Vakantiehuis Ambiance Lavande

2 reviews over Vakantiehuis Ambiance Lavande in het Nederlands

Perfect!

Remco Melles
29-7-2014

Ger en Joke zijn perfecte gastheer- en vrouw. Ze verstaan de kunst altijd voor je klaar te staan, terwijl je tegelijkertijd geheel ontspannen je gang kunt gaan: een zeldzaam talent. Ze hebben oog voor perfectie, wat betreft inrichting van huis, tuin, als ook ontbijt en diner. Hartelijke en warme mensen, waarmee we het ook nog goed konden vinden. Van de warme ontvangst tot en met het afzakkertje aan hun gezellig barretje twee heerlijke dagen!

Voor het hele gezin!

Peter Plugge
29-5-2014

In een rustige omgeving ligt dit heerlijke verblijf waar het goed toeven is. Terecht een Ambiance! Een prachtige tuin met zwembad, jeu de boule baan, speeltoestellen, hot-tub, terrassen etc. Binnen ook de Bar/ Kinderdisco en de sauna. Buiten eten, in de schaduw van de perenbomen of op het terras, het kan allemaal! Wij hebben begin mei voor onze hele familie (12 pers) het complete huis gehuurd. Dwz de Zoldergite, twee chambres en de gite buiten. Alle ruimtes zijn sfeervol ingericht, schoon en tot in detail verzorgd. Bij aankomst een warm en hartelijk ontvangst van Joke en Ger, voor wie werkelijk niets teveel is. Authentieke stadjes en dorpjes in de omgeving waar nog geen massatoerisme merkbaar is. Een ideale omgeving om te wandelen en fietsen. Joke en Ger hebben veel informatie over routes en wat er zoal te doen is in dit mooie deel van de Dordogne. Prima locatie voor jonge gezinnen, stellen en 50 plus! Een vakantie waard of als stop op doorreis naar het zuiden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ambiance Lavande in Mialet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ambiance Lavande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.