Camping Le Pech Charmant

Camping Le Pech Charmant

15 reacties Camping Le Pech Charmant

meertje

mathijn, 20-4-2017
wij gaan eind juli voor het eerst naar deze camping. is er in de buurt een riviertje ga meertje waar wij met onze kids van 3 en 7 kunnen zwemmen?
0 reacties

Bbq

Marcel&raymond , 2-3-2017
Mag je bbq op je eigen plaats/ plek?

Kinderen van 12 tot 15 jaar augustus

DebbieIJ, 17-2-2016
Wij gaan begin augustus naar Le Pech Charmant met onze dochter van 14 en zoon van 13. Zijn er in die periode meer Nederlandse gezinnen met kinderen in die leeftijdscategorie?

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pech Charmant voor je op een rij gezet:

m

Marieke, 29-12-2015

Hallo,

Wij willen w.s. in augustus naar deze camping maar welke xl plaats heeft zon maar ook wat schaduw??? Alvast bedankt voor het meedenken...

0 reacties

nederlanders

carla, 28-5-2014
ik begrijp uit de reacties dat er veel Nederlanders op de camping komen. prima. maar heeft de camping een groot ons kent ons gehalte???

zwembad

reneotter, 6-1-2013
is het zwembad verwarmd?

water ter plekke?

reneotter, 6-1-2013
weet iemand iets te vertellen over de waterpunten op de camping? zijn er ook plekken met water op de campeerplek?

Nederlandse camping?

Anna, 4-1-2013

Hallo,

Ik vroeg me af of je op deze camping echt het gevoel hebt dat je in Frankrijk zit.

Zijn er veel Nederlanders op de camping? Of zijn de Fransen ook goed vertegenwoordigd?

Groetjes,

Anna

fietsen

tjoener14, 22-6-2012
Wij nemen onze eigen fietsen mee en vroegen ons af of er goed te fietsen is, dus niet al te hoge heuvels enz. Gewone kampeerplekken, hebben ze allemaal een beetje zon? Wij weten nog niet waar we komen te staan.

Route....

Jilbre, 12-5-2012

Wij zijn van op plan om deze camping de bezoeken, maar een vraag.... hoe is de weg NAAR en OP de camping?

Ik vraag dit omdat wij een auto caravancombinatie hebben van ruim 13 meter en al op meerder camping 'klem' hebben gestaan!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pech Charmant voor je op een rij gezet: