Camping Magnesse

Review geschreven door Marc

Onvergetelijk

Marc,
10-8-2017

Wij hebben twee weken Maison Magnesse (een van de twee gites die bij de camping horen) gehuurd met een gezelschap van zeven kinderen.

De kinderen konden varen of zwemmen in de rivier of op het meertje bij de camping of het grote meer bij Saint Saud, dammen bouwen in de rivier en kampvuren maken. De camping organiseert zelf ook nog activiteiten. Het meeste indruk op de kinderen maakte het zaterdagprogramma: het bossencrossen. De eigenaar en een aantal vaste gasten gaan dan met hun 4x4 terreinwagens door het bos crossen en de kinderen mogen meerijden. De rit wordt afgesloten met een kampvuur waarop de kinderen zelf hun brood mogen bakken.

De camping is een echte boerderij met vee, wat een hele eigen dynamiek met zich meebrengt. Twee keer is er een kudde ontsnapt, waarna de kinderen vervolgens mochten helpen ze te vinden in het bos en weer terug te drijven naar de wei. Onvergetelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017