Vakantiehuis Arbre de Rose

Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Arbre de Rose

• 10Fleur09-08-2017

Fantatisch

alles was goed, de sfeer, het uitzicht, het personeel. ik heb echt een perfecte vakantie gehad! ik ga hier zeker terugkomen!

Alleen gereisd in juli 2017

• 10Marnix Van Lierde08-09-2013

onvergetelijk fantastische vakantie

hartelijk onthaal met eigenbereide taart en prachtig gastkoppel, handige tips gevend voor een ontspannen vakantie met vele bezienswaardigheden in de streek. rustige heuvelachtige streek met zonnebloemvelden en wijnranken. na het bezoeken van een middeleeuws dopje is het genieten van een zalig zwembad en bbq het appartement is ruim en van alles voorzien om in een huiselijke propere sfeer te genieten van een deugddoende vakantie met de kinderen. indien het Bijbelverhaal herschreven diende te worden, begon het hier; god schiep Frankrijk en zag dat het goed was. Hij bracht Henk en Hannie naar Loubes Bernac en zag dat het beter werd. zij bouwden er een unieke plek waar je geniet, je thuis voelt en met warmte uit hun hart omringd wordt. En zo komen we tot de spreuk "LEVEN ALS GOD IN FRANKRIJK" een aanrader in het kwadraat om met het gezin te doen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Silvia10-09-2012

Een stukje hemel op aarde !

Wij vonden het zeer leuk, verzorgd echt tiptop, enkel jammer dat het terras beneden is, maar daar kan uiteraard niets aan verandert worden ...

Henk en Hannie, Owner, 26-03-2013

Bedankt voor jullie beoordeling van het appartment "Bernac". Het is inderdaad jammer dat het terras op de begane grond is... Wellicht de moeite waard om een volgende keer het terras van "Loubes" te proberen??? :)

Gereisd met partner in januari 2012

• 9F. Schnitzeler02-09-2012

Genieten!

Net weer een maandje thuis en dan begin je toch te mijmeren over je zomervakantie. Wat een rust, ruimte en luxe. Ideale plek om heerlijk te relaxen en vakantie te vieren. We hebben genoten van ons weekje met z'n vieren van het moderne en zeer compleet ingerichte appartement in Arbre de Rose en van de gastvrijheid van Hannie en Henk. Lekker ontspannen bij het fijne zwembad met wijds uitzicht over de vallei, een potje tafeltennissen en 's avonds nippen aan je wijntje uit de Bergerac streek. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, hier komen we graag terug!

Henk en Hannie, Owner, 26-03-2013

Als onze gasten genieten, genieten wij ook! Bedankt voor jullie reactie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Hellemond21-08-2012

In stijl genieten van de rust

Prachtig domein gelegen tussen de wijngaarden aan de rand van een klein dorpje. Ruim appartement, volledig ingericht, alles is aanwezig. Fantastisch onthaal door 2 super lieve eigenaars. Hier kan je in alle rust genieten van het grote zwembad, of de vele charmante dorpjes bezoeken. De eigenaars staan klaar om je eventuele vragen te beantwoorden, maar dringen zich nooit op. De kids kunnen op het domein rondrennen zonder gevaar, alarm op het zwembad,... Kortom, je krijgt waar voor je geld, een aanrader!

Henk en Hannie, Owner, 26-03-2013

Bedankt voor jullie beoordeling en we denken nog vaak terug aan de spelende kinderen en al die mooie tekeningen....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10pieter debonne20-08-2012

