Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Domaine de la Rogere in het Nederlands

In 1 woord fantastisch

Christel,
5-8-2017

Mooie kamers, lekkere bedden, kindvriendelijk, iedere avond een heerlijk 4 gangen diner gekookt door Erica v/d Beld, leuke rondleiding en uitleg over de wijngaard en wijnen door Michel v/d Beld, mooie omgeving. Echt een plek waar je tot rust komt en zeker naar toe terug wilt. Wij komen zeker terug Michel en Erica

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Rogere in Minzac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Rogere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.