Camping Les Graulges

Camping Les Graulges
7,8

48 reviews over Camping Les Graulges in het Nederlands

Flink onder handen genomen!

Annelieke Hoogkamer
7-5-2017

Vroeger kwamen wij 4 jaar op rij met de kinderen op deze camping. Kinderen werden ouder en wilden niet meer mee op vakantie waarna wij gestopt zijn met kamperen. Afgelopen week zijn wij na 3 jaar niet meer in Frankrijk geweest te zijn deze camping opnieuw op gaan zoeken. Hierbij hebben wij gebruik gemaakt van een mobil home. Het is wel te zien dat er sinds een jaar nieuwe eigenaren op zitten, wat een verandering! Alles is compleet vernieuwd en verzorgd, voor nog steeds dezelfde goedkope prijs en nog steeds de geweldige sfeer! Wat een top plek en veelbelovend voor de toekomst, we overwegen van de zomer weer te gaan!

Prachtige locatie midden in de natuur

Peter Raatgever
6-5-2017

Camping Les Graulges ligt midden in de natuur tussen bossen en weilanden in heuvelachtig gebied. De camping heeft een boven en beneden terrein. Wij stonden tussen het meertje en een beekje op een grasveld.

Ook zijn er grotten op het terrein wat zeker leuk is om te bekijken. Robert, de eigenaar, en zijn dochter wonen op de camping en zorgen voor restaurant en het eten. Er is een mooi zwembad. Deze camping is een aanrader dus. Wij gaan dit jaar weer terug in augustus.

Peter, Jolanda, Allano (13) en Noa (6)

Oude reviews (archief)

onbetrouwbaar

yvonne
18-11-2016

Jaren terug geweest, wachten nog steeds op borg en beloofde restitutie vanwege kapotte caravan. Onbetrouwbare onoprechte eigenaar. Alle lof voor Chantal, dat wel, hoop dat het goed met haar en Fleurtje gaat....?!

Topcamping

Evy
      8-10-2016

Samen met mijn vriend een doorreis door Europa gemaakt waarbij we overal 3 dagen overnachtte. Dit was voor ons echt de leukste en gezelligste plek van de 16 locaties. Ondanks dat niets voor ons kon tippen aan Zwitserland was dit wel de allermooiste verblijfplek van allemaal. De camping straalt heel veel rust uit door de mooie natuur, natuurlijke plaatsen, grotten op de camping, een stromend riviertje met een waterval.. en daarnaast de ontspannen sfeer, gezellige mensen, lekker eten en goede (live) muziek. Het beeld dat wij hadden voor onze vakantie heeft deze plek echt waar gemaakt. Jammer dat wij door moesten trekken omdat wij al 15 andere boekingen hadden staan, maar als wij ooit nog naar Frankrijk gaan staat Les Graulges op nummer 1!

Wederom een succes

Manon Veldhuizen
      3-10-2016

Voor het 2e jaar wezen kamperen bij camping Les Graulges met onze kinderen. Omdat wij houden van het kampeergevoel maar iets meer comfort dan een tent, hebben wij dit jaar besloten onze tent thuis te laten en van de mobile home gebruik te maken. Onze eigen douche, fornuis, eettafel, bank en terras.. (wat ons vakantie gevoel nog completer maakte) was echt een luxe voor ons. De natuur en de grotten zijn prachtig en tevens een speelparadijs voor de kinderen. Het eten van Robert is grandioos en ook voor de kinderen is er voor ieder wat wils. Deze camping staat voor ons echt voor sfeer, gezelligheid en ontspanning. Zo zijn onze kinderen wederom ontroostbaar bij het verlaten van de camping en zeggen wij; tot volgend jaar!

