Camping Le Pech Charmant ***

Review geschreven door Olivier Vercamer

Puur natuur

Olivier Vercamer
9-9-2017

Wij verbleven op de camping in september. We mochten uit een aantal plaatsen kiezen. Vooraf waren wij al in de XL-plaatsen geïnteresseerd maar dan vooral de plaatsen in het onderste gedeelde van de camping. Dat onderste gedeelde is écht puur in het bos met enorme grote plaatsen midden in de natuur. Jammer genoeg was het onderste gedeelde in het laagseizoen gesloten, wat we uiteindelijk ook goed begrijpen. Vooral vanwege een extra sanitair gebouw die ze anders ook moeten blijven kuisen.

Maar de andere XL plaatsen op het bovenste gedeelte zijn eigenlijk ook fantastisch.

De organisatie van de camping is perfect! Iedere morgen vers brood, restaurant is super gezellig en erg lekker. Er werd ook zeer goed rekening gehouden met de allergieën van mijn vrouw! Chapeau!

Het sanitair is netjes.

De ligging van de camping kan niet beter. Centraal om alles in de omgeving te bezoeken. In het laagseizoen is de camping erg rustig. 's Nachts hoorden we zelfs van heel dichtbij verschillende uilen.

We komen zéker terug.