Camping Le Mas

6.2Voldoende

Frankrijk, Aquitaine, Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

6.2Voldoende

• 6.5Staat v/h sanitair
  • 5.4Eetgelegenheden

Meer camping info

90 reviews over Camping Le Mas

• 2018
    4Xander van Dijk10-10-2018

Nooit meer

Hele camping is volgebouwd met mobile homes. Buiten dat dit een erg ongezellige uitstraling heeft, zijn sommigen letterlijk op paden of voor toegangswegen geplaatst. Om op onze plek te komen moesten we over 2 andere plekken, onder en over scheerlijnen, struikelen. Kampeerplekken zijn overigens erg klein. Personeel was zeer onaardig, op de vrolijke schoonmaaksters na.

Het toiletgebouw is gedeeld, maar de toiletten beschikken niet over een toiletbril. Niet echt fijn voor de vrouwelijke campinggangers.

Als klap op de vuurpijl moesten we per nacht 10 euro meer betalen dan ons was toegezegd, voor een plek zonder stroom (!) en alleen toegankelijk over andere kampeerplekken.

Ik kampeer al ruim 20 jaar, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Yvonne15-08-2018

Kleine camping met adembenemend uitzicht over Loir

Kleine rustige camping met adembenemend uitzicht over de vallei van de Loire. Zeer vriendelijke uitbaters. Grote plekken met water en elektra. Nieuw en zeer schoon sanitair met bijv toiletpapier. Voor tieners weinig vertier. Enig minpuntje is dat supermarkt op afstand is, ca 20 min rijden. Zeer de moeite waard!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7herco09-08-2014

Prima kleine Camping maar wel kanttekeningen

Deze camping ligt geïsoleerd. De eigenaar spreekt geen Engels, doet geen moeite. Vooral Fransen hier. De caravans zien er goed uit, zijn up-to-date maar we hadden ongemakken. Slechte bedden. Weinig bergruimte. weinig stopcontacten, niet in slaapkamers. Geen nachtlampjes. Geiser lekte, kast onbruikbaar. Sifon schoot los, kast 2-maal onder water. 2 pitjes van fornuis deden het vaak niet en de wc-bril lag er geregeld af. Weinig ruimte rond onze caravan. Auto kon er bij staan. Er zijn betere caravans. Borg €200 & kon niet met pas of cc betalen; apparaat stuk. Zwembad is klein voor een volle camping en de glijbanen zijn leuk, veilig maar kort. Geen toezicht bij zwembad, badmutsen niet verplicht. Prima speeltuin, park is netjes & overzichtelijk. 1 toiletgebouw. Vervelend als je achterin staat. camping tot 12 jaar! Uitbater van het restaurant is vriendelijk. winkeltje = niets. Telefoon is gejat, meerdere telefoons gestolen, bij het zwembad. Eigenaar deed niets.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Leop-bard29-04-2014

Leve de truffel !

Deze camping hebben we vooral gekozen vanwege de ligging in de Périgord, we wilden culturele uitstapjes maken rond de prehistorische overblijfselen, de vele kastelen en het onvermijdelijke Sarlat klooster…De keuze van de camping was dus niet zo belangrijk maar wat een fantastische verrassing bij aankomst ! De camping ligt midden in de natuur, de omgeving is subliem en de vriendelijkheid van het personeel is zeker de vermelding waard !

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Martine22-07-2012

Kleine rustige camping

Op zich een leuke goed onderhouden camping maar weinig sfeer en groot minpunt is dat er bijna niemand Engels praat

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 7Gerda08-09-2011

Mooi rustig plekje met schaduw, mooie omgeving

Relaxte camping. Wij zaten er als enig Nederlands gezin met alleen Fransen. Geen van de Fransen kon engels spreken. De caravan was klein en niet schoon, helaas. Was bedoeld voor 6 personen maar dat kon absoluut niet, te klein. Gelukkig hadden we een tentje mee. Soms was er in de receptie iemand die engels sprak, maar de helft van de week zat er iemand waarmee we niet konden praten. Was lastig omdat er wat dingen stuk waren in de caravan. Uiteindelijk hebben ze alles netjes opgelost. Het stokbrood 's ochtends was prima, voor de andere boodschappen moesten we naar Sarlat, een hele leuke stad. Kanoen is ook leuk om te doen en de grotten met prehistorische figuren die vlak bij de camping zijn, zijn ook leuk om te zien. Onze kinderen kunnen zich heel goed zelf vermaken en wij ook, waardoor we toch een leuke tijd hebben gehad

