Bed and Breakfast Domaine de la Rogere

Review geschreven door Anita en Riny

Heerlijke kennismaking met B&B

Anita en Riny,
16-9-2016

Onze eerste kennismaking met een vakantie in een bed & breakfast ... Het werd een niet te overtreffen ervaring. Wij hebben een week op Domaine de la Rogère gelogeerd, en een week genóten! Een mooie kamer, een heerlijk ontbijt en een voortreffelijk diner gaan hier gepaard aan een onvolprezen gastvrijheid. En dat alles overgoten met tongstrelende wijnen. Ja, Erica en Michel hebben het prima voor elkaar! Wij denken niet dat de accommodatie heel geschikt is voor een verblijf met kinderen. Maar geldt dat eigenlijk niet voor elke B&B? De ligging maakt La Rogère een prima uitvalsbasis voor verkenning van de interessante omgeving. Het zwembad is klein, maar zeker geschikt om even lekker verkoeling te zoeken. Eén kleine tip onzerzijds tot slot: tussen het slaapgedeelte van de kamer en de douche/toiletruimte zou een afscheiding in de vorm van een (glazen) schuifwandje een welkome aanvulling zijn.

Gereisd met partner in juni 2016