Appartement Les Jardins de l'Oyat

7.6Goed

Frankrijk, Aquitaine, Mimizan-Plage (Landes)

7.6Goed

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Les Jardins de l'Oyat

• 9Georges28-10-2010

Leuke tijd gehad.

Wij hadden een 4-persoonsappartement met ons tweetjes. We verbleven er 14 dagen, midden oktober. Slechts 25 appartementen waren bezet in de eerste week, amper 7 in de tweede week: voor ons uitstekend, we houden van rust en mijden om die reden het drukke seizoen. De residentie ligt vlakbij het strand en biedt alle comfort, zoals gewoonlijk bij Lagrange Comfort. Er is een onderaardse parking, die wellicht te klein is bij volle bezetting. Een jong meisje en een oudere man leiden de receptie en zijn vriendelijk, maar naar onze smaak té toegeeflijk voor de jonge surfers. Deze laatsten respecteren maar moeilijk de regels en verstoren met geroep en gehuil af en toe de nachtrust. We hebben veel gewandeld en hadden ondanks de koudere periode en dank zij een groot zuid-balkon en veel zon, de mogelijkheid om buiten te eten. We deden slechts 2 uitstappen met de wagen, nl. naar Biscarosse en Parentis en de tweede naar Arcachon en de hoogste duin van Europa: de "dune du pilat".

Gereisd met partner in oktober 2010

• 10Ron Visser06-08-2010

Prachtig, wel midden in centrum !

Hou je van Surfen,uitgaan dan is dit de meest ideale plek aan de Franse Westkust, appartementen zijn mooi en goed ingericht. Leuk "eigen zwembad" ondergrondse parking. Iets minder vonden wij " gezin met jonge kinderen" onze plaatsing aan de centrumkant, hierdoor veel lawaai en geuroverlast soms tot 4 uur s'nachts! mindere bijkomstigheid is de nabijheid van een papierfabriek, indien de wind verkeerd staat is de geur niet te harden, dit geld echter voor "heel" Mimizan en niet alleen voor deze residentie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Nicole04-07-2010

Perfect voor weekje relaxen aan het strand

Van buiten ziet het er zeer ongezellig uit, zijn ook nog steeds aan het bijbouwen. Maar appartement maakte veel goed, wij hadden een 6 persoons app met ons tweetjes. Helaas geen balkon maar grote ramen die je helemaal kon openschuiven op de bovenste etage. Zeer licht appartement en alles aanwezig. De balkonnetjes op de andere etages leken aan de kleine kant. Mimizan leuk surfersdorpje maar buiten het seizoen weinig te doen. Ligt in mooie landes maar je moet wel 30 km vanaf de snelweg helemaal hier naar toe rijden, weinig in de directe omgeving. Perfecte en gezellige plek voor een echte strandvakantie!

Gereisd met partner in juni 2010

• 0Eline18-09-2009

Leuke vakantie

Wij zijn daar geweest van 29 augustus tot 12 september 2009. Seizoen voorbij en nog maar weinig te doen in Mimizan - Plage. Om 19u à 20u sloten alle winkeltjes al. Ook moest je snel zijn indien je 's avonds nog een ijsje wilde eten. Appartement ruim en mooi ingericht. Wij zaten er met 3 volwassenen en dat was goed te doen. Wij hadden wel geen balkon wat wel een zeer groot minpunt was. Op foto's in de brochure waaruit wij geboekt hadden stond een manquetefoto. Een aantal zaken kloppen hier wel nog niet op. Zo stond er veel groen op de foto (mooie tuin), maar deze was er nog niet. Leuk en ruim zwembad maar voor mensen die met kleine kinderen gaan is er geen kinderbad. Prijs/kwaliteit goed. Leuke vakantie gehad, maar net iets te rustige omgeving voor ons. Misschien beter in het drukke seizoen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8surfer12-07-2009

Aanrader!

Afgelopen week samen met 3 vrienden in dit Appartement (met zwembad) gezeten. Heel mooi ingericht, alles gloednieuw (sommige dingen nog niet eens gebruikt, pas in eind 2008 opgeleverd), direct gelegen aan winkelstraatjes en je bent zo bij het strand! Ook handig is dat er bij de receptie handoeken en bedlinnen gekocht/gehuurd kunnen worden.

Ideaal voor de luxere surfer!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Appartement Les Jardins de l'Oyat info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig