Vakantiepark Village du Soleil

7.5Goed

• 8.4Activiteiten
  • 5.1Eetgelegenheden
  • 8.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Village du Soleil voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

152 reviews over Vakantiepark Village du Soleil

• 2019
    9TV19-08-2019

Heerlijke vakantie!

Mooi park, leuk zwembad, prima speeltuin. Heel mooi 6 persoons huisje, alles erop en eraan. We waren er de eerste 2 weken van de school vakantie, het was vooral de eerste week erg rustig. Wij vinden dat geen probleem. 2e week werdt het drukker en ging het restaurant open. Kun je heerlijk eten. Klantvriendelijk zijn ze absoluut, zowel de eigenaar van het restaurant als de receptie. Animatie was minimaal maar daar zijn wij ook niet naar op zoek. We hadden de hond mee en ook die was van harte welkom. Je kunt er heerlijk wandelen en er is zat te doen in de omgeving. Je moet er soms een stukje voor rijden maar het is de moeite waard. Het meer van Montcuq is een aanrader. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Jan-Aart07-08-2019

Nieuw beheerder geen aanwinst. Verder prima park.

Het is een mooi park. Goede voorzieningen. Prachtige omgeving. Beetje klein zwembad, maar dat mag de pret niet drukken. Wat de pret wel bederft is de nieuwe beheerster. Zij is erg klantonvriendelijk, ze is van de regeltjes, rijdt voordurend rond over het park in de hoop iemand ergens op te kunnen betrappen en snapt echt niet hoe ze een restaurant moet exploiteren. De receptioniste is wel heel correct. Ik zou hier best terug willen komen, maar dan moet er wel iets veranderen. Want de huisjes zijn prima en het park ligt best heel mooi en vooral heel rustig.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Fam Leiv02-03-2018

vele winterzon-vitamientjes

Alles was super. Mooie ruime huisjes met terras, carport en grasperk. Mooi en rustig gelegen. Dichtbij het bos waar het heerlijk wandelen was, zelfs nu in december hadden we hier in Mauroux zalig veel zon en heerlijke temperatuur. Leuke uitstapjes gemaakt en kerstmarktjes bezocht. Supergezellig. Omdat het december is, kan je wel in de speeltuin en het tennisplein,maar natuurlijk niet in het buitenzwembad.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2017

• 8Richard20-01-2018

Mooi, ruim opgezet vakantiepark met veel privacy.

Ruimte, rustige omgeving, nette huisjes met alle benodigde voorzieningen. De speeltoestellen zijn gedateerd en aan vervanging toe. Leuk familie zwembad om af te koelen. Door de opzet van het park krijg je een campinggevoel, de kinderen kunnen naar hartelust spelen en ontdekken. In de twee weken die wij hier waren hebben onze kinderen 4 &11 veel plezier gehad met de andere kinderen in het park. Op 20 min. Met de auto ligt een geweldig zwemmeer met dagstrand zeker de moeite waard.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7philip02-10-2017

erg rustig

Het park is in het naseizoen erg tot heel erg rustig. 1e aangeboden huisje was om depressief van te worden,maar door de inzet van de dame die het park beheerd een betere accommodatie gekregen die goed is bevallen. Het park is afgelegen en heeft in een hoop opzichten niet datgene wat je tegenwoordig verwacht. Het zwembad is niet meer van deze tijd en horeca die open is hebben wij,op het park, niet kunnen ontdekken. In de omgeving is (in september) weinig tot niets te doen. De dichtstbijzijnde plaats is Fumel waar 80% van de winkels leeg staat. In veel andere plaatsjes in de omgeving is ook niets te doen. Wie in het naseizoen voor veel rust gaat heeft een prima locatie aan dit park,wie iets meer reuring wil (af en toe mensen horen en zien) moet toch ergens anders zijn. Een absolute schande is de prijs van de bijgeboekte hand-en theedoek pakket. €8 voor 1 handdoek en €4 voor 1 theedoek is schandalig. Even naar de supermarkt en zelf kopen voor een paar euro

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2017

• 10viviane v.M.03-07-2017

Zalige luxevakantie, rusten en genieten !!!

