Vakantiepark Village du Soleil

Vakantiepark Village du Soleil
8,6

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Village du Soleil voor je op een rij gezet:

Laatste review

vele winterzon-vitamientjes

Fam Leiv,
2-3-2018
  • Activiteiten10

Alles was super. Mooie ruime huisjes met terras, carport en grasperk. Mooi en rustig gelegen. Dichtbij het bos waar het heerlijk wandelen was, zelfs nu in december hadden we hier in Mauroux zalig veel zon en heerlijke temperatuur. Leuke uitstapjes gemaakt en kerstmarktjes bezocht. Supergezellig. Omdat het december is, kan je wel in de speeltuin en het tennisplein,maar natuurlijk niet in het buitenzwembad.

Kenmerken

Fam Leiv,
2-3-2018

• Activiteiten7
  • Activiteiten7

Ruimte, rustige omgeving, nette huisjes met alle benodigde voorzieningen. De speeltoestellen zijn gedateerd en aan vervanging toe. Leuk familie zwembad om af te koelen. Door de opzet van het park krijg je een campinggevoel, de kinderen kunnen naar hartelust spelen en ontdekken.

In de twee weken die wij hier waren hebben onze kinderen 4 &11 veel plezier gehad met de andere kinderen in het park.

Op 20 min. Met de auto ligt een geweldig zwemmeer met dagstrand zeker de moeite waard.

erg rustig

philip,
2-10-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Het park is in het naseizoen erg tot heel erg rustig.

1e aangeboden huisje was om depressief van te worden,maar door de inzet van de dame die het park beheerd een betere accommodatie gekregen die goed is bevallen.

Het park is afgelegen en heeft in een hoop opzichten niet datgene wat je tegenwoordig verwacht. Het zwembad is niet meer van deze tijd en horeca die open is hebben wij,op het park, niet kunnen ontdekken.

In de omgeving is (in september) weinig tot niets te doen.

De dichtstbijzijnde plaats is Fumel waar 80% van de winkels leeg staat.

In veel andere plaatsjes in de omgeving is ook niets te doen.

Wie in het naseizoen voor veel rust gaat heeft een prima locatie aan dit park,wie iets meer reuring wil (af en toe mensen horen en zien) moet toch ergens anders zijn.

Een absolute schande is de prijs van de bijgeboekte hand-en theedoek pakket.

€8 voor 1 handdoek en €4 voor 1 theedoek is schandalig.

Even naar de supermarkt en zelf kopen voor een paar euro

Zalige luxevakantie, rusten en genieten !!!

viviane v.M.,
3-7-2017
  • Activiteiten10

mooi vrijstaand huisje van luxe voorzien, prachtig en rustig gelegen nabij mooie bossen om heerlijke wandelingen en fietstochten te maken naar dorpjes, marktjes, restaurants. Dichtbij dorpscentrum met voedingswinkeltje en koffie/ijsbar.

Rustig park, voldoende afstand tussen de huisjes, zwembad, restaurant, speeltuin, tennisplein, golfen, kinderanimatie, wijnproeverij, ... Vriendelijk personeel bij de receptie. Prachtig weer! zon! rust! en nog zo veel meer! Wij vertoeven hier elk jaar weer!!!

Heerlijke omgeving

Van der waal,
17-6-2017
  • Activiteiten10

Heel veel problemen gehad met de auto , en heel goed en vaak geholpen op het park . Echt een grote pluim.

Mooi gelegen vakantiepark

jan-Aart van Barneveld,
15-5-2017
  • Onderkomen9

Wij hebben hier als gezinnetje bijzonder genoten. Het is een mooi vakantiepark met ruime chalets. Personeel is bijzonder vriendelijk. In de omgeving valt veel te zien en te beleven. Kortom: een aanrader!

teleurgesteld

vj,
2-4-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Na 2 x eerder dit vakantiepark te hebben bezocht waren we overtuigd dat het voor de 3e keer weer zo'n fantastische vakantie zou worden.

Wat een teleurstelling het park was vies verouderd en het zwembad was koud en stil geen animatie en geen restaurant waar we iets konden eten of drinken.

Na een reis van 14 uur waren we wel toe aan iets lekkers maar helaas geen personeel dus alle deuren waren gesloten

Verder verdiend de dame aan de receptie Vicky wel een compliment, zij heeft wel de ambitie om het park weer omhoog te krikken maar in haar eentje wat dat zeker niet lukken helaas

Heerlijk park voor een relaxte vakantie

jasperfase
17-9-2016
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Park ligt in een rustige, maar mooie streek waar genoeg valt te doen voor een paar weken vakantie. De mooie huisjes en goede voorzieningen (speeltuin, zwembad, tennisbaan, WiFi, restaurant, wasmachines) maakte het voor onze kinderen helemaal goed.

De crew van het park liet het wel afweten (3 van de 6 waren vertrokken), waardoor receptie slecht bereikbaar was, animatie maar een paar keer doorging en restaurant beperkt open was. De eigenaren (telefonisch contact mee gehad) gaven aan dat dit volgend jaar opnieuw werd opgezet. Als dat lukt, is dit park zeker een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen (<12).

Positief:

+ huisje (comfortabel, schoon, ruim en koel)

+ speeltuin en zwembad

+ kinderen maken makkelijk contact

Een schitterende locatie

Yook
16-9-2016
  • Onderkomen9

Er is geen broodjesservice meer, je moet nu naar het dorp om het te halen. Dat is goed te doen, ongeveer 5 min. heen met de auto. Het was vrij rustig op de locatie met meestal Nederlanders. Chalet was prima, veel ruimte en een grote veranda.

Toen wij er waren, waren de temperaturen gemiddeld 32 gr.erg warm dus. Op 15 min. afstand zijn er grote supermarkten. De omgeving is schitterend en een bezoekje waard. Op het park zelf en nabije omgeving is weinig tot niets te beleven. Voor mensen die rust zoeken is dit een uitstekende locatie.

Het had zo mooi kunnen zijn

Ermi
9-9-2016
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

De (meeste) huisjes zijn dringend aan onderhoud en modernisering toe. Inventaris volstaat maar het ontbreekt aan comfort. Schoonmaak laat te wensen over. Het zwembad is te klein en te koud, de animatie hield er na week 1 mee op (de 2e week was er voor 3 dagen wat geregeld), het restaurant was zeer beperkt open en had weinig keus (veelal snackservice). Positief: het speelveldje is ideaal voor de kinderen, vriendelijk en hulpvaardig personeel. De ligging is schitterend, goede uitvalsbasis voor mooie uitstapjes, de streek is prachtig. Jammer dat men niets aan het park doet, met wat meer aandacht zou het z'n naam en de omgeving eer aan doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village du Soleil in Mauroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.