Camping Le Pech Charmant

Camping Le Pech Charmant

16 tips over Camping Le Pech Charmant

Harmen Vellenga, 10-7-2015

Mee eet avonden.

Beynac, klein dorpje tegen een steile helling met bovenop een kasteel en grote binnenplaats.

van der Klugt, 15-9-2014

prima caravan is de confort.

en er is genoeg te doen in de omgeving als je met de auto/motor bent.

de grot gouffies proumeysac in Le Bugue is echt heel mooi.

Neem vooral de kleine weggetjes, dan is er onderweg veel te zien!

Het streekmenu op de camping is ook zeker een aanrader!!

Marcel_cox, 14-8-2014
Veldplaatsen voor wat meer licht en ruimte, Berg voor wat meer drukte.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pech Charmant voor je op een rij gezet:

De Smit, 13-8-2014

Ik zou voor dat er nieuwe gasten in een caravan komen eerst de weg goed vrij van takken en rotsen maken,dan hoeft de gast dat zelf niet te doen,en de caravan vrij van wespen en ander ongedierte maken.

Een groter zwembad,een grotere bar dan hoef je niet op een picknick tafel te zitten en in de brochure iets meer en duidelijker info over waar zit de camping hoe je in het dorp komt en wat er te doen is.

Linda, 3-8-2014

Top vakantie gehad. Veel gedaan in omgeving.

Zowel voor kleine als voor wat grotere kids een prima camping.

Zwembad zou voor ons wel iets groter mogen met bv een glijbaan maar dat is een kleinigheidje.

Tip probeer de pizza tonijn deze is geweldig lekker. En het is helemaal niet duurder dan in nederland dus die info van eerdere mensen klopt niet. Prijzen voor t eten zijn normaal en niet te duur.

Franssen, 3-8-2014

Wel prachtige omgeving! Veel te zien en te doen. Maar helaas geen strandje aan rivier kunnen vinden.

Sarlat is prachtige stad.

T. Hulskamp, 29-7-2014
Bezoek een grot, elke dag van de week is er wel ergens in de buurt een leuke lokale markt met spullen. Eet ook bij Le Pech zelf, ze maken heerlijk eten. De koffie automaat in het restaurant is net bijgesteld en zet heerlijke koffie verse gemalen koffie. Wil je ontspannen? Hier kan het, dus vertrouw op de camping omgeving en ontspan. Kinderen vinden het vermaak geweldig daar.
andre, 5-6-2014
Ga eens een keertje eten bij Marriet, de vrouwelijke eigenaar van de camping. Dat kan drie keer in de week. Wat een fantastische kok is dat! We hebben een heerlijk streekgerecht gegeten met eend. Het diner doet niet onder voor elk willekeurig toprestaurant. Verrukkelijk.
Fam. Jeltema, 9-8-2013
Het "pretpark"Bournat is zeker iets om even heen te gaan. Ook het dinosaurus park is erg leuk. Sarlat is ook een plaatsje om te bezichtigen.
moniquetimmermans, 6-9-2012
benut het restaurant ! Je zult er geen spijt van krijgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pech Charmant voor je op een rij gezet: