Camping Au Jardin de Meilhan sur Garonne

Camping Au Jardin de Meilhan sur Garonne
8,8

5 reviews over Camping Au Jardin de Meilhan sur Garonne in het Nederlands

heerlijke camping voor een appel en een ei

marco
17-12-2017

Leuk om de sleutel van het hek in de toiletgroep te vinden, zelf plekje uitzoeken en in de avond kwam de gemeenteambtenaar zijn centen innen. Heerlijke camping. Ene zijde Canal du midi en de andere kant de Garonne. We hebben hier alleen overnacht richting Portugal

superplaats direct aan het kanaal

Annemiek
19-7-2012

de camping staat niet in een gids maar is zeer de moeite waard voor wie langs het kanaal wil fietsen. Heerlijk rustige camping. De controleur komt langs en je rekent contant met hem af: 2 personen, electriciteit en een plaats voor 8 euro per nacht; waar maak je dat nog mee! Douchemunten bij de havenbar te verkrijgen. Sanitair is eenvoudig en gedateerd maar netjes, schoon en voldoet prima. Helaas was het restaurant naast de camping gesloten (eind juni 2012). 's morgens komt een bakkersauto over het terrein; je koopt je verse baguette dus voor je eigen deur!

goede tussenstop

Rient en Jellie Menger
2-7-2012

Een goede tussenstop op onze 'Kanelentocht' Een groene vlakke camping met boompjes aan het kanaal.Toiletgebouw is gedateerd maar schoon en functioneel. prima, zeker voor de prijs. Jongeman kwam wel wat laat met de douche munten om 19.45! Een verwijsbord bij de brug naar de camping zou een verbetering zijn want je ziet hem daar vandaan niet liggen. Mooi startpunt voor kanaal tocht, met goed fietspad.

Gemeente zou de vuilcontainers wel iets later kunnen legen als 6 uur 's morgens met veel lawaai.....

Rustig gelegen en goed onderhouden camping!

Ann De Jonghe
20-9-2011

3 dagen verbleven in de maand september.

Verouderd maar proper en goed werkend sanitair.

Max 8 € per nacht voor 2 personen met camper.

Mooi onderhouden terrein dat vol met boompjes staat, daardoor dus veel schaduwplaatsen.

De camping ligt een beetje lager dan het kanaal, de aangemeerde bootjes zijn zichtbaar.

In het dorp is er een bakker. Naast de camping ligt er een betaalbaar restaurant met lekker eten en zicht op de Garonne.

Ideale ligging voor wie wil fietsen langs het kanaal !

de nieuwe manucipal

Guido
26-7-2010

Wat een genot op deze camping. Met een prijs van 6 euro, 2 volwassenen zoon van 2 en tentje, douchemunten 1 euro.

Deze kan je verkrijgen bij de controlleur, komt 2x per dag, of bij de bar op de kade.

De camping is netjes onderhouden en bied veel schaduw.

Er is niet veel te beleven voor de jeugd, voor kleine kinderen is er een zandbak en kan je bij de boten kijken.

De manucipal campings zijn duidelijk verbeterd in vergelijking met jaren geleden.

De route ligt direct aan de fietsroute langs de canal de garonne.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Jardin de Meilhan sur Garonne in Meilhan-sur-Garonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Jardin de Meilhan sur Garonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.