Bed and Breakfast Domaine de la Rogere

Review geschreven door W. van de Peppel

Prima (kook-)plek tussen de wijnvelden

W. van de Peppel,
23-3-2014

Afgelopen week hebben we op Domaine de la Rogère meegedaan aan een kookcursus gegeven door chefkok Tom Hartjes uit Ede in Ned. De eerste avond werden we verhaald op een prachtig afgewogen 6-gangenmenu. De volgende twee dagen kookten we onder zijn rustige en inspirerende leiding met nog een aantal cursisten een voortreffelijk 4-en 5-gangenmenu. Daarnaast leerden we ook nog het een en ander over keukenmanagement en een aantal fileertechnieken. En dat alles in een aangename ambiance, waarbij wijnboer Michel van den Beld de juiste wijnen bij de gerechten wist te kiezen. Al met al: genoten.

Gereisd met partner in maart 2014