7,8

56 reviews over Camping Domaine de Laguneaussan in het Nederlands

Goed en gastvrij

Theo
12-2-2019

In dit jaargetijde de enige camping open in de Médoc, het onthaald was erg gadstvrij, niets was deze gastheren te veel. Ik heb genoten van mijn korter verblijf.

Gereisd Alleenreizend in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek, ruim en sfeervol!

Milan
27-8-2018

Wat hebben wij het heerlijk gehad daar in Frankrijk. Het strand is met de auto op zo'n 15 minuten rijden een heerlijke plek om te gaan surfen of om even lekker een terassje te pakken (Le Pin Sec, Montalivet). Op het terrein zelf kun je ook heerlijk tot rust komen. Bij het zwembad kun je als je wil een lekker gekoeld drankje uit de Self Service Bar nutiggen. Je naam noteren is voldoende, geen gedoe met kleingeld meenemen dus! De gastheren hebben aan alles gedacht. Er stond zelfs een WIFI-tent voor degene die even een appje/mailtje wilde versturen of ontvangen. 'S avonds hebben we ook heerlijk mee kunnen eten bij de "table d'hôtes". Pasta pesto stond er op het menu, zelfs de basilicum kwam uit eigen tuin, zoals vele andere producten zeiden de heren. Overdag was er ruimte om een boswandeling te maken of om gewoon even bij de tent te zitten. Heel handig was het extra sanitair in het bos waar je bijv ook warm water kon halen om af te wassen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor bourgondische natuurliefhebbers

Caroline Horikx
26-8-2018

Het is een heerlijke plek, zeker voor bourgondische natuurliefhebbers: De camping biedt mooie, prachtige, rustige plekken in de natuur. Het sanitair is simpel en schoon. En dan de plusplus: Een heerlijk zwembad (vooral om 10 uur 's morgens) en 's avonds aan de gemeenschappelijk tafel genieten van een heerlijke maaltijd. Genoten van deze combi en van de gastheren, Pim en Laban. Wij komen zeker terug (en dat doen we niet vaak!) Au revoir!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Wordt niet beter!

Vos
26-8-2018

Wat een fantastische camping is dit. Ruime plekken, eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Lekker zwembad, goede broodservice!! Zeer centraal gelegen. De bedoeling was 10 dgn blijven maar wij dachten het wordt nergens beter en zijn uiteindelijk 3 wkn gebleven. Komen zeker nog een keer terug.

Een oase van rust midden in de Medoc.

Wouter
25-8-2018

Een prachtige rustige camping met veel schaduw. Het sanitair is basic en schoon. De gebouwen en het zwembad zijn prachtig gerenoveerd en Pim en Laban zijn erg behulpzaam en gastvrij. Je zit aan de rand van de Medoc wijngaarden en ongeveer 20 minuten van de kust. Hier zit je veel beter dan op de drukke campings aan de kust.

Voor ons als ‘buiten seizoen’ bestemming prima.

Johan
23-8-2018

Mooi terrein, wijds, met plekken op velden en in het bos. Aardige beheerders, Nederlands. Bij een volledig bezette camping kwalificeer ik het sanitair als te beperkt en te pover. Wij stonden met onze caravan in een hoek van het terrein, met veel vrijheid en de eerste buren in de huurtenten op een flinke afstand. Tenminste een dag hebben wij loslopende honden van de beheerders bij onze caravan gehad, waarbij eentje zijn behoeft naast de caravan kwam doen. Leuk zwembad (met name voor kinderen), met als pluspunt dat hier de regels van de beheerder gehandhaafd worden; positief! Bij het zwembad kun je ijsjes en drankjes uit de koelkast nemen, noteren in het schrift en op basis van vertrouwen. Broodservice is dagelijks; baquette en/of croissants. Winkels/bakkers zijn echter op fietsafstand, dus zelf halen is prima te doen. De camping ligt ook aan een spoorlijn, waar een keer per uur een boemeltrein voorbij komt, niet hinderlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor deze prijs doen wij het niet nog een keer

Henk
9-8-2018

De camping ligt mooi, maar de safari tent van touroperator valt echt tegen in prijs/kwaliteitsverhouding. Sanitair zeer beperkt; weinig capaciteit, mannen en vrouwen door elkaar. Open verbinding met de keuken zodat je alles van elkaar hoort. Je moet gewoon afwassen bij je safaritent, nadat je eerst zelf water moet halen. Veel ongedierte in de tenten, met oude vieze planken. Weinig looppaden naar de tenten en slecht verlicht. Voor wie in de nacht zijn behoefte wil doen staat er een emmertje in de safari tent, die je in de ochtend mag legen in het sanitaire gebouwtje...…….

Wat een geweldige mooie plek!!

Fam. de Koning
5-9-2017

Deze natuurcamping is prachtig. Wij verbleven in een safaritent en de plek was zeer ruim met zowel schaduw en zon door het mooie bos. De overige accommodaties zagen er erg smaakvol en verzorgd uit. Sanitair was netjes en erg leuk het doucegebouwtje in het bos. Pim en Laban zijn erg gastvrij en kunnen ook nog eens lekker koken. De kinderen hebben heerlijk gespeeld en ze vonden de huisdieren erg gezellig. Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd Zakelijk in augustus 2017

Rust, ruimte, bossen, vrijheid en luxe

Mark en Mirjam
19-8-2017

Camperen krijgt een nieuwe dimensie als je 's ochtends in de wijnschuur kan ontbijten en 's avonds daar heerlijk kan dineren. Camperen in de natuur op het enorme terrein met maximale privacy. En als je helaas terug naar huis moet is het afscheid hartverwarmend. Nog nooit een dergelijke campeerervaring gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Hele ontspannen vakantie

Fam. Oostveen
30-7-2017

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Het verbaast mij dan ook een aantal negatieve commentaren te lezen. Wij herkennen ons daar totaal niet in. Pim en Laban heb ik ervaren als twee uiterst behulpzame en hartelijke mensen. Onze kinderen (4 & 1) hebben alle vrijheid gehad om te spelen in het zwembad en op het domein, het sanitair was altijd goed verzorgd en schoon, de omgeving is ontzettend mooi en het strand (Hourtin Plage op 20 minuten rijden) is erg ontspannen met veel surfers en voldoende toezicht. Al met al hebben we echt een hele goede vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Laguneaussan in Lesparre-Médoc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Laguneaussan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.