is omgebouwd tot een park waar verschillende chalets staan. Wij hadden een 6 pers.huisje met z'n 4tjes. Een prachtig nieuw chalet met vaatwasser, en een heerlijke veranda met overkapping ! Er zijn 3 zwembaden: 1 groot bad een peuter/babybadje met glijbaantje en 1 kleuterbad met een glijbaan. Ook zijn er 2 grote glijbanen, die in een eigen badje uitkomen. Wij vonden het heerlijk aan het zwembad, wij waren dus in het hoogseizoen en hadden 2 weken mooi weer, maar qua ruimte was het goed te doen. Er wordt veel georganiseerd op het park voor zowel jong en oud, er is een kidsclub, maar er werd ook gejeu de bouled met volwassen en waterpolo en ochtendgymnastiek etc. Ook 's avonds was er animatie met bijvoorbeeld muziek en eten op het plein, heel knus allemaal. Wij waren de enige Nederlanders, maar daar hebben wij helemaal geen last van. Personeel is heel erg vriendelijk en de meesten kunnen engels.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 0Fam. meens29-07-2011

Nieuwe camping moet nog veel gebeuren

Wij zijn hier geweest in juli en het weer was slecht. Hebben daarom diverse uitstapjes gemaakt in de omgeving. Zijn in Arcachon naar het waterparadijs Aqualand geweest,ook een tegenvaller vanwege prijs/kwaliteits verhouding ,25 euro voor volwassenen,belachelijk duur. Wat de camping betreft moet ik zeggen dat het personeel zeer vriendelijk en gemoedelijk was en de mobil homes waren nog nieuw,met zelfs een vaatwasser. de camping zelf is nog in opbouw, zwemgelegenheid is een afknapper maar zoals gezegd men moet nog de tijd hebben om dit allemaal te verbeteren, Wij waren de enigste Nederlanders tussen overwegend Fransen ,waar we totaal geen last van hebben gehad ,wij lagen lekker achteraf op een rustig gedeelte.

Conclusie, Vriendelijk personeel en rustige camping,ga misschien over een aantal jaren weer terug als de camping vebeterd is,m.n zwemgelegenheid,zwembad lijkt op een uit de kluiten gewassen badkuip en als het goed weer zou zijn geweest veelste klein voor zoveel gasten.,

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011