Magisch plekje

Irene Grijters
      2-10-2016

In 2010 deze camping voor het laatst bezocht. Normaal hebben wij de regel niet terug naar dezelfde camping te gaan maar Les Graulges was toch wel bij ons blijven hangen. Zowel in 2010 als afgelolen zomer hebben de kinderen een geweldige tijd gehad terwijl wij lekker konden opladen. Camping Les Graulges blijft iets magisch houden waardoor het voelt als thuis komen. Gezellige en vriendelijke mensen om je heen, s'avonds kampvuur, bbqen, vissen, veel muziek en toch optimale rust. Een plekje om nooit te vergeten

Wonderbaarlijk mooie plek

K Heinen
      24-9-2016

Voor het eerst anderhalve week relaxt en genoten op camping les graulges. Wij waren wat laat met onze vakantie waardoor de camping niet zo vol meer was. Met een grote camper en nog veel grotere campingplaats hebben wij optimaal kunnen opladen en vakantie houden. Het restaurant is zeer goed, zwembad was tropisch blauw, lekkere warme douches en met een veelzijdige omgeving. Ondanks de camping al een plaatje is was de eigenaar net gestart met zijn plannen wat betreft renovatie. Petje af voor de kookkunsten, het creëeren van een gezellige ongedwongen sfeer en tussendoor de beginselen van alle nieuwe plannen zonder dat gasten er onder geleden hebben. Uitkijkend naar de vernieuwde camping zijn wij er uiteraard volgend jaar weer! (Dit keer mét Susie ;p)

Mooie en gezellige camping

Fam. Pieters
      20-9-2016

Gezellige en sfeervolle camping. Goede keuken, vriendelijke eigenaar, uitstekende visgelegenheid. Veelbelovend voor de toekomst wat betreft renovatie en nieuwe faciliteiten. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Heerlijk ontspannen en gezellige camping

Ype Germens
      10-9-2016

Heerlijk vertoeft voor de eerste keer op camping Les Graulges met onze 2 kinderen. De camping bied een veelzijdige kaart aan met voor ieder wat wils tegen leuke prijzen. FANTASTISCH lekker gegeten van Nasi Rames (Indisch eten) tot gegrilde kip uit de oven om bij de tent met de kids op te smikkelen. Kinders klommen, klauterden, visden en speelde de hele dag door terwijl mijn vrouw en ik helemaal tot rust zijn gekomen. De dagen afgesloten hebben met een kampvuur en muziek was deze vakantie een waar feestje voor ons! Alle benodigde voorzieningen zoals een bank, apotheek, supermarkt en dergelijke zijn in directe omgeving. Ook leuke Franse terrasjes en restaurantjes. Voor 30km meer zijn grote steden te vinden met vele winkeltjes, klimparken, aquaparken en veel meer. Een échte aanrader is Brantome, een Schitterende plaats waar wij met de kinders gekanood hebben (wat de camping eigenaar voor ons geregeld had). Kortom; een écht vakantiegevoel.

Prachtige Natuurcamping

Esther Jespers
      7-9-2016

2 weken eerder dan gepland vertrokken wij met grote teleurstelling uit het mooie Spanje door botte en lakse campingeigenaren. Onderweg naar huis zijn wij gaan touren om er toch nog een geslaagde vakantie van te maken, daar stuitte wij op Camping Les Graulges. Een mooie lange oprijlaan waarbij je over een groot deel van de natuurcamping kan kijken waarbij wij in de verte vanuit het restaurant live muziek op de achtergrond hoorden. Ontvangen door Robert waar wij zelf een campingplaats van mochten uitkiezen, wat het dan wel niet makkelijker maakte gezien de ruime keuze. Uiteindelijk gekozen voor boven bij de grotten waarbij we vanuit een terras over de camping konden kijken. Zelfde avond nog kunnen dineren wat uitliep op tot midden in de nacht aan het kampvuur zitten. Het is een lange tijd geleden dat wij in Frankrijk kampeerden maar na toch nog een geslaagde vakantie te hebben gehad komen wij zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Graulges in Les Graulges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Graulges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Graulges scoort een 7.75 uit 10 op basis van 48 reviews.