Bed and Breakfast Domaine de la Rogere

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Freek en Anita

je als een god in Frankrijk voelen!

Freek en Anita,
28-8-2015

De ontvangst is al heerlijk met een glas wijn! Michel en Erica hebben dit als een pareltje neergezet. 4 fantastische kamers met heerlijke bedden, een mooie grote badkamer met alle luxe!. Het ontbijt is uitstekend met alles wat je wilt erbij. Een absolute aanrader is het 4 gangen diner, vooral door Erica zelf bedacht en gemaakt. Heerlijke gerechten met uitstekende bijpassende wijn. Vooral de Pino bij de koffie maakt het af. Met een gezellig gezelschap is het snel twaalf uur s nachts. Dit is een absolute aanrader als je je wilt laten verwennen op een mooie locatie! Wij komen er graag weer terug!

Gereisd met partner in augustus 2015