Bed and Breakfast Domaine de la Rogere

Review geschreven door Alice en Berry van Laarhoven

Fantastisch!

Alice en Berry van Laarhoven,
31-8-2016

We verbleven 5 dagen bij Michel en Erica en het was geweldig. Het Domaine ligt in een prachtig gebied waar veel mogelijkheden zijn om er op uit te trekken. Michel en Erica hebben de wijngaard en de B&B helemaal vanuit het niets zelf opgebouwd en het resultaat is prachtig. De wijngaard, waar Michel met heel veel passie over vertelt, ligt er prachtig bij en levert heerlijke wijnen op! De kamers van de B&B zijn luxe en stijlvol ingericht. We hebben heerlijke avonden doorgebracht aan de lange eettafel waar Erica iedere avond een geweldig 4 gangen menu presenteerde aan de gasten. En ook het ontbijt was iedere ochtend een traktatie.

Als je van het echte Franse leven houdt dan raden wij het Domaine de la Rogere van harte aan!

Gereisd met partner in augustus 2016