Camping Simply Canvas

Meer campinginfo

10 reviews over Camping Simply Canvas

• 2018
    9Suzanne28-08-2018

Heerlijke week op een mini glamping

Wat een heerlijke week hebben wij bij Sandra & Santi gehad. Toen we aankwamen werden we direct door Santi welkom geheten en wegwijs gemaakt, wat een fijn ontvangst! Onze dochters (3 en 6) waren meteen vrij bij Simply Canvas, ze gingen direct op onderzoek op het (niet te grote) terrein. Daarna konden we aanschuiven aan het heerlijke buffet verzorgd door Santi & Sandra. Vijf keer per week verzorgden zij lekkere én heel gevarieerde diner-buffetten. Ook het dagelijkse ontbijtbuffet was een lekker én gezellig begin van de dag. Er zijn leuke markten, 15-30 minuten rijden en op de warme momenten van de dag kan je verkoeling zoeken in het zwembad. Zoals op de website is aangegeven is er in de grote schuur een gezamenlijke koelkast en in de schuur faciliteiten voor het verzorgen van bijv je eigen lunch. Wat een fijne week was dit, echt vakantie!

• 10Eetgelegenheden

• 9Klaas en Sandra13-08-2018

Heerlijke plek voor een gezin!

Sandra en Santi zijn echt super hartelijk. Je voelt je meteen welkom en ze zijn vriendelijk, maar niet opdringerig. De camping is heel erg geschikt voor gezinnen. Ik heb echt genoten van hoe onze kinderen zich lekker vermaakten met elkaar en de natuur. Tafeltennis spelen, sprinkhanen vangen enzovoorts. Ook het in de ochtend met elkaar ontbijten (waar ik een beetje tegenop zag) vond ik uiteindelijk heerlijk en echt leuk. Je maakt zo makkelijk contact. Ook heel fijn om in de avond aan te kunnen schuiven. De faciliteiten bij de tent vond ik wel wat minimaal en dan vooral het koken en een eigen koelkast. Dat we geen licht hadden vond ik geen probleem. Maar alles bij elkaar zou ik deze camping voor gezinnen ontzettend aanbevelen. Gastvrij, heerlijk in de natuur en genoeg te doen in de omgeving (zo'n 30 - 40 minuutjes rijden). Het is wel terug naar de natuur dus daar moet je wel van houden. Maar dan is het TOP.

Sandra, Eigenaar, 21-01-2019

Hoi Klaas en Sandra en lezers, We waren er al even mee bezig, vanaf seizoen 2019 hebben alle tenten elektriciteit en kookgelegenheid. Zo wordt het elk jaar leuker. Groetjes Sandra

• Oude reviews

9Walter02-08-2016

Heerlijk

Vanaf het moment dat we arriveerden, hebben wij twee heerlijke weken gehad bij Sandra en Santi. Het was voor ons de tweede keer kleinschalig lux kamperen (6 tenten en 3 gites) en bij deze accommodatie was het totale ontspanning. Het terrein is erg ruim met veel hoekjes en plekken om te ontspannen. Er wordt gekookt met veel producten uit de tuin die Sandra en Santi zelf verbouwen. Het zwembad is heerlijk ruim en heeft een mooie ligging. De tent zelf is even wennen want heeft geen binnentent en is vooral een slaapplek.

Sandra, Eigenaar, 04-11-2016

Hoi Walter. Bedankt voor de review en volgend jaar weer, gezellig we kijken ernaar uit. Voor de andere mensen, alle faciliteiten zijn centraal in een grote schuur, daar kun je koken, bbq's meenemen naar je tent, daar is ruimte voor je in een koelkast voor spullen en zijn alle borden etc. Ook wandel je hierheen voor je ontbijt.

• 10kwenkie16-08-2015

wat een onvergetelijke plek!!

omdat er redelijke oude recensies waren, twijfelden we vooraf enigszins maar jeetje wat zijn we blij dat we gegaan zijn. Wat is dit een heerlijk plekje! alles klopt gewoonweg. de mooie ruime safaritenten (enig puntje wellicht is dat er geen keuken/koelkast in de tent zelf is, maar het ontbijt dat je daarvoor in de plaats elke ochtend krijgt maakt dat gelijk goed,hmmmm) met heerlijke boxspring bedden en donzen dekbedden! in het sanitairgebouw is er voor elke tent een prive badkamer. de tenten hebben allen een schitterend uitzicht en liggen op een mooie afstand van elkaar zodat er voldoende privacy is. een enorm landgoed waar de kinderen heerlijk konden spelen/verstoppen/etc. Santi en Sandra zijn heel gastvrij, behulpzaam, gezellig en zeer goede koks. In het hoogseizoen verzorgen ze (indien je wenst) ook 5x per week een diner. alles met pure ingrediënten. 1000 woorden is te kort om dit heerlijke plekje te omschrijven.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9M. Koot15-06-2013

Heerlijke plek, vertel het niet teveel door!

Simply Canvas is alles wat je zoekt in een vakantie. Privacy (eigen badkamer), gemak (fantastisch ingerichte tenten), rust (klein max 8 verblijven/tenten) op een prachtige stukje Frankrijk en gezelligheid (samen ontbijten en 's avonds mee-eten). Alles is goed verzorgt en goed geregeld. De extra's (spelletjes voor de kids, massage, yoga, kampvuur) maken het helemaal af. Wij gaan in 2013 voor de derde keer!

