Een ontspannen en gezellige vakantieverblijf

Review geschreven door Ellen

Een ontspannen en gezellige vakantieverblijf

Ellen,
26-9-2017

Overzichtelijk, ruime plaatsen. Aansluiting met andere kinderen.

Niets hoeft, veel mag. Leuke activiteiten (hutten bouwen, brooddeeg boven kampvuur, crossen met een jeep etc.) voor de kinderen en voor volwassenen (kasteel bezoeken, kanoën). Mountainbiken met de campinggasten. Prachtige omgeving. Veel te doen in de omgeving. Kinderen willen volgend jaar weer terug.

Gezellige barbecue,- en pizza avond gehad. Back to basic.

Ik miste een aparte ruimte om je te wassen aan een wastafel (met een deur, die op slot kan). Spiegel en prullenbak in de doucheruimte zou fijn zijn. Fijne douches (4 in 1, dus je kan met heel je gezin douchen, maar als het heel druk is of je bent niet met een gezin, dan zou een aparte douche erbij economischer zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Vorige reviewVorige