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 6mcgarry31-07-2011

Leuke camping, niks bijzonders erg basic

We hebben een leuke vakantie gehad. Zijn met twee volwassenen en twee kinderen van 7 en 3 jaar. Hadden een erg leuke plek op de camping. Een prachtig uitzicht met een groen veldje naast ons. De douche/sanitair ruimte vonden we erg primitief en mocht zeker vaker schoongemaakt worden! De estivale is erg basic maar voldoet. Het is wel een prachtig omgeving met veel te doen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Gezin uit Friesland22-07-2011

Mooi net bungalowpark

We zijn met z'n 3en (2 volwassenen en baby van 12 weken). Bij aankomst goed geholpen door engels sprekende receptie. Het is inmiddels geen camping meer. Er staan alleen nog stacaravans. Ligging is op een heuvel met mooi uitzicht. Stacaravans zijn onlangs vernieuwd en zijn netjes maar primitief. Bij slecht weer weinig ruimte voor meerdere volwassenen.

Wij zijn tijdens ons verblijf vrijwel geen nederlanders tegengekomen op het park. Voor kleine kinderen is er voldoende speelgelegenheid. Voor oudere (10+) kinderen is er vrijwel geen annimatie.

Omgeving is prachtig. Veel grotten en kastelen. Sarlat is een aanrader! Elke dag vers brood zonder reservering. Restautant heeft een kleine kaart.

Voor de rest een prima park.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Fam. Zonnenberg10-08-2010

Eenvoudig, leuk voor een keer.

Voor pubers die niet van kayakken en mountainbiken houden is er niets te doen. Camping heeft geen animatie of disco voor pubers. Restaurant is niet duur, maar eten was echt niet lekker. Zwembad en 2 glijbanen zijn geschikt voor jonge kinderen. Personeel is erg vriendelijk. De camping is alleen via smalle, enge bergweggetjes bereikbaar, daarom voor ons niet geschikt. 1 van onze zoons kreeg uitslag over zijn hele lichaam, of door de kunststof wegwerplakens (geen linnen lakens beschikbaar) of door de deken. Erg leuk is de wandelexcursie (5 km) naar kasteel Commarque. De Carrefour in St Cyprien is met een navigatiesysteem wel te vinden. Boomklimmen op ca. 45 min. afstand is erg leuk, ook voor pubers, plaats weten we helaas niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8den hoed20-07-2010

mooie, rustige, goed onderhouden camping!

wij zijn in juni naar camping le mas geweest, het was nog erg rustig. mooie 6 persoons stacaravan, erg klein maar goed te doen met 2 personen. alles wordt goed onderhouden door de tuinman. op de camping spreken ze engels. mooi zwembad, goed schoon maar ook erg klein. elke ochtend vers stokbrood en croissants. op 10km afstand ligt een meer in (sireuil) daar kan je lekker zwemmen/zonnen.in het hoogseizoen tegen betaling E1.50 pp. wij hadden de hond bij ons en die kon daar lekker zwemmen. erg veel grotten en kastelen in de buurt, elke dag kan je iets doen. verder rustige camping na 23.00u. is het stil. je moet wel alles met de auto doen, alles is wel een stukje rijden. wij vonden Sarlat erg leuk! echt een aanrader! daar deden wij ook boodschappen bij de liddl. we hadden zelf uit nederland weggooi bbq meegenomen, op de camping mag je bbqen. camping echt aan te raden voor mensen met kleine kinderen of oudere mensen. er is verder weinig te beleven. ook met je hond perrfect.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2010