Camping Club Marina Landes

6.5Voldoende

Frankrijk, Aquitaine, Mimizan-Plage (Landes)

6.5Voldoende

• 7.1Eetgelegenheden

Meer camping info

56 reviews over Camping Club Marina Landes

• 9Dennis28-06-2020

Ons 2e thuis

Deze camping is ons 2e thuis. We komen hier al enkele jaren in het voor-en na-seizoen. Totaal geen last van de papierfabriek waar sommige over schrijven. In de ca 10x dat we geweest zijn hebben we het misschien 2x kort geroken in de ochtend. Campingplaatsen zijn groot en liggen super mooi tussen de bomen. Bijna iedere plek heeft zowel zon als schaduw. 10 min wandelen van t mooiste strand van Frankrijk. De wandeling er naar toe is al leuk, doordat je tussen de vakantiehuizen loopt. De mooiste zonsondergang die we ooit ergens gezien hebben. Die mag je niet missen. Mimizan-plage is ook op loopafstand te bereiken en is echt een gezellig vakantie stadje. Je komt er echt tot rust.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Stroopwafels25-08-2019

Fantastisch!

Jongens, deze camping is zo fameus en fantastisch. Vooral de appels zijn lekker vers en sappig! Echt een aanrader! Groet stroopwafels.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Mireille01-07-2019

Nooit meer

Als je uitgaat van de foto's op internet kom je bedrogen uit. Wanneer je zonder verwachtingen naar deze camping gaat is het prima... Caravans kennen echter totaal geen luxe zoals sommige types wel omschreven staan. Ligbedden kennen ze niet, alleen bij het zwembad... En 500 meter van het strand is hemelsbreed gezien... In werkelijkheid is het zeker 1 a 2 kilometer afhankelijk waar je het strand op wil. Daarbij moet je hier ook niet komen voor je nachtrust, want deze ga je op de doorgelegen matrassen niet vinden... Voor 1 nachtje onderweg misschien prima maar ik zou er zeker niet weer 2 weken gaan zitten. Oh en verwacht geen vriendelijkheid, het seizoen moet nog beginnen en iedereen is nu al chagarijnig... #nogo

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Peter Verstraelen31-07-2018

Leuke camping

Leuke rustige camping! Wij hebben van de geurhinder weinig of niets gemerkt! Misschien heeft de windrichting hier mee te maken. Enige minpunt in hygiene is de inkom van het zwembad dat properder mag! Veel negatieve commentaar hier maar laat u niet tegen houden om deze camping te bezoeken!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

4Sandra09-09-2017

Enorme stankoverlast

De camping ligt direct naast een enorm fabrieksterrein waar papier wordt geproduceerd. We hadden hier wel over gelezen, maar ons niet gerealiseerd wat voor een lucht een papierfabriek produceert. Verschrikkelijk. Op de camping liepen mensen met handdoeken over mond en neus tegen de stank, geen grapje. We zijn eerder vertrokken, als de wind verkeerd staat is het gewoon niet te doen hier.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Jan vd Ende18-08-2017

Prima camping voor een keer

Mooie omgeving Redelijke plekken Aardig zwembad Schone toiletgebouwen Animatie Frans georrienterd wat lasetig als je geen frans spreekt

Jammer van de geuroverlast bij tijd en weile. Was niet aan te wennen.

Vedrer oke camping afgezien van de ongemakken die je ook op andere campings ervaart (nachtelijk overlast tgv toiletgangers, vroege vogels die denken dat iedereen vroeg op staat, mensen die over de camping rijden alsof ze op de a10 richting parijs scheuren en jankblaffende hondjes die door de eigenaren alleen zijn gelaten terwijl ze zelf van het entertainment aan het genieten zijn op het plein verderop)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Anja18-07-2016

Eindelijk eens vriendelijke Franse!

Wat een oneindig mooie plek is dit toch! Wij zijn hier inmiddels al 4 keer geweest en blijven terug komen. Dit jaar gaan we (2016) weer eens 2 weken in het hoogseizoen. Ja, de papierfabriek stinkt als de wind de verkeerde kant op waait, maar binnen een paar dagen aan gewend. Een prachtig zwembad voor zowel de kleineren (7) als ook de puber(14). Elke avond wat te doen voor de kids maar toch bij de plekken lekker rustig om een boekje te lezen. Pijnbomen bieden veel schaduw, plekken van heerlijk groot tot wat krap, voor ieder wat dus... Goede bewaking op de camping. Vanaf 22/23h 's avonds wordt erop gelet, dat iedereen aan zijn nachtrust komt (dus ook gitaar spelen helaas niet meer toegestaan).

En dan Mimizan Plage: waar in Frankrijk (behalve de Verdon) zijn de Fransen zo vriendelijk en doen ze zo ontzettend hun best om in het Engels te communiceren. Ik wordt er helemaal blij van! Fantastische restaurantjes, een tapas-bar met uitzicht over de zee, een dorpje om een beetje te shoppen en bijna elke avond iets te beleven op de boulevard.

En dan nog de zee.... nou als je hier niet gelukkig van wordt... waanzins golven om de hele dag heerlijk tegen te vechten, met bodyboard of turfboard of gewoon zonder... je blijft er maar in bezig! Heerlijk schoon water met funfactor. Dit dan ook dicht bij de camping!

Neem je fiets mee en je kunt stukken verder door het bos aan minder drukke standjes komen, dan wel zonder toezicht, dus oppassen!

Wij blijven komen, ondanks het soms onstuimige weer en de papierfabriek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Mj12-07-2015

Leuke camping, met een negatief tintje

Mooie camping. Veel schaduw, op loopafstand van zee, veel animatie met sportlessen in zwembad en sportschool. Sportschool stelt niet veel voor en heeft geen airco. Zwembad met glijbanen en whirlpools is leuk en schoon. Sanitair is schoon en goed, warm water. Water punten vlakbij de plek. De papierfabriek die op een afstand van 8 km van de camping staat, ruik je goed. Vreselijke geur, camembert achtig en misselijkmakend. Wij komen hierdoor nooit meer terug. Wat ook raar is, is dat je de camping vooraf moet betalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Melaniee17-08-2014

Super leuk !

Het is een hele leuke camping waar elke avond wel iets te doen is. Het sanitair is heel netjes en de camping wordt goed bewaakt. Elke ochtend komen er vuilnismannen je vuilniszak ophalen en krijg je een nieuwe. Het zwembad is netjes. Het strand is dichtbij, heel mooi en bewaakt. Heel helder water. Mimizan-Plage is een heel gezellige plaatsje waar ook elke avond iets te doen is. Verder ligt de camping wel ver van de snelweg en is er verder niet echt een leuk plaatsje in de buurt. Bordeaux is wel heel mooi. Van de papierfabriek hebben wij bijna niks van meegekregen op de camping wat heel fijn is. De plekjes op de camping zijn wel klein en het is echt een boscamping. We hebben er echt een hele leke tijd gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Kyara Declerck16-12-2012

goeie vakantie gehad!

een week op voorhand geboekt en er was nog plaats, vrij flexibel. Mooi gebied , alleen als je ergens naartoe wou , iets gaan bezoeken, was het een eindje rijden met de auto. Alles lag niet zo dichtbij. Er was wel dicht een supermarkt, super u. Het dichtste sanitair blok vonden wij persoonlijk te krap bij plaats, maar we liepen een eindje door naar het vernieuwde blok, prachtig en modern ingericht! Heerlijke pizza's tot 23u te verkrijgen. Het strand is gelegen achter de camping, maar de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2012

Camping Club Marina Landes info