Camping Le Pech Charmant ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tamara haans

Top camping! Heel kindvriendelijk.

Tamara haans
26-8-2017

Hele leuke camping. Onze kids 6 en 8 hebben zich heel goed vermaakt. Camping is niet te groot wat wij heel fijn vinden. Wij hebben op XL plek gestaan. Heel beschut en dus heel privé.Top animatie. Mariëtte en cler zijn hele hartelijke mensen, we hebben ons heel welkom gevoeld. Doordat het een kleine camping is, is het heel gemoedelijk allemaal. Sanitair word goed schoon gemaakt, zwembad is niet heel groot maar was voor ons prima. Lekkere broodjes smorgens die ze zelf afbakken, je kan zelf verse pizza bestellen, frietjes afhalen of daar eten, en wat heel leuk is is de vrijdag waarop je vers gebakken pannenkoeken kan eten. Ook weer gemoedelijk aan lange tafel met meerdere gasten, heel leuk voor de kids, en gezellig voor ons. Daarnaast hebben ze tapas avonden en je kan een vier gangen menu eten. Mariëtte staat dan zelf mee in de keuken en mengt zich samen met cler tussen de gasten aan tafel. Heel erg leuk. Er word veel georganiseerd voor jong en oud dus je hoeft je noet te vervelen.