Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

25 Reviews over Simply Canvas

• 10Marja Kester03-03-2021

Een beleving die je niet snel vergeet!

Alles is heerlijk aan deze plek. De fantastische Safari tent, eigen sanitair, de natuur, het zwembad en niet te vergeten de warme gastvrijheid van Sandra en Santi. Al geboekt voor dit jaar!!

• 10Marieken van den Brink03-03-2021

nooit meer iets anders

Normaal willen wij iedere zomer weer iets nieuws uitproberen, maar al snel bleek dat we op andere campings alleen maar zochten wat we bij Simply Canvas al lang gevonden hadden en dus kwamen we hier dit jaar alweer voor de vijfde keer. Onze zoon is inmiddels 12 en heeft er altijd veel vriendjes, want alle kinderen spelen samen. Je hebt heerlijk veel ruimte en privacy en aan het einde van de dag een zalige maaltijd met z'n allen. Ook in de omgeving ontdekken wij nog steeds nieuwe dingen. Mijn zoon vindt de zomervakantie echt niet compleet zonder dat we hier zijn geweest, dus hopelijk mogen we deze zomer weer fijn naar jullie toe reizen.

• 10Familie Van der Meer03-03-2021

Deze plek heeft alles waar je op hoopt!

Dit was de fijnste gezinsvakantie die we ooit hebben gehad. Het begint al met het plekje: prachtig verscholen in de heuvels van Zuid-West Frankrijk. Tussen de zonnebloemvelden en wijngaarden. Met in de omgeving op korte afstand fantastische bestemmingen voor een dagtripje: zwemmen in de Dordogne, typische Franse marktjes, leuke oude stadjes, een klimbos... Om dan vervolgens weer 'thuis' te komen bij Simply Canvas. Waar Sandra en Santi vol warmte en gastvrijheid klaar staan voor een praatje. Waar je het mooie zwembad induikt of wegdoezelt in de zon. Waar de kinderen heerlijk spelen - gelukkig zonder plastic fantastic speeltuin - maar genoeg te doen in de natuur en met de diertjes. Waar er 's ochtends een vers ontbijtje klaar staat en er heerlijke diners gekookt worden. Waar het prachtige terrein 's avonds goud kleurt door de mooiste zonsondergangen. Ook de accommodatie is sfeervol ingericht, schoon en compleet. Niets dan lof!

• 9Trees van Berckel03-03-2021

een geweldige plek, gastvrij, ruim, landelijk

ik heb al drie jaar op een rij van de gastvrijheid van Sandra en Santi mogen genieten en als "corona" het toelaat hoop ik dit jaar weer te gaan. Simply Canvas is een fantastische plek, die met veel liefde en respect voor de natuur is gecreëerd door Sandra en Santi. De tenten zijn ruim opgezet met genoeg privacy voor iedereen. De twee gites waar ik heb gelogeerd, waren allebei zeer ruim en met smaak ingericht. ik kijk uit naar mijn volgende bezoek!

• 9Mariette Koop03-03-2021

Uniek, enig in zijn soort

Het is een heerlijke plek, ben er meerder keren geweest. Het is stil, puur natuur. De tenten zijn prachtig, goede bedden, terras er voor en vrij uitzicht. Je hebt eigen sanitair waar je je spullen kan laten staan. Sandra en Santi zijn een mooi koppel die er alles aan doen om het zo prettig mogelijk voor je te maken en tegelijkertijd je vrij laten. Een plek om tot rust te komen en te genieten

• 8Eetgelegenheden
  • 9Margo03-03-2021

Paradijs!

Eigenlijk schrijf ik liever geen recensie want dit is echt een geheim paradijs dat niet overspoeld moet worden. We komen al bijna tien jaar bij Sandra en Santi en het is elke keer weer genieten, tot rust komen en bijtanken. De huisjes en tenten zijn met veel zorg ingericht, de prachtige permacultuur-tuin een oase en het eten altijd heerlijk, vers, zoveel mogelijk uit eigen tuin. Kortom: niks voor mensen die houden van drukke campings met stampende disco. En ja, onze kinderen genieten nu nog evenveel van Simply Canvas als tien jaar geleden!

• 9Martijn en Wahju03-03-2021

geweldig

Een geweldige vakantie hebben wij met ons gezin gehad bij Simply Canvas. Sandra en Santi hebben ons gastvrij ontvangen, heerlijk voor ons gekookt en gaven elke dag tips voor de beste uitjes en marktjes in de buurt. Onze dochters voelden zich er gelijk op hun gemak en speelden met zowel jongere als oudere kinderen. Ze vermaakte zich prima op het terrein of bij het zwembad. Een magische plek waar we graag nog een keer naar toe gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Margo02-03-2021

Paradijs!

Eigenlijk wil ik geen review schrijven want deze plek is zo zalig dat ik hem liever niet met teveel mensen wil delen.... we komen al zeker tien jaar bij Simply Canvas en voor ons is het een paradijselijke plek van rust, bezinning, ontspanning. De huisjes en tenten zijn met veel zorg ingericht, de tuin is een weelderige permacultuur oase. Het eten is altijd heerlijk, vers en vaak uit eigen tuin. Als je houdt van drukke campings met stampende disco dan moet je hier zeker niet zijn. Maar als je de mooiste zonsondergang bij een knappend vuur wil ervaren dan is dit de plek. Maar: niemand vertellen!

• 10Adeline Jumelet02-03-2021

Geweldige vakantie gehad. Ging voor een week maar het voelde als 3 weken.Sandra en Santi doen hun best om het voor iedereen naar de zin te maken.Mooie canvas tent en buiten een eigen schone sanitaire gelegenheid.Voor de groep werd er heerlijk uitgebreid gekookt. Ik heb voor de 2de keer geboekt voor Biodanza/schrijf retraite omdat het een bijzonder evenement is. Heerlijk als je van een beetje stilte en back to basic houdt, kom je helemaal tot jezelf.

• 10Monique Sajet02-03-2021

Magisch en gastvrij onthaal

Simply Canvas is een magische plek, zowel de huizen als de safari-tenten zijn sfeervol ingericht met veel aandacht voor details. Sandra en Santi zijn geweldige gastvrouw en gastheer, ik kom hier al drie jaar met veel plezier en ga komend jaar weer! Ik verheug mij er nu al op!

Camping Simply Canvas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar