Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Saillet

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Vakantiepark info

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Saillet voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Le Saillet

• 8Lieke van Olphen20-08-2008

Heerlijke camping!

Wij hadden huisje gehuurd op deze camping.Eenvoudige inrichting,maar wel voldoende.Alleen kookgelegenheid slecht,2pits electr.opzetfornuisje met weinig capaciteit.Sanitair was niet goed schoon,hebben we zelf gedaan.Ruim huisje,heerlijk koel door de stenen muren,de verdieping was wel heel warm.Klein terrasje met stapelstoeltjes,geen ligstoelen.Kleine luifel om de zon te weren.De camping is ruim van opzet, met zeer sportief karakter.Voetbal én rugbyveld, vrij toegankelijke tennisbaan(was vaak vrij en dat in hoogseizoen),oefentennismuur, en een fijn zwembad,niet heel groot maar groot genoeg.Heerlijk uitzicht op de bergen en de rivier de Gave.Er zit een kano-raftverhuurbedrijfje, gaf gezellige bedrijvigheid,maar geen last.Weinig Nederlanders.Aardige eigenaar, die elke dag de Wereldkrant uitprintte en op onze deurmat legde.Het dorpje heeft mini-winkeltj met prima brood en klein assortiment.Voor supermarkt moet je 10 km ryden.Verder paar restaurants.Weinig verkeer.We gaan er zeker keer terug

Vakantiepark Le Saillet info

• Adresgegevens