Hotel Les Terrasses de Beauregard

Hotel Les Terrasses de Beauregard

4.7Matig

Frankrijk, Aquitaine, Limeuil (Dordogne)

Op vakantie geweest naar Les Terrasses de Beauregard?

4.7Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terrasses de Beauregard voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Les Terrasses de Beauregard

• 2018
    2Theo14-08-2018

Nooit maar dan ook nooit meer. Afschuwelijk.

Dit is werkelijk het meest vreselijke hotel waar we (ik) ooit zijn geweest. De eigenaren zijn zeer onaardig en tegen het agressieve af.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

1S. Garnier21-07-2014

Het zal je maar gebeuren

Onderweg even met 3 gezinnen met kinderen van 3 t/m 13 jaar even wat drinken en evt. eten op het buitenterras met een prachtig uitzicht over de Dordogne. Bij aankomst was er geen vriendelijke blik van de eigenaren naar de kinderen, de vraag om twee tafels bij elkaar te zetten was eigenlijk geen optie. De kinderen werden bij elke stap gecorrigeerd door de eigenaren die steeds onvriendelijker werden, het begon een gevoel te geven of wij niet wenselijk waren op het terras we werden slecht uitgeserveerd en kregen met een boze blik direct de rekening of wij direct wilde betalen, dit kwam bij ons allen verkeerd aan en gaven hierop onze mening, waarop de zeer agressieve eigenaar begon te brullen en vervolgens door de eigenaresse werd opgejut om ons maar even te bedreigen met een daadwerkelijke grote moker, en dit terwijl onze kinderen en zijn eigen jonge dochter erbij waren. Hij dreigde de auto's te vernielen, wij hebben ons niet laten intimideren en zijn verstandig vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Fam Kuijer14-08-2009

Mooie ligging maar minder goed gastheerschap

Het hotel is via touroperator geboekt voor 3 nachten voorafgaande aan de vakantie naar Spanje. Geboekt hadden wij 2x Tweepersoonkamers daar onze kinderen 14 en 17 zijn en dan ook niet meer op de kamer horen bij de ouders. Bij aankomst bleken wij een familie kamer te krijgen, klein kamertje voor onze tieners 1x badkamer dus geen privacy voor een ieder van ons. En wij hadden 2x kamer geboekt en zo ook bevestigd, Nee, vol en dit is wat wij hebben. gebeld en na wat heftig heen en weer gebral , toch een 2 persoonskamer, en hij zat vol ?? Oke booking had met hen gebeld en was dus opgelost. Al met al vervelend begin. Eigenaar staat in de keuken en vrouw bediend en doet de kamers etc etc. Te veel voor 2 mensen wat dan ook resulteert in heftige taal op de achtergrond. Enig onderhoud aan hotel is niet overbodig en gastheerschap kan beter. Echt iets voor Herman de Blijker en Heer Willem Reimers, kunnen er echt meer van maken. Al met al leuke dagen met kleine bijsmaak. Ontbijt te duur!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Marcel Vandegaer12-06-2008

Hotel is prachtig gelegen.+- 3km van het dorp. Eten is heel lekker. Ontvangst is helemaal ok.

Gereisd met partner in juli 2006

Hotel Les Terrasses de Beauregard info