Camping Les Graulges

Camping Les Graulges
8,2

7 tips over Camping Les Graulges

Familie Kroon, 18-8-2013
Chantal en Robert kunnen verschillende leuke activiteiten boeken (bijvoorbeeld kanovaren in Brantome) waarbij je als campinggasten ook nog korting krijgt! Het bomenklimpark bij Angouleme is een aanrader voor alle leeftijden.
fam. Ario, 6-9-2012
Volg op de reis vanuit Nederland vanaf Angoulême niet je tomtom, want dan ben je nog anderhalf uur onderweg (of je moet daar nog zin in hebben). Wanneer je vanaf Angoulême de route naar Périgueux volgt en bij Mareuil afslaat naar Les Graulges, ben je er in veertig minuten.
susanne arts, 17-7-2012

Wanneer er meerdere gasten waren geweest, of als we van te voren hadden geweten dat we de enigen zouden zijn, en de tent had KLAAR gestaan, hadden we waarschijnlijk heel anders gedacht.

De website schept te hoge verwachtingen.Geheel kijkt erg rommelig. Maar voor mensen die daar minder moeite mee hebben dan wij, kan dit best een hele leuke plek zijn.

gert-jan en yvonne, 11-6-2012
Laat borg contant betalen als je gaat!
hanneke en Ron Tinor-Centi, 3-5-2012
reserveer tijdig, elke dat is het restaurant geopend en alke donderdag een aziatische avond in het restaurant, tegen billijke prijzen.
gert-jan en yvonne, 14-4-2012
vraag je borg terug als je vertrekt!

de_waaldaniel, 3-12-2011
Vraag meteen je borg terug wanneer je de camping verlaat.