• 9Adjana19-03-2013

Luxe kamperen in prachtige streek van Frankrijk

De gastheer- en dame, Sandra & Santi, hebben hier een echt kampeerparadijs van gemaakt met super de luxe safaritenten, een prachtig zwembad en veel aandacht voor de individuele gast en hun kroost! Een groot voordeel vonden wij dat elke tent eigen sanitair (toilet, douche en wastafel) heeft. Dit vind je niet bij de tent zelf maar in een gezamenlijk blok op korte loopafstand. Een nadeel is dat er een veeboerderij naast Simply Canvas ligt. Om 5 uur in de ochtend begint de boer zijn koeien machinaal te melken en dat brengt, zeker in zo'n rustige landelijke omgeving, best veel lawaai met zich mee. Genoeg om ons wakker te maken :-) Verder hadden wij koelkastje/ruimte voor ontbijt- en lunchspullen in de eigen tent erg prettig gevonden. De hond kon namelijk niet mee naar de gemeenschappelijke ruimtes. De optionele gezamenlijke maaltijden waren fantastisch en het is verbazingwekkend hoe lekker vegetarisch kan zijn als je zo goed kunt koken. De kids hebben genoten van het zwembad!

Sandra, Eigenaar, 04-11-2016

Bedankt voor de mooie recensie :). Voor de overige gasten. De koeienboer melkt 's ochtends inderdaad zijn koeien en dan is er een half uurtje het monotone gebrom van de melkmachine. De meeste mensen worden er 1 keer wakker van en slapen dan lekker weer door. Het zijn de geluiden van het platteland die erbij horen. Je hebt trouwens wel koelkastfaciliteiten, die hebben we alleen in de centrale omgebouwde koeienschuur neergezet, dus daarvoor een klein stukje lopen :). Als je als lezer vragen hebt, aarzel niet en stuur, we geven altijd in alle eerlijkheid antwoord.

• 9Marieke13-12-2012

Een bijzondere plek

Afgelopen zomer zijn wij met onze kinderen van 7 jaar en 6 maanden een week bij Simply Canvas geweest. Alle vier hebben we genoten. Van het heerlijke, vers bereide eten, het fijne zoutwater zwembad, de zonsondergang bij het kampvuur, de fijne energie en de warmte van Sandra en Santi. De aanwezige kinderen vonden elkaar en vermaakten zich in het zwembad of op het terrein. De volwassenen konden op een ongedwongen manier met elkaar kletsen aan de lange tafels of zich terugtrekken bij hun tent of gite. Een plek om echt tot rust te komen, wij wilden eigenlijk niet meer weg!

• 9Olga van der Landen 07-12-2012

Fantastische plek

Het is een top camping , de eigenaren zijn zeer vriendelijk .Ik heb er prima gegeten !Door de versheid en de eenvoud ging er een wereld voor mij open !Ik ben er echt met open armen ontvangen veel gezien en vooral veel gelachen !!!!Dus echt een aanrader .

• 8Eetgelegenheden

Met vrienden

• 7william19-07-2012

lekkere kleinschalige familiecamping

Voor de mensen die wat lichter slapen is het wel jammer dat de naastgelegen boer zijn bedrijfsactiviteiten om 5:30uur opstart

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Georgina17-06-2012

Prachtig, stil en eerlijk

Simply Canvas is een van die pareltjes die je moet weten te vinden. Lekker afgelegen, mooie omgeving, comfortabel en eco-vriendelijk. Het eten dat de eigenaren serveren is heerlijk, veel uit eigen tuin of van locale boeren. De retraite weken daar zijn ook bijzonder mooi, echt bijzonder om met deze mensen samen de stilte te ervaren. Met hun achtergrond weten ze je goed te begeleiden. Maar het is er denk ik ook heel lekker in de zomer om gewoon ontspannen vakantie te vieren, leuk met de kids. Alles is er, zolang je maar lekker buiten wilt zijn.

• 8Eetgelegenheden

Alleenreizend

9 tips over Camping Simply Canvas

• [email protected], 09-01-2019

Vanaf 2019 hebben alle tenten elektriciteit en kookgelegenheid. Naast sowieso al je eigen badkamer. En niet getreurd we blijven lekker koken voor onze gasten.

• Marieke, 13-12-2012

Boek een heerlijke ontspannende massage of ga op zondag naar de nabijgelegen lunchmarkt, waar je in de schaduw van de bomen kunt genieten van al het lekkers dat te koop is.

• Sandra, 19-11-2018

De prijzen voor 2019 zijn vanaf 70 euro per nacht (min. verblijf 2 nachten). In het hoogseizoen safaritenten €945, witte b&b huis €995, stenen b&b huis €995 en grote wijnhuis €1195. Allen per week en incl. ontbijt

1 vraag over Camping Simply Canvas

• Rus Jansen, 21-11-2016

Themaweken en/ of aanbiedingen

Goedendag, zonet de uitzending de Reünie gezien. Heel boeiend. En nu ook de site bekeken. Organiseren jullie ook bv. een week om bij jullie verblijven met een speciaal thema of bv. stilteweken of iets in die richting? Vriendelijk gegroet, Rua Jansen

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan