Camping Club Marina Landes

Camping Club Marina Landes
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Club Marina Landes voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping Club Marina Landes in het Nederlands

Leuke camping

Peter Verstraelen
31-7-2018

Leuke rustige camping! Wij hebben van de geurhinder weinig of niets gemerkt! Misschien heeft de windrichting hier mee te maken. Enige minpunt in hygiene is de inkom van het zwembad dat properder mag! Veel negatieve commentaar hier maar laat u niet tegen houden om deze camping te bezoeken!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Enorme stankoverlast

Sandra
9-9-2017

De camping ligt direct naast een enorm fabrieksterrein waar papier wordt geproduceerd. We hadden hier wel over gelezen, maar ons niet gerealiseerd wat voor een lucht een papierfabriek produceert. Verschrikkelijk. Op de camping liepen mensen met handdoeken over mond en neus tegen de stank, geen grapje. We zijn eerder vertrokken, als de wind verkeerd staat is het gewoon niet te doen hier.

Gereisd Met partner in juli 2016

Prima camping voor een keer

Jan vd Ende
18-8-2017

Mooie omgeving Redelijke plekken Aardig zwembad Schone toiletgebouwen Animatie Frans georrienterd wat lasetig als je geen frans spreekt

Jammer van de geuroverlast bij tijd en weile. Was niet aan te wennen.

Vedrer oke camping afgezien van de ongemakken die je ook op andere campings ervaart (nachtelijk overlast tgv toiletgangers, vroege vogels die denken dat iedereen vroeg op staat, mensen die over de camping rijden alsof ze op de a10 richting parijs scheuren en jankblaffende hondjes die door de eigenaren alleen zijn gelaten terwijl ze zelf van het entertainment aan het genieten zijn op het plein verderop)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

ANWB camping

Eindelijk eens vriendelijke Franse!

Anja
18-7-2016

Wat een oneindig mooie plek is dit toch! Wij zijn hier inmiddels al 4 keer geweest en blijven terug komen. Dit jaar gaan we (2016) weer eens 2 weken in het hoogseizoen. Ja, de papierfabriek stinkt als de wind de verkeerde kant op waait, maar binnen een paar dagen aan gewend. Een prachtig zwembad voor zowel de kleineren (7) als ook de puber(14). Elke avond wat te doen voor de kids maar toch bij de plekken lekker rustig om een boekje te lezen. Pijnbomen bieden veel schaduw, plekken van heerlijk groot tot wat krap, voor ieder wat dus... Goede bewaking op de camping. Vanaf 22/23h 's avonds wordt erop gelet, dat iedereen aan zijn nachtrust komt (dus ook gitaar spelen helaas niet meer toegestaan).

En dan Mimizan Plage: waar in Frankrijk (behalve de Verdon) zijn de Fransen zo vriendelijk en doen ze zo ontzettend hun best om in het Engels te communiceren. Ik wordt er helemaal blij van! Fantastische restaurantjes, een tapas-bar met uitzicht over de zee, een dorpje om een beetje te shoppen en bijna elke avond iets te beleven op de boulevard.

En dan nog de zee.... nou als je hier niet gelukkig van wordt... waanzins golven om de hele dag heerlijk tegen te vechten, met bodyboard of turfboard of gewoon zonder... je blijft er maar in bezig! Heerlijk schoon water met funfactor. Dit dan ook dicht bij de camping!

Neem je fiets mee en je kunt stukken verder door het bos aan minder drukke standjes komen, dan wel zonder toezicht, dus oppassen!

Wij blijven komen, ondanks het soms onstuimige weer en de papierfabriek.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Leuke camping, met een negatief tintje

Mj
12-7-2015

Mooie camping. Veel schaduw, op loopafstand van zee, veel animatie met sportlessen in zwembad en sportschool. Sportschool stelt niet veel voor en heeft geen airco. Zwembad met glijbanen en whirlpools is leuk en schoon. Sanitair is schoon en goed, warm water. Water punten vlakbij de plek. De papierfabriek die op een afstand van 8 km van de camping staat, ruik je goed. Vreselijke geur, camembert achtig en misselijkmakend. Wij komen hierdoor nooit meer terug. Wat ook raar is, is dat je de camping vooraf moet betalen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super leuk !

