Géén boekingskosten

L'Eau Vive

FrankrijkAquitaineLes Eglisottes-et-Chalaures

8.7FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over L'Eau Vive

• 8harald weverling23-08-2011

Prima rustige camping, gastvrij en schoon

Bijzonder gastvrije en rustige camping met schoon sanitair en goed vertrekpunt voor een dagje Bordeaux. Lekker zwembad erbij en voldoende vermaak voor kinderen. Plekken ruim en deels beschut. De directe omgeving is niet heel bijzonder. Op de camping is er voor ons gekookt en het smaakte prima.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Noortje en Daan01-08-2011

Geweldige camping!

Als jong stel zijn wij hier heel aardig ontvangen. De camping is nog niet bekend bij het grote publiek, maar dit mag wat ons betreft veranderen. De eigenaren en hun dochter zijn ons geweldig van dienst geweest. We hebben een auto-ongeluk gehad tijdens ons verblijf en ze hielpen ons langs alle kanten. De camping heeft mooie, ruime plekken en het enige wat je hoort zijn de vogels en eens in de paar uur een trein die voorbij rijdt op grote afstand, heerlijk rustig dus! De directe omgeving is niet bijzonder, maar op niet meer dan enkele kms zit je tussen de wijngaarden. De mooie stad Bordeaux is niet ver weg en verder zijn er overal pitoreske dorpjes te bezoeken. Perfecte locatie dus. De camping maakt gebruik van het naastgelegen gemeentezwembad en het sanitair is in uitstekende staat.

Al met al is de prijs van je verblijf op de camping laag in verhouding tot de kwaliteit van het geheel. Deze mensen verdienen een grotere klantenkring, dat zijn zij en de camping helemaal waard!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Familie Nijholt27-07-2011

aanrader voor alle gezinssamenstellingen

Wij zijn dit jaar eens de Dordogne gaan bezoeken. We waren zeer verrast, dat het er zo rustig is. De plaatsen zijn bijzonder ruim en er is voldoende schaduw. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt bij de nederlandstalige kinderclub. Bij aankomst zie je het gemeentezwembad welke aan de camping grenst. Deze mag wel eens een verfje en een nieuw hek hebben. Dit heeft de pret echter niet gedrukt, want het is heerlijk vertoeven (mits het weer het toelaat). De nederlands sprekende leiding is zeer vriendelijk en hebben veel tips over de omgeving gegeven. Een winkeltje ontbreekt, maar brood (en croissants en dergelijke) kun je de dag ervoor bij de receptie bestellen. De dichtsbijzijnde grote winkel is zo'n 8 km weg. De camping is een echte aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Camping L'Eau Vive info