mooi vrijstaand huisje van luxe voorzien, prachtig en rustig gelegen nabij mooie bossen om heerlijke wandelingen en fietstochten te maken naar dorpjes, marktjes, restaurants. Dichtbij dorpscentrum met voedingswinkeltje en koffie/ijsbar. Rustig park, voldoende afstand tussen de huisjes, zwembad, restaurant, speeltuin, tennisplein, golfen, kinderanimatie, wijnproeverij, ... Vriendelijk personeel bij de receptie. Prachtig weer! zon! rust! en nog zo veel meer! Wij vertoeven hier elk jaar weer!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2017

• 10Van der waal17-06-2017

Heerlijke omgeving

Heel veel problemen gehad met de auto , en heel goed en vaak geholpen op het park . Echt een grote pluim.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8jan-Aart van Barneveld15-05-2017

Mooi gelegen vakantiepark

Wij hebben hier als gezinnetje bijzonder genoten. Het is een mooi vakantiepark met ruime chalets. Personeel is bijzonder vriendelijk. In de omgeving valt veel te zien en te beleven. Kortom: een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 4vj02-04-2017

teleurgesteld

Na 2 x eerder dit vakantiepark te hebben bezocht waren we overtuigd dat het voor de 3e keer weer zo'n fantastische vakantie zou worden. Wat een teleurstelling het park was vies verouderd en het zwembad was koud en stil geen animatie en geen restaurant waar we iets konden eten of drinken. Na een reis van 14 uur waren we wel toe aan iets lekkers maar helaas geen personeel dus alle deuren waren gesloten Verder verdiend de dame aan de receptie Vicky wel een compliment, zij heeft wel de ambitie om het park weer omhoog te krikken maar in haar eentje wat dat zeker niet lukken helaas

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8jasperfase17-09-2016

Heerlijk park voor een relaxte vakantie

Park ligt in een rustige, maar mooie streek waar genoeg valt te doen voor een paar weken vakantie. De mooie huisjes en goede voorzieningen (speeltuin, zwembad, tennisbaan, WiFi, restaurant, wasmachines) maakte het voor onze kinderen helemaal goed. De crew van het park liet het wel afweten (3 van de 6 waren vertrokken), waardoor receptie slecht bereikbaar was, animatie maar een paar keer doorging en restaurant beperkt open was. De eigenaren (telefonisch contact mee gehad) gaven aan dat dit volgend jaar opnieuw werd opgezet. Als dat lukt, is dit park zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen (<12).

Positief: + huisje (comfortabel, schoon, ruim en koel) + speeltuin en zwembad + kinderen maken makkelijk contact

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

17 tips over Vakantiepark Village du Soleil

• Mayke Herberts, 10-11-2019

Vakantiepark Village du Soleil is een charmant en prachtig gelegen vakantiepark met zo'n 60 ruime en comfortabele, vrijstaande vakantiehuizen. Wanneer u op dit ruim opgezette vakantiepark vlakbij het plaatsje Mauroux in het zuiden van Frankrijk verblijft, zult u al snel begrijpen waarom het hier 'du soleil' heet.

• Dongen, 07-06-2014

St. Cirq la Popie en Montpazier zijn zeer oude stadjes en erg leuk om te bezoeken.

• a.salentijn, 27-05-2014

Paardrijden, mooie natuur. wandeltocht van bouzies naar saint-cirq-lapopie langs de lot naar boven. bezichtiging chateau de bonaguil restaurant les voyageurs in tournon d'agenais

5 vragen over Vakantiepark Village du Soleil

• lce, 14-10-2015

Christelijk?

Is het serieus waar dat hier vnl Christelijke mensen komen, zoals in een van de tips werd gesuggereerd? Het park lijkt me erg leuk, maar als dit waar is is het toch niet voor ons geschikt.

• Zoover79, 15-07-2015

Overnachten onderweg

Beste,

Heeft er iemand tips/ideeën om onderweg te overnachten met kinderen, waar evt. ook voorzieningen zoals een zwembad/speeltuin zijn? We hebben zo'n 4-5 dagen de tijd om richting Mauroux te rijden. p.s. graag een beetje low budget zou wel fijn zijn!

We zijn benieuwd naar jullie ideeën!!

Groetjes Linda

• Erik B, 22-02-2014

airco

Zijn er ook huisjes met airc0?

a.salentijn, 27-05-2014

volgens mijn idee niet. anders is een mailtje snel gestuurd.

Vakantiepark Village du Soleil info

• Aantal sterrenstersterster