Vakantiehuis Les Cinq Papillons

VakantiehuisWeer vandaag21°11°

1 review over Vakantiehuis Les Cinq Papillons in het Nederlands

Met jonge kinderen

We hebben met twee gezinnen met 4 jonge kinderen 2 weken doorgebracht in dit prachtige huis.

Geweldig ontvangen door de eigenaars, mooi flessen wijn bij aankomst, en limonade voor de kinderen die zich meteen op al het aanwezige speelgoed storten.

Mooi en schoon huis, genoeg beddegoed en hand doeken.

Kinderstoelen, een kinder en baby bed waren al aanwezig.

Zeer ruime woonkamer, keuken waar niets ontbreekt. Goede bedden in de ruime slaapkamers, en voor de kinderen veel te doen, speelgoed in huis, trampoline, tafeltennis en een heel mooi zwembad. Samen met de kinderen lekker in de hot tub. Ook de grote Weber bbq hebben we vaak gebruikt.

Lekker eten op het ruime terras of in het poolhouse, waar ook nog een extra koelkast staat.

Omgeving heel veelzijdig grotten, middeleeuwse dorpen en veel kastelen castelnaud is een aanrader.

Goede restaurants in de omgeving en alle winkels binnen 5 minuten bereikbaar.

In het huis ligt een map waarin de eigenaars de omgeving en de mogelijkheden goed omschreven hebben.

Het uitzicht is adembenemend, heel fotogeniek,

Kortom het heeft ons aan niets ontbroken en we komen graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Cinq Papillons in Marnac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Cinq Papillons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.