Géén boekingskosten

Camping Le Pech Charmant

FrankrijkAquitaineLes Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Pech Charmant voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 363 reviews
+86/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 363 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

De camping Pech Charmant-Dordogne ligt op een uitzonderlijk terrein midden in een eiken- en kastanjebos van 12 hectare, op slechts 2,5 km van Les Eyzies, de wereldhoofdstad van de prehistorie! Een familiecamping die authenticiteit en comfort combineert, rust en gezelligheid rond de overvloedige maaltijden van Edgar, de chef-kok van het gastronomisch restaurant. De voorzieningen zijn van hoge kwaliteit: verwarmd zwembad, privé-toiletten, miniboerderij, animatie voor kinderen in juli en augustus. De plaatsen zijn ruim, de lodge cabins en safaritenten bijzonder comfortabel, de sanitaire blokken zeer recent (2022). Mogelijkheid tot wandelen met een ezel en vertrek van vele wandelpaden (op de GR36 in het bijzonder). Frans-Nederlands team.

367 Reviews over Le Pech Charmant

• 10Jolein Smit03-07-2022

Mooie camping met luxe safaritent, aanrader!

Wat een mooie camping! Het terrein is mooi, groot en rustig in een bos gelegen. Vanaf de camping kun je zo uit wandelen. We verbleven in een 6p safaritent met sanitair. De tent was erg ruim, luxe met een wc, douche, keuken en fijn bed (kussens wel erg dun) en beviel zeer goed! Een campingbedje konden we huren. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het terrein werd goed onderhouden. Zwembad was prima. Eten in het restaurant is een aanrader, zeker het streekdiner met andere gasten (wel reserveren). Ook leuk dat er verschillende dieren waren (geiten, konijnen, pony's en ezels). We raden deze camping zeker aan en wie weet komen we zelf nog eens terug. Er was na een week nog genoeg te zien en te doen in de omgeving.

• Wij hebben geen gebruik gemaakt van het sanitairgebouw. Ik heb een 8 voor sanitair gegeven omdat de douchedeur klemde en de bak de capaciteit van de regendouche niet aankon, douche is verder fijn!
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Harmen en Doreen 01-06-2022

Warm hearted owners and a lovely camping

Very warm hearted owners. Large campsites/places. Clean and good facilities. We loved it there and we are considering a visit next year again.

• 9Harmen en Doreen26-05-2022

Gastvrije eigenaren en een perfecte camping

Geweldige eigenaren die een, in onze ogen, perfecte camping met veel passie en toewijding runnen. We hebben er genoten en kijken terug op een geweldige vakantie

• 8Anke30-08-2021

Gezellige levendige sfeer

Camping is gericht op gezinnen met kinderen. Veel Nederlanders.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Kristel27-08-2021

Tegenvaller

Het verblijf op de camping is ons zeer tegengevallen. We hadden voor deze camping gekozen ivm faciliteiten/activiteiten voor jongeren. Maar met de overname door nieuwe eigenaren is daar niks meer van overgebleven. Er was niets te doen voor tieners, alleen enkele activiteiten voor jonge kinderen <10 jaar. De nieuwe eigenaren hebben hier ook niet over gecommuniceerd (we hadden al geboekt voor de overname), zelfs nu staan al deze faciliteiten nog genoemd op de website.

Camping; de camping is mooi gelegen, mooie grote plaatsen en mooie omgeving. Sanitair; prima sanitair, wel weinig toiletten, waardoor deze ook niet altijd schoon waren Restaurant; prima eten

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Vede25-08-2021

Opstartende fase.

Mooie camping. De plekken onderaan bij de ezels moet nog veel aan gebeuren. Kwa vliegen en nattigheid van de bodem. Het zijn wel prachtige plekken met de grot ervoor. Alleen na een regenbui erg nat en dan komen de vliegen. niet echt een plek voor kleine kinderen. Eigenaar wil alles wel voor je doen en werkt erg hard. Personeel mag wel vriendelijker zijn (dit geld niet voor al het personeel) restaurant heeft een Franse menukaart kwa eten (hier moet je wel van houden) Prachtige omgeving. Veel te doen en te zien.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Jedje24-08-2021

Prachtige camping, site klopt niet meer

Mooie camping, prachtige grote plekken. Zwembad wel aan de kleine kant in verhouding tot grootte vd camping. Sanitair redelijk,in de laatste week was het minder schoon. Vaak onder een koude douche gestaan (Wat geen ramp is met 35 graden ;-))We hebben een heerlijke vakantie gehad! Ligt heel centraal in een prachtig gebied waar enorm veel te doen is.Wel jammer dat de site niet meer klopt: het hardlopen in groepsvorm, wandelingen voor het gezin met begeleiding en rondleiding door grot door eigenaresse sprak ons juist er aan... de streekavond was top! Uitmuntend gegeten en een hele gezellige avond gehad. Nu overgenomen door Franse eigenaren, mijn vermoeden is dat er dus wel wat gaat veranderen in vergelijking met wat het was.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Esther24-08-2021

Prima camping in mooie omgeving

Aangenaam verblijf. Relatief weinig vertier voor kinderen van 12 jaar en ouder. De avondbar zou vaker open mogen. Hebben 1 avond met band gehad in 2 weken, dat was erg gezellig. Het gezamenlijke eten op dinsdag is een aanrader. De omgeving is divers en mooi.

• 8Jan24-08-2021

Gemoedelijke camping met veel Nederlandse gezinnen

Ruime plekken, terrein heel ruim opgezet. Plekken afgezonderd maar ook plekken op een veld. Veel kinderen, beetje animatie, fijn zwembad. Streek menu avond was goed. Vriendelijke Franse (nieuwe) eigenaar en personeel. Staan voor je klaar als je ze nodig hebt.

• 7Eetgelegenheden
  • 9hans ten have24-08-2021

Heerlijke campng!

Heerlijke camping. Twee weken gestaan met kinderen van 2 en 4 jaar. Goede sfeer, fijn personeel, veel te doen voor kinderen en een prachtige omgeving met veel mooie dorpjes

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar