Bed and Breakfast
9,9

13 reviews over Bed and Breakfast Domaine de la Rogere in het Nederlands

Perfect eten, zowel diner als ontbijt: genieten! Mooie kamer met prima bedden en prachtige badkamer! Wat een heerlijk begin van de vakantie! Voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te raden!

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijke verwennerij in mooie kamers.

otterlo
18-6-2012

Wij hadden het er prima. Veel informatie over wijnbouw, bottelen en alles wat erbij komt kijken op een wijndomein. Overvloedig ontbijt , prima eten en lekkere wijn .En dan nog mooi moderne kamers .Rustige omgeving met veel te zien in de buurt. Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2012

Pure verwennerij

Maurits
23-8-2011

Bij Michel en Erica van den Beld in Minzac (Bergerac, maar vlakbij Saint Emilion) stonden ons enkele dagen van pure verwennerij te wachten. Michel en Erica kochten rond de eeuwwisseling een wijngaard, die zij onder de naam Domaine de la Rogere naar grote hoogte willen voeren. Sinds ongeveer een jaar hebben zij in de boerderij 4 gastenkamers (chambres d'hote) ingericht. Geweldig hoe zij in hun historisch pand deze moderne kamers incl. badkamers hebben gerealiseerd. 's-Morgens is er een uitstekend ontbijt. En voor wie wil kookt Erica 's-avonds. Een drie-gangen-diner waar menig kok wat van kan leren. Heerlijk, gecombineerd met de wijnen uit de eigen gaard. Natuurlijk doet Michel graag een rondleiding door de wijngaard. Minzac is erg geschikt voor uitstapjes naar Bordeaux, Saint Emilion, Bergerac en vele andere interessante plekjes in de Dordogne en de wijngebieden van de Bordeaux. Je kunt trouwens bij Michel en Erica ook kamperen (bij de wijnboer!). De voertaal op het domein is Nederlands

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Rogere in Minzac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Rogere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.