Vakantiepark Club Atlantique

Prima accomodatie

Z,
30-5-2015
  • Onderkomen7

In de meivakantie naar dit vakantiepark gegaan. Uitgezocht op het zwembad, in mei kan het nog koud zijn en er is een verwarmd binnenzwembad aanwezig. De temperatuur was inderdaad niet heel geweldig en onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad (niet heel groot, stukje ondiep voor kleine kinderen en verder te diep voor kinderen om te staan, niet heel warm maar zeker warmer dan buitenzwembad!)

Het chalet was voor 6 personen, 3 slaapkamers waarvan 1 met stapelbed. Ze zijn niet ruim, maar het is te doen. De matrassen waren wel erg slecht.

De badkamer had een aardige douchecabine met heerlijke douche. Er was een grote boiler en daardoor erg heet water.

Wat erg goed was in het huisje waren de plekjes om je eigen spullen neer te leggen. Overal waren vakjes en plankjes, heel handig!

De kookplaat had 4 pitten. We misten wel een waterkoker, maar dat was op te lossen met een pan op het fornuis.

Buiten is een grote zandspeelplaats waar de kids zich uitstekend hebben vermaakt.

Kenmerken

Prima accomodatie

Z
30-5-2015
  • Onderkomen7

Ontzettend vieze en oude woning (FAQ1.2)

Bootsma
31-7-2012
  • Onderkomen3

Vrouw bij de receptie sprak geen woord Engels, dus de communicatie was zeer slecht.

De woning was vies en stonk enorm!! 1 van de 2 kookplaten deed het maar. Koken kon dus bijna niet. Veel van het bestek/servies was nog vies. In de keukenkastjes rook het erg muf, net als de woning zelf overigens.

Bedden waren zeer slecht, we lagen echt in een kuil. Zeer kleine kamer, je kon bijna niet langs de bedden om bij het 2e terras te komen.

Badkamer was niet veel beter: spiegel kapot, douchekop bleef niet recht hangen, water werd niet goed warm en handdoek ophanger viel uit de muur. De wasbak en douchegordijn waren wel schoon.

Verder was de style van de woonkamer niet onze smaak, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. De bank (houten krat met kussens) zat oncomfortabel en was kapot.

Van de vieze vloer, waren enkele vloertegels kapot.

Terrasjes waren prima.

Wij zijn erg ontevreden over deze vakantiewoning, we raden het niemand aan en gaan hier nooit meer naartoe!!

slechste ervaring ooit

de meulenaere
26-11-2011
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

echt ontgoocheld in de aanbieding,een afrader!!!

daar zien ze ons nooit meer terug.Het enige pluspunt was het zwembad,en dat was dan ook overbevolkt!!Vuile vieze huisjes,blij dat we konden vertrekken!!

Hier gaan we niet meer heen..

Mandy
26-7-2011
  • Onderkomen3

Het vakantiepark Atlantique is erg gedateerd. We hebben met z'n tweeen in een huisje voor 4 personen gezeten. Qua ruimte is dat wel fijn! De huisjes zijn donker en vies. De bedden zijn ook erg slecht. Pannen e.d. hebben we zelf nieuw gekocht omdat we de pannen uit het huisje niet durfden te gebruiken.. Ook zat er schimmel in de douche.

De bank bestond uit een kist met kussen die tegen de muur stond en een plank aan de muur waar het rugkussen aan hing. Niet echt comfortabel.

Er is geen Nederlandse TV.

Positief: Zwembad was oke en de ontvangst was vriendelijk.

Je hebt wel een auto nodig om naar de stranden te kunnen komen, maar er rijdt ook een bus.

Mooie omgeving, park wat minder.

Sanne
13-8-2009
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

We zijn op het vakantiepark goed ontvangen. We werden zelfs naar het huisje gebracht, zodat we zelf niet hoefden te zoeken. Een nadeel is dat bijna niemand een woord over de grens spreekt. Dus het was soms lastig om elkaar te begrijpen.

Wij hadden een 2 persoons huisje gereserveerd, deze was ook echt bedoeld om alleen te slapen. Veel meer kon je er niet doen, dat was wel jammer.

De omgeving is wel heel mooi. Een heel mooi strand op 10 minuten rijden. Hier hebben we dan ook echt elke dag gezeten. Lit-et-mixe is zelf ook een leuk dorpje.

Ook de prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet helemaal goed. We vonden het veel geld voor wat je kreeg, en dan was het ook nog eens een lastminute. Het was een leuke vakantie, maar zullen niet snel terug gaan naar dit park.

2008

Gedateerd park

Jaap
7-9-2008
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Dit vakantiepark is ons tegengevallen. Huisjes zijn erg gedateerd en die van ons rook naar "natte hond". Verder erg donker (ingericht) en weinig lichtinval. Matrassen slecht en wollen dekens viezig. Toilet stonk erg. Keuken erg basis (slechte pannen, geen magnetron) ingericht.

Het huisje heeft 2 terrassen wat prettig was, maar ingericht met grindtegels. Niet erg prettig voor een kruipende baby. De paden in het park zijn van grind. Wederom niet prettig voor hele kleintjes (lopen en fietsen is lastig voor ze).

Het zwembad was vrij groot. Genoeg ligbedden aanwezig en een douche. Zwembad wel oud. Wederom alleen maar grindtegels.

Iedere avond iets te doen (karaoke, disco, bingo). Alleen wel echt voor de Fransen (veel vaste gasten). Je moet ervan houden...

Het plaastje Lit-et-mixe viel ons ook tegen. Echt niets te doen. De stranden verderop wel prachtig!

Wij hebben een prima week gehad, maar zullen deze vakantiebestemming een ander nooit aanraden.

Rustig park

Gezin
12-8-2008
  • Onderkomen7

Rustig park waar veel fransen een 2de huisje hebben.

Huisjes zijn niet erg groot, maar goed te doen. Animatie is in het frans en verwacht er niet veel van. Park ziet er verder verzorgt uit.

Stranden zijn prima en de omgeving is mooi, maar voor meer leven moet je wel een stukje rijden.

2006
  • Onderkomen6

Kindvriendelijk is het niet voor kinderen die nog niet kunnen zwemmen. Verder zullen oudere kinderen zich wel vermaken.

Het park is netjes maar niet echt luxe. Door de week is er bijna elke avond wel wat te doen.

Het plaatsje Lit et Mixe is erg klein. Verder zijn grote plaatsen wel een aantal kilometers rijden.

Stranden zijn super!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club Atlantique in Lit et Mixe (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club Atlantique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.