Camping Le Pech Charmant

Camping Le Pech Charmant
7,9

216 reviews over Camping Le Pech Charmant in het Nederlands

Met jonge kinderen

Groene en grote plek in mooi omgeving

Fam Desloover
17-10-2018

Prachtig gebied de Dordogne, groen met gezellige dorpjes. Voldoende te doen voor vakantiegangers, met behoud van de Franse sfeer. Markt in St. Cyprien is echt een aanrader in de omgeving, evenals Sarlat en Rocemadour.

Camping is ook heel groen en ruim van opzet. Grote plekken. Heel leuk is om met ezel van de camping een wandeling in omgeving te maken. Echt top zijn de streekmaaltijd in het restaurant en voor de kinderen de pannenkoekenavond. Is in hoogseizoen wel een camping met veel Nederlandse gezinnen, maar dat vonden onze kinderen geen probleem!

Anoniem
17-10-2018

Wat een top camping!

Met ons gezin van 5 (tweeling van 7 en een meisje van 16) 2 weken op deze camping verbleven. Onze kinderen en wijzelfhebben ons goed vermaakt. Goede ligging met veel mogelijkheden in de buurt voor ons 2. De kinderen konden zich in het zwembad en met het animatieteam goed vermaken. Voor onze dochter waren er veel leeftijdsgenoten en leuke activiteiten!

Heerlijk gegeten in het restaurant, sfeervolle diners (streekmenu’s, tapasavonden of a la carte, alle 3 geweldig).

Tegenvaller

A
22-9-2018

De camping heeft alle ingrediënten voor een goede camping, alleen vonden wij het tegenvallen.

De toiletten worden erg weinig schoongemaakt (hoogseizoen maar een keer grondig per dag), zeker vervelend omdat er weinig toiletten zijn.

Het animatieteam mist enthousiasme.

Zwembad in het hoogseizoen te klein.

Wij kwamen er niet tot rust helaas.

Positief was de ligging. Afgelegen maar toch veel activiteiten te doen binnen een half uur rij afstand.

Villatent

in potentie een goede camping

Jacqueline
17-9-2018

Wij verbleven in de stacaravan Prestige gedurende de eerste twee weken van september. De caravan heeft een super mooi groot terras met steigerhouten lounge set. De bedden waren prima met goede matrassen. Een heel groot nadeel vonden wij dat er geen airco aanwezig is maar ook geen horren voor de ramen,(caravan is van 2017) wij hadden nog behoorlijk warme temperaturen voor september en dus ook veel insecten zoals wespen en muggen, hierdoor was het soms niet uit te houden in de caravan met bv koken en of gaan slapen. De camping op zich zelf is prima gelegen heel centraal om mooie uitstapjes te maken, er is veel te doen in de omgeving, prachtige dorpjes vooral Sarlat en Rocamadur. Wat betreft het zwembad was nu in de rustige periode prima, wij vonden het alleen een nadeel dat je er de geur van de beesten (ezels,paarden,geit) zo rook deze staan wat te dicht bij. Verder hebben wij een prima vakantie gehad.

Helaas zijn na een week als stel zonder kinderen ‘gevlucht’ voor al gehuil de hele dag van jonge kinderen. Kan me voorstellen dat je als jong gezin je hier prima vermaakt, maar voor ons was de rust ver te zoeken.

Verder vrijwel alleen maar NL gasten, daardoor het ‘franse gevoel’ beetje kwijt. Wij houden persoonlijk meer van verschillende nationaliteiten.

Sanitair was prima en voldoende.

Plekken zijn in orde, zon en schaduw.

Zwembad+terras is echt te klein. Ook eind augustus. Bovendien rook het er soms eigenaardig (urine??).

