Les Graulges

We hebben een aantal aanbieders voor Les Graulges voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Les Graulges voor je op een rij gezet:

Reviews over Les Graulges

Flink onder handen genomen!

Annelieke Hoogkamer,
    7-5-2017

Vroeger kwamen wij 4 jaar op rij met de kinderen op deze camping. Kinderen werden ouder en wilden niet meer mee op vakantie waarna wij gestopt zijn met kamperen. Afgelopen week zijn wij na 3 jaar niet meer in Frankrijk geweest te zijn deze camping opnieuw op gaan zoeken. Hierbij hebben wij gebruik gemaakt van een mobil home. Het is wel te zien dat er sinds een jaar nieuwe eigenaren op zitten, wat een verandering! Alles is compleet vernieuwd en verzorgd, voor nog steeds dezelfde goedkope prijs en nog steeds de geweldige sfeer! Wat een top plek en veelbelovend voor de toekomst, we overwegen van de zomer weer te gaan!

Gereisd met partner in januari 2017

Prachtige locatie midden in de natuur

Peter Raatgever,
    6-5-2017

Camping Les Graulges ligt midden in de natuur tussen bossen en weilanden in heuvelachtig gebied. De camping heeft een boven en beneden terrein. Wij stonden tussen het meertje en een beekje op een grasveld.

Ook zijn er grotten op het terrein wat zeker leuk is om te bekijken. Robert, de eigenaar, en zijn dochter wonen op de camping en zorgen voor restaurant en het eten. Er is een mooi zwembad. Deze camping is een aanrader dus. Wij gaan dit jaar weer terug in augustus.

Peter, Jolanda, Allano (13) en Noa (6)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Topcamping

Evy,
    8-10-2016

Samen met mijn vriend een doorreis door Europa gemaakt waarbij we overal 3 dagen overnachtte. Dit was voor ons echt de leukste en gezelligste plek van de 16 locaties. Ondanks dat niets voor ons kon tippen aan Zwitserland was dit wel de allermooiste verblijfplek van allemaal. De camping straalt heel veel rust uit door de mooie natuur, natuurlijke plaatsen, grotten op de camping, een stromend riviertje met een waterval.. en daarnaast de ontspannen sfeer, gezellige mensen, lekker eten en goede (live) muziek. Het beeld dat wij hadden voor onze vakantie heeft deze plek echt waar gemaakt. Jammer dat wij door moesten trekken omdat wij al 15 andere boekingen hadden staan, maar als wij ooit nog naar Frankrijk gaan staat Les Graulges op nummer 1!

Gereisd met partner in juli 2016

Wederom een succes

Manon Veldhuizen,
    3-10-2016

Voor het 2e jaar wezen kamperen bij camping Les Graulges met onze kinderen. Omdat wij houden van het kampeergevoel maar iets meer comfort dan een tent, hebben wij dit jaar besloten onze tent thuis te laten en van de mobile home gebruik te maken. Onze eigen douche, fornuis, eettafel, bank en terras.. (wat ons vakantie gevoel nog completer maakte) was echt een luxe voor ons. De natuur en de grotten zijn prachtig en tevens een speelparadijs voor de kinderen. Het eten van Robert is grandioos en ook voor de kinderen is er voor ieder wat wils. Deze camping staat voor ons echt voor sfeer, gezelligheid en ontspanning. Zo zijn onze kinderen wederom ontroostbaar bij het verlaten van de camping en zeggen wij; tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Magisch plekje

Irene Grijters,
    2-10-2016

In 2010 deze camping voor het laatst bezocht. Normaal hebben wij de regel niet terug naar dezelfde camping te gaan maar Les Graulges was toch wel bij ons blijven hangen. Zowel in 2010 als afgelolen zomer hebben de kinderen een geweldige tijd gehad terwijl wij lekker konden opladen. Camping Les Graulges blijft iets magisch houden waardoor het voelt als thuis komen. Gezellige en vriendelijke mensen om je heen, s'avonds kampvuur, bbqen, vissen, veel muziek en toch optimale rust. Een plekje om nooit te vergeten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Les Graulges scoort een 7,1 uit 10, op basis van 8 reviews