Camping La Ferme des Poutiroux

Camping La Ferme des Poutirouxstersterster

8.9Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Limeuil (Dordogne)

8.9Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

28 reviews over Camping La Ferme des Poutiroux

• 9Marique09-08-2019

Uitstekende camping

Uitstekende camping: goed voorzien van allerlei mogelijkheden: zwembad, fitness, restaurant met prima maaltijden en een kleine bar; kleinschalige camping met schoon sanitair. Directe omgeving van Limeuil en de Dordogne. Een hartelijke gastvrouw/eigenaar!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Henk van Waveren28-10-2015

Heel fijn

Heerlijke kleine groene camping met fijne eigenaren, die je het graag naar de zin maken. 's Morgens in het winkeltje lekker stokbrood en croissants. Mooi zwembad. Ruime plaatsen. Ontspannen sfeer. Kraakhelder sanitair. Mix van Franse en buitenlandse kampeerders. Kinderen kunnen lekker spelen. Er kan gegeten worden in het restaurant. Ideaal gelegen: op anderhalve kilometer van de samenvloeiing van de Dordogne en Vezere. Overal valt te canoën. De Vallée de Vezere zit volop wereldberoemde prehistorie. En langs de Dordogne zit het vol met cultuurschatten en Middeleeuwse kerkjes.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Ad van Maaren16-06-2015

De meest fantastische plek om te kamperen!

Deze mooie camping, Des Poutiroux, is zeer de moeite waard om naar toe te gaan. Het is echt fantastisch, de eigenaren zijn zeer vriendelijk en in het hoogseizoen is er animatie voor de kids. Ga er naar toe en u krijgt echt geen spijt!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9wilma boer08-08-2010

paradijsje

Nadat we een "hallekidee"-camping in de Dordogne hadden bezocht was deze camping echt een paradijsje. Schoon sanitair. Rust. Een zwembad waar de kleine kinderen niet zomaar in zouden kunnen plonzen door de veilige toegangsdeur die alleen op een speciale maier open kon. Lekker brood, aardige eigenaren, leuke plaats (middeleeuws Limeuil). We hadden ook een schitterende plek met uitzicht op de vallei. Echt iets om nog eens naar toe te gaan. Wat ook fijn was dat er niet teveel Nederlanders waren. Vonden wij wel fijn na de vorige camping waar het echt raar was als je geen Nederlander was.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Ingrid Okken05-08-2009

Gezellige camping met een huizelijke sfeer.

Een leuke camping, beheerd door heel aardige mensen. Twee zwembaden, waarvan 1 geschikt voor jonge kinderen. Mooie kampeerplaatsen met afscheidingen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 10van bogaert martin01-08-2009

zeker de moeite!!

gaan zeker terug!!! zeer verzorgde camping zeer vriendelijke mensen. een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8pev25-05-2008

Waren hier in het voorseizoen en stonden hier met de caravan .Wij waren de enige gasten. Honden zijn van harte welkom, De rust de schoonheid van het landschap en het uitzicht waren fantastisch. Kunnen niet beoordelen hoe het is in het hoogseizoen, mbt activiteiten en kindvriendelijkheid. De omgeving is geweldig en biedt veel bezienswaardigheden. De campingbaas is uitermate vriendelijk . Verkoopt op zijn boerencamping brood,croisantjes en lokale produkten zoals foie gras etc. Houdt u van de stilte en wandelen , dan is deze camping een aanrader.

Gereisd met partner in april 2008

2 tips over Camping La Ferme des Poutiroux

• Ad van Maaren, 16-06-2015

De te huren mobile homes zijn goed onderhouden en zeer schoon, zorg voor voldoende eten, want een supermarkt is niet echt dichtbij.

• Ad van Maaren, 18-06-2015

Ga er heen, maar ze spreken weinig toch geen andere buitenlandse taal, vergeef hen, zij gaan na het seizoen Engelse les nemen, spreek een beetje Frans en je komt er wel uit!

0 vragen over Camping La Ferme des Poutiroux

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50