supervakantie

Wat we gelezen hadden in vorige reviews, bleek echt te kloppen. In werkelijkheid was het zelfs nog beter. Dat kom je niet veel tegen. Het appartement was heel erg ruim en zeer mooi en modern ingericht. Duidelijk met oog voor detail en functionaliteit. Heerlijk was de aangename temperatuur binnen, ook toen het 40 graden buiten was. De bedden zijn nieuw en van kwaliteitsvolle matrassen voorzien. Je hebt er alles wat je maar kan nodig hebben. Van zeepjes tot badlinnen tot allerlei keukengerei. Je kan hier echt niets tekort komen. Ook de tuin was dik in orde. Voor het eerst zo'n prachtig zwembad gezien. Vooral de temperatuur van het water, zo'n 25 tot 28 graden, beviel ons. Zalig warm en zacht door het zout. Henk dekte het zwembad ook telkens af om de temperatuur hoog te houden. Schitterend. Alles was zo netjes. Wie smetvrees heeft, zal zich hier zeker goed voelen. Je merkt het ook aan Henk en Hannie. Twee prachtige mensen die er alles voor over hebben om de gasten te verwennen. Subliem.

Henk en Hannie, Owner, 26-03-2013

Bedankt Peter, Sarah, Lukas en Emma voor jullie reactie. Voor ons nu de uitdaging om die lat zo hoog te houden :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Ivette, Paul en kinderen12-08-2012

Super accomodatie !

Een prachtig appartement en een prachtige gite in een mooi landschap waar het heerlijk rustig is. Een ideale plek om te genieten. De gastheer en gastvrouw hebben er alles aan gedaan om volop te kunnen genieten van het verblijf. Alles is tot in de puntjes geregeld en verzorgd. Schoon, gezellig, comfortabel, vriendelijk en zeer gastvrij. Het zwembad is echt heerlijk. Schoon en sprankelend water ! In de omgeving zijn diverse mogelijkheden voor wandelen, fietsen, golven e.d. Ook zijn er gezellige dorpjes om te bezoeken met hele leuke markten. Kortom : een plek om volop te genieten en tot rust te komen. En zeker om terug te komen !!! Henk en Hannie : chapeau !!

Henk en Hannie, Owner, 26-03-2013

Bedankt voor jullie beoordeling en we blijven ons best doen voor deze "super accomodatie" en voor onze gasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Pete Teekens16-07-2012

We hebben maar 1 klacht.......

Fantastich, in één woord! Wij gaan nooit voor de tweede keer naar een locatie, maar dit wordt de uitzondering! We hebben maar 1 klacht: tis zó perfect, elke andere accomodatie valt tegen, wat nù?????

Henk en Hannie, Owner, 26-03-2013

Een klacht is prima, want een "klacht is een kans" om het nog beter te doen!!! Bedankt voor jullie reactie en tot de volgende klacht :)

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Anja Koolstra14-07-2012

prachtige gite

Arbre de Rose is een schitterend gelegen ruime en zeer schone accomodatie met werkelijk prachtig uitzicht. Er is een heerlijk, met zacht, licht zout water gevuld groot zwembad! Zeer goede gastvrouw en heer, die je graag wegwijs maken in de omgeving. Wekelijks schoon beddengoed en handdoeken tot je beschikking. Een zeer geschikte plek om helemaal tot rust te komen en te genieten van de prachtige omgeving.

Henk en Hannie, Owner, 26-03-2013

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hadden. En het mooie weer deed de rest! Bedankt voor jullie reactie!

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Michael Teekens19-06-2011

Warm onthaal, luxe, rust en ontspanning!!

Een heel fijne vakantiewoning bij een perfecte gastheer en gastvrouw, die je warm ontvangen. De woning is rustig gelegen met een fantastisch uitzicht. Prima ingericht en verzorgd. Je kunt van een fraai zwembad (mede) gebruik maken. Je zult er heerlijk op jezelf zijn, maar ook gezelligheid ondervinden. Hier voel je je zeker thuis. De omgeving is ideaal om te wandelen, te toeren, oude stadjes en dorpen te bezoeken en lekker te eten. Allemaal reuze relaxt. Dit is werkelijk top voor de ware Frankrijk genieters: La Douce France in optima forma! Het wordt nu wel erg lastig een beter allround vakantieverblijf te vinden... Onze complimenten!

Henk, Owner, 13-07-2012

Kindvriendelijk zijn we zeker, maar nu is de accommodatie dat ook, want er zijn 2 schommels bijgeplaatst!

Gereisd met partner in mei 2011

Vakantiehuis Arbre de Rose info