Jammer. Het is best een mooie camping in een leuke omgeving, maar wel met een beperkte doelgroep en met aandachtspunten voor zwembad faciliteiten.

geen charme

anoniem
30-8-2018

grote camping , komt wat mij betreft niet weg met de titel charme camping. wij kregen een plaats aangewezen pal tegenover het sanitair gebouw. dit gaf van 6.30 tot 23.30 overlast. overigens veel te weinig toiletten en heel smerig.

Het zwembad was mooi maar te klein terras, en ook daar stonk het naar urine.

op deze camping heb je de hele dag en avond lawaai en hoef je dus niet te komen voor je rust. wij zijn daarom eerder terug naar huis gegaan. PECH voor ons maar nooit meer deze pech camping!!

Er zijn wel mooie plekken maar daar staan de safari tenten.

Hele leuke vakantie gehad!

Anoniem
25-8-2018

Een heerlijke gezellige camping! Erg leuk voor jonge kinderen tot een jaar of 10 maar ook zagen we groepjes met al oudere kinderen die zich ook prima vermaakte.

Wij stonden in de buurt van het sanitair en de speeltuin maar was voor ons met de kinderen ideaal. Af en toe wat herrie van kinderen die niet door hun eigen ouders werden teruggefloten wat erg jammer was. Dat moet je net treffen wie er bij je in de buurt staan maar over het algemeen hele leuke mensen/kinderen ontmoet.

De campingplaatsen liggen speels over het terrein verdeeld en er zijn hele ruime plekken, sanitair is goed!

Heerlijke eetgelegenheden op de camping.

In de directe omgeving zijn veel leuke dingen te doen dus je hoeft met de kinderen niet ver te reizen.

Zeker een aanrader!!

Geweldige vakantie

Grijpstra
25-8-2018

Prachtige en gezellige camping. We hadden met de aanhanger even een aanloopje nodig om de grote XL plek te bereiken. De XL plekken waren heerlijk rustig gelegen en goed voorzien door schaduw. Dikke pluim voor al het personeel die allen zeer vriendelijk en behulpzaam zijn. Het sanitair is dik in orde en de hele dag door schoon. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar de kinderen hebben zich er prima kunnen vermaken.

Het eten op de camping was echt goed, niks vieze vette pizza's, maar met zorg gemaakte pizza's die heerlijk smaakte.

Een klein minpuntje is het ontbreken van een klein winkeltje op de camping, al zijn er voldoende in de omgeving.

Helaas niet voor herhaling vatbaar

Familie Zijlstra
19-8-2018

De camping voldoet in het hoogseizoen niet aan het beeld van "charme camping". Daarvoor is het veel te druk zowel op de camping als bij het zwembadje. Wij hebben ons verbaast over de beperkte doelgroep; ouders met KLEINE kinderen.

Het bereiken van de camping met een caravan is lastig; stijle en smalle weg omhoog en naar beneden-ervaring vereist.

Het is niet mogelijk om relaxed bij het zwembadje te liggen; terras te klein en te weinig stoelen/bedden en parasols.

Wij hadden autopech en familie omstandigheden; eigenaren waren wel op de hoogte maar geen hulp of interesse.

Restaurant prima als ook de douches en afhaalmaaltijden ook okay.

Grootste klacht; teveel gasten-heel veel herrie van vroeg in de ochtend tot laat in de avond-veel te veel peuters en kleuters; jammer.

Wij zijn op deze "charme camping"helaas niet tot rust gekomen hierdoor en zijn daarom eerder vertrokken. Dit is naar onze mening geen charme camping.

Erg Nederlandse camping

schot
18-8-2018

Op zich een leuke camping, praktisch alleen maar Nederlandse gasten. Veel schaduw plekken, de camping ligt boven op een berg. Voor boodschappen moet je dus altijd met de auto, lastig als je met een camper bent. Te voet was het net te ver lopen. Sanitair is netjes en schoon, jammer dat we een plek hiernaast hadden, tot laat veel geluid uit de toiletgebouwen. Het zwembad was misschien wat te klein voor het aantal gasten.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pech Charmant in Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pech Charmant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.