Melaniee
17-8-2014

Het is een hele leuke camping waar elke avond wel iets te doen is. Het sanitair is heel netjes en de camping wordt goed bewaakt. Elke ochtend komen er vuilnismannen je vuilniszak ophalen en krijg je een nieuwe. Het zwembad is netjes. Het strand is dichtbij, heel mooi en bewaakt. Heel helder water. Mimizan-Plage is een heel gezellige plaatsje waar ook elke avond iets te doen is. Verder ligt de camping wel ver van de snelweg en is er verder niet echt een leuk plaatsje in de buurt. Bordeaux is wel heel mooi. Van de papierfabriek hebben wij bijna niks van meegekregen op de camping wat heel fijn is. De plekjes op de camping zijn wel klein en het is echt een boscamping. We hebben er echt een hele leke tijd gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goeie vakantie gehad!

Kyara Declerck
16-12-2012

een week op voorhand geboekt en er was nog plaats, vrij flexibel. Mooi gebied , alleen als je ergens naartoe wou , iets gaan bezoeken, was het een eindje rijden met de auto. Alles lag niet zo dichtbij. Er was wel dicht een supermarkt, super u. Het dichtste sanitair blok vonden wij persoonlijk te krap bij plaats, maar we liepen een eindje door naar het vernieuwde blok, prachtig en modern ingericht! Heerlijke pizza's tot 23u te verkrijgen. Het strand is gelegen achter de camping, maar de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Jammer van de geurhinder.

Werner
18-9-2012

Goede camping met vernieuwd sanitair, enige nadeel hiervan alles in (mooi) donker hout wat wil zeggen constant donker, zelfs met de (slecht geplaatste) binnenverlichting aan. Alles wel netjes en regelmatig gereinigd. mooi binnen- (verwarmd) en buitenzwembad,restaurant (redelijk in prijs), pizzeria (ter plaatse gemaakt), winkeltje en voedingswinkel met broodservice en vriendelijk onthaal. Het grootste (en enige) probleem is een papierfabriek in Mimizan (op +/- 10 km) die regelmatig voor een verschrikkelijke stank zorgt, alleen daarvoor gaan we er nooit meer terug, zonde eigenlijk want het is een (bijna) perfecte camping. Deze fabriek zou moeten sluiten (of gewoon verboden worden, vanwege de luchtkwaliteit) of ik vrees dat deze overigens mooie badplaats een gewisse dood gaat sterven en alle commerce in de omgeving ook.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een fijne vakantie gehad

Fam. Nienhuys
17-9-2012

Wij wisten dat de receptie in het laagseizoen pas om 3uur open ging, veel mensen niet. Het was wel gelijk een drukte van belang, na lange rit niet zo fijn. daarna plekje zoeken was makkelijk, plek zat.Kozen alleen plek 169 die lag vlak bij de winkel, ma daar hoorde je de airco van. Na 2 dagen wel aan gewend. Inderdaad veel katten op de camping, 1x 'snachts de vuilniszak kapot. Goede service elke dag wordt het vuil opgehaald. W.c"s wel erg donker, dus vaak de invalide douche met w.c gebruikt. Papierfabriek wel gezien maar niks geroken, wij hadden veel westenwind. Strand dichtbij en erg mooi, fietsen kan heel goed in de omgeving.

Gereisd Met partner in september 2012

Mooie camping in voorseizoen

Frans en Ans
27-6-2012

Mooie camping in het voorseizoen. Prijs kwaliteit is dan oké. In het hoogseizoen is het nogal prijzig. Er was een nieuw sanitair gebouw wat echt schitterend was. De rest was nog steeds oud. Het strand is erg mooi en op loopafstand van de camping. Wij hadden nog niet te maken met afgebakende (mini) stukje waar je mocht zwemmen of bandjes die je om moet op de camping. Dit is wel een minpuntje voor het hoogseizoen. Twee minpuntjes zijn: de loslopende katten en inderdaad als de wind verkeerd staat de stank van de papierfabriek.
Pluspunt is het heerlijke brood. Verder hebben we genoten van het mooie weer en lange wandelingen op het strand.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Club Marina Landes in Mimizan-Plage (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Club Marina Landes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.