Géén boekingskosten

Camping La Ferme de Perdigat

FrankrijkAquitaineLimeuil (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Ferme de Perdigat voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 34 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

35 Reviews over La Ferme de Perdigat

• 8mulder anja11-02-2021

Camping mooi gelegen in de natuur aan de Vézère

Mooie grote kampeerplaatsen. Douches en WC zijn prima. Het restaurant is van uitstekende kwaliteit. Heerlijke mossels gegeten. Leuke eigenaar en dynamisch team staan voor u klaar. Goed gelegen rondom zijn veel bezienswaardigheden

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5Kromhout20-02-2020

Leuke camping maar heel onrustig

Leuke plek maar je komt er niet tot rust. Tot laat in de avond vaak muziek en gillende kinderen in de speeltuin. Verder goed eten en fijne omgeving. Jammer van de onrust.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Bezoeker camping24-08-2018

Mooi, maar geen rustige camping om bij te komen.

Mooi kamping, maar veel lawaai in de avonden. Muziek, speeltuin te dicht op de caravan. Veel gillende kinderen op de speeltoestellen

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Luuk en Inge Kool04-07-2017

Fantastisch, een pareltje deze camping

We kwamen hier onverwachts terecht, hadden een andere camping op het oog maar die was vol, deze camping is een pareltje, prachtig gelegen, ruime plekken waarvan veel met schaduw, schoon sanitair, een klein zwembad, prima restaurant waar je lekker buiten kan zitten in combinatie met gezellige bar. En bovenal zijn de eigenaren Constance en Cedric bijzonder vriendelijke en behulpzame mensen, staan altijd voor je klaar. Kortom wij hebben hier bijna drie weken gestaan en alles was naar wens.

• 9kamst29-05-2017

wat een rust en schone mooie camping

in het voorseizoen geweldig, het hemelvaartweekend wat druk maar evengoed plaats genoeg!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Annemarie16-09-2016

Fijne plek

Wat een mega grote staplaatsen op deze camping zeg! We hebben hier een dag of 4 gestaan. Zwembad stelt niet veel voor maar is wel heel netjes, maar voor onze kinderen prima (wij zoeken geen zwemparadijs) het water wordt meerdere keren per dag gecontroleerd. Het sanitair is netjes, fijne douches, en schoon (2x per dag). De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, en regelmatig wordt er wat georganiseerd. Pizza avond, bbq avond, proefmiddag. Voor de kinderen zag ik dat er animatie was maar dit is wel in het Frans. Op het moment dat wij er stonden waren we de enige Nederlanders, maar als ik naar de bibliotheek bij de receptie kijk komen hier voldoende Nederlanders. Het eten op het terras is trouwens een aanrader.

De omgeving hadden wij vrij snel bekeken, wij zijn niet zo van grotten en kastelen. Dus 4 dagen was prima.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Emeline et Nicolas28-08-2016

expérience Camping validée haut la main!!!

Pour une première expérience camping nous avons été séduit par l'accueil chaleureux et la gentillesse de Michel et Noëlle qui dans une grande simplicité nous on fait découvrir la vie au camping avec ses soirées magret, pizza, tournoi de pétanque..... La qualité de la tente, la propreté sans faille des sanitaires, l'écoute de nos hôtes, le programme zéro déchets avec les animaux qui terminent nos assiettes (poules,ânes, lapin...) ont terminé de nous convaincre de revenir vite à la ferme de Perdigat. Un lieu totalement sécurisé où les enfants peuvent prendre une liberté qui fait de leur vacance un moment inoubliable!!!!

• 10Thérèse06-08-2016

Lieu magnifique, on y reviendra sans hésitation .

Un camping dans toute sa beauté . Des espaces bien conçu entre les mobile home. La gentillesse des patrons . Un bon petit snack ... Tout, pour passer de bonnes vacances au calme dans la région.

• 9Rik06-09-2015

Leuke camping

Leuke gemoedelijke camping, waar veel te doen is voor jonge kinderen (ook voor wat oudere trouwens). Veel speelgoed wat je zo mag gebruiken (jeu de boules, kinderfietsjes, spelletjes...). Verder is er een zero food waste programma, waarbij de campingasten gevraagd wordt overgebleven voedsel niet weg te gooien maar aan de dieren te voeren. De kinderen vonden het erg leuk om daarbij te helpen en over mee te denken. In het hoogseizoen worden er veel activiteiten georganiseerd, proeverijen, sporten, en een keer in de week worden er heerlijke pizza's gebakken. Een paar keer per week kun je vanaf de camping vertrekken voor een kanotocht.

In de buurt van de bar / speeltuin was tot een uur of 11 altijd wel geluid, (franse) kinderen die nog in de speeltuin spelen, dus als je 's avonds liever rust hebt, een plekje iets verder weg zoeken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marcel & Charlotte14-08-2015

Heerlijk genoten

Gezellige knusse camping ! Vriendelijke eigenaren, goede faciliteiten, zwembad, bar/ restaurant, schone toiletten en douche ruimtes. Zeer fijne en zeer schone sta-caravan. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Camping La Ferme de Perdigat info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar