Camping Le Pech Charmant

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Erg gezellige en rustige camping

Jelle
30-6-2018

Gezellige en rustige camping. Fijne sanitair en mooi restaurant. Fijne broodjes service. Mooie omgeving.

Fantastisch ! voor herhaling vaatbaar !

Ellen en Ron Raave
25-6-2018

fantastische camping ; schoon sanitair; puur natuur;niet "aangeharkt" ;

grote plaatsen; eigenaren Mariette en Claire (en kinderen) zijn "top"!!

12 dagen met heel veel plezier op jullie camping gestaan !

Fenominaal

Anoniem
24-5-2018

Heel leuk, aanrader! Ik zou hier zeker vaker komen

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pech Charmant voor je op een rij gezet:

Inmiddels al een keer of 7 a 8 hier vertoefd.

fam. van Apeldoorn
20-2-2018

Aankomende vakantie nogmaals naar Le Pech.

We waren laat met boeken maar dankzij inspanning van Mariëtte toch nog een plekje kunnen regelen.

De camping is vooral voor de jeugd enorm leuk, de meeste kennen elkaar van voorgaande vakanties.

De plekken zijn ruim opgezet en geen standaard hokjes. Sanitair is prima, we hebben altijd ruim warm water met douchen.

De eigenaars en hun kinderen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

De omgeving blijft zelfs na zoveel vakanties nog steeds adembenemend.

We hebben er nu al weer zin in.

Heerlijk uitgerust, veel gezien en gedaan!

Familie Beers
14-12-2017

Ondanks het wat mindere weer een hele fijne vakantie gehad! We verbleven in een mooie vrij nieuwe stacaravan.

Een paar keer heerlijk gegeten in het restaurant, pizza gehaald die ook lekker was! Heel gemoedelijk allemaal.

Ook in de omgeving veel te zien en te doen. Aquarium was een grote hit!

Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat we een setje kinderbestek misten. T was lastig eten voor de kleine meid met een lepel voor volwassenen;)

Hele fijne camping

Judith
13-10-2017

We kwamen voor het eerst en hebben een hele fijne tijd gehad op deze camping. Heel vriendelijke eigenaars die er duidelijk lol in hebben om de camping te runnen en en al het andere personeel en de kinderanimatie was aardig en behulpzaam. Hele grote plekken, veel schaduw. Zwembad was wat aan de kleine kant als de camping vol staat. Sanitair was netjes. De kinderen hebben genoten van de ezels. Je kunt er heerlijk eten met een gezellige sfeer. Er is heel veel te doen in omgeving. Ga vooral een keer kanoën en grotten bezoeken. De camping is aan de prijs, maar we komen zeker nog een keer.

Ontspannen

Esther
10-9-2017

Fijne camping en een heerlijk restaurant, relaxte eigenaren, grote kampeerplekken.

Beste Esther,

Hartelijk dank voor deze leuke review !

Puur natuur

Olivier Vercamer
9-9-2017

Wij verbleven op de camping in september. We mochten uit een aantal plaatsen kiezen. Vooraf waren wij al in de XL-plaatsen geïnteresseerd maar dan vooral de plaatsen in het onderste gedeelde van de camping. Dat onderste gedeelde is écht puur in het bos met enorme grote plaatsen midden in de natuur. Jammer genoeg was het onderste gedeelde in het laagseizoen gesloten, wat we uiteindelijk ook goed begrijpen. Vooral vanwege een extra sanitair gebouw die ze anders ook moeten blijven kuisen.

Maar de andere XL plaatsen op het bovenste gedeelte zijn eigenlijk ook fantastisch.

De organisatie van de camping is perfect! Iedere morgen vers brood, restaurant is super gezellig en erg lekker. Er werd ook zeer goed rekening gehouden met de allergieën van mijn vrouw! Chapeau!

Het sanitair is netjes.

De ligging van de camping kan niet beter. Centraal om alles in de omgeving te bezoeken. In het laagseizoen is de camping erg rustig. 's Nachts hoorden we zelfs van heel dichtbij verschillende uilen.

We komen zéker terug.

Beste Olivier,

Hartalijk dank voor deze leuke en informatieve review.

Tot ziens !

Top camping! Heel kindvriendelijk.

Tamara haans
26-8-2017

Hele leuke camping. Onze kids 6 en 8 hebben zich heel goed vermaakt. Camping is niet te groot wat wij heel fijn vinden. Wij hebben op XL plek gestaan. Heel beschut en dus heel privé.Top animatie. Mariëtte en cler zijn hele hartelijke mensen, we hebben ons heel welkom gevoeld. Doordat het een kleine camping is, is het heel gemoedelijk allemaal. Sanitair word goed schoon gemaakt, zwembad is niet heel groot maar was voor ons prima. Lekkere broodjes smorgens die ze zelf afbakken, je kan zelf verse pizza bestellen, frietjes afhalen of daar eten, en wat heel leuk is is de vrijdag waarop je vers gebakken pannenkoeken kan eten. Ook weer gemoedelijk aan lange tafel met meerdere gasten, heel leuk voor de kids, en gezellig voor ons. Daarnaast hebben ze tapas avonden en je kan een vier gangen menu eten. Mariëtte staat dan zelf mee in de keuken en mengt zich samen met cler tussen de gasten aan tafel. Heel erg leuk. Er word veel georganiseerd voor jong en oud dus je hoeft je noet te vervelen.

Beste Tamara,

Hartelijk dank voor deze leuke review. We zijn blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.

Heerlijke camping in het groen

H. van Everdingen
23-8-2017

Het is een échte camping zonder toeters en bellen, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. We kregen een vriendelijke ontvangst door leuke, gastvrije mensen. Brood voor ontbijt kun je bestellen, er is een prima zwembad, alle faciliteiten zijn goed en schoon, stroom op de kampeerplaatsen, prima catering en schitterende omgeving!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pech Charmant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pech Charmant in Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pech Charmant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Pech Charmant scoort een 8.19 uit 10 op basis van 199 reviews.