Camping Magnesse

Review geschreven door Schee

Anders dan anders

Schee,
28-8-2017

't is een camping maar dan net even anders. Geen heggen of vaste plekken maar gewoon je tent, vouwwagen of caravan op een leuke plek zetten. Heerst een groepssfeer; ook voor nieuwe gasten. Voor kids een botenrace, meerijden met de 4x4 jeeps en broodjes bakken op het kampvuur. Voor de sportieve ouders wekelijks een MTB of wandeltocht. Zwembad, trampoline, pingpongtafel op de camping dus de kinderen zijn de hele dag onder de pannen. Wil je er op uit dan zijn er grotten in de buurt of klimbos en kanovaren. Aan het einde van het seizoen is er de Cross Noir, met sloopauto's wedstrijdjes rijden over het weiland, leuk om te kijken of zelf mee te doen. Als er een minpuntje genoemd moet worden is het gebrek aan bomen voor schaduw; maar de eigenaren kennende wordt ook dit opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017