Hotel Relais de Margaux

HotelWeer vandaag33°15°
Hotel Relais de Margaux
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Relais de Margaux voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Relais de Margaux in het Nederlands

Prachtig hotel met een excellente keuken. Prijs/kwaliteit is optimaal. Schitterende ligging voor uitstappen naar de omliggende wijngebieden. Aanrader.

Prima hotel, maar 4 sterren zijn iets overdone. Hotel is toe aan renovatie. Het zwembad in spa gedeelte was vies..jammer! Zonde dat ze glazen deurtjes voor de wc hebben geplaatst dat maakt de badkamer niet echt toegankelijk voor langere mensen! De portier is echt fantastisch en kan je alles vertellen wat nodig is!

Grandioos hotel! Vooral het nieuwe hotel gedeelte is prachtig! Geweldig Spa Wellness centre, 18-holes golfbaan en een uitmuntende keuken. Zowel brasserie als a la carte restaurant zijn de moeite meer dan waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais de Margaux in Margaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais de Margaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais de Margaux scoort een 7.61 uit 10 op basis van 13 reviews.