Camping Les Gites du Queylou

2 reviews over Camping Les Gites du Queylou in het Nederlands

Sfeervolle, rustige camping.

Hendrik Haeck
30-7-2015

De accomodatie is in middeleeuwse gebouwen. Ruim voldoende douches en sanitaire voorzieningen, zodat je het gevoel krijgt dat alles voor u alleen is. Kraaknet onderhouden ! Hartelijke mensen. Een stap terug in de tijd in alle comfort. Om weg te dromen en om terug tot rust te komen. Mooi weer. Toch bijna perfect.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Een heerlijke rustige camping

Jorg Delfos
13-6-2008

Een heerlijke rustige camping. Weingis staplaatsen en een prachtig uitzicht. Het sanitair is oud maar brandschoon. Voor wie rust alles is wat op vakantie gewenst is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in Fri Jun 13 2008 13:56:11 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Gites du Queylou in Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Gites du Queylou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.