Vakantiepark Village du Soleil

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,2

16 tips over Vakantiepark Village du Soleil

Wout, 9-10-2014

Ga eens lunchen in een restaurantje in de omgeving.

Voor de prijs (ca. €13,= all-in hoef je het niet te laten.

Meestal krijg je een voor- en hoofdgerecht met een dessert en als je geluk hebt is het ook nog incl. een 1/4 ltr. wijn.

Het eten is altijd prima. Werkmensen krijgen altijd voorrang bij de bediening omdat die na de lunchpauze weer aan de slag moeten.

Familie Bouwdewijns, 22-9-2014
We raden iedereen aan om eens de electrische fietsen te huren en op die manier de omgeving te verkennen, erg leuk en goed te doen.
Astrid, 18-8-2014

Park blijkt nogal in trek bij Christelijke mensen die toch een sterke hang naar elkaar hebben, voor niet Christen lastig om daar aansluiting mee te vinden. Dus bijzonder geschikt voor deze groep.

Huisjes beneden bij het centrale gebouw zijn leuker, rest biedt heel veel rust.

Omgeving is saai, veel kilometers maken is het devies. Montauban en Villenueve-sur-Lot zijn leuke (grotere) steden. In Agen is Wallibi wel leuk voor kinderen vanaf jaartje of 6. Diverse brocantes zijn bezoeken waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Village du Soleil voor je op een rij gezet:

dejongkm, 16-8-2014
Wij zaten in huisnummer 2. Dichtbij uitgang.
peek van esseveld, 13-7-2014
Neem zelf kussens voor de tuinstoelen mee. Restaurant "Le Passion"in het dorp is een aanrader. Het personeel van het "VVV" in het dorp is zeer vriendelijk en behulpzaam.
edwin, 4-7-2014

plan d'eau in montcuq en de vele kastelen in de buurt.

Met een electrisch bootje over de lot.

Dongen, 7-6-2014
St. Cirq la Popie en Montpazier zijn zeer oude stadjes en erg leuk om te bezoeken.
a.salentijn, 27-5-2014

Paardrijden, mooie natuur.

wandeltocht van bouzies naar saint-cirq-lapopie langs de lot naar boven.

bezichtiging chateau de bonaguil

restaurant les voyageurs in tournon d'agenais

Tim, 27-6-2013

Bezoek de wijnboeren in de omgeving. (heerlijke wijnen)

Zondagmarkt montquc

Wandelen in de omgeving van het park.

Met je hond(en) de bossen in.

a_vanostade, 7-10-2012
Geen pizza's kopen van de keuken! Absurde combinaties die niet te vreten zijn! Voor bezienswaardigheden hou je best rekening met de lange rijtijden/ afstand!