Camping Huttopia Landes Sud ***

Camping Huttopia Landes Sud

2 reviews over Camping Huttopia Landes Sud in het Nederlands

Geweldig

Fam Gebhardt, 23-10-2016

Geweldig genoten op de camping met ons gezin met 2 kinderen van 6 en 8 jaar. De eerste week was de eerste week dat de camping open was en was het nog wel erg rustig, te rustig voor ons. We waren de eerste 'bewoners' van de tent. We vonden de tent (nummer 23 op de kaart) wel heel erg afgelegen op de heuvel en daardoor weinig te zien of te beleven bij de tent, dat was dan wel het enige nadeel. Het zwembad is heerlijk verwarmt, een heel gezellig terras met lekker eten. Echt een heel leuk team met jonge manager Stellan, die heel gastvrij en ontzettend vriendelijk en behulpzaam is (ook naar de kinderen), hij kende alle kids bij naam. Het strand is 15 minuten met de auto en naar even zoeken vonden we een heel relax strandje, maar je kan ook gaan voor de hele drukke boulevard. Sanitair was prima, zoals bij elke indigo camping het geval is. Een aanrader als je houdt van strand en rust en een geweldige camping zoekt.

Rustige nieuwe camping

Eva, 13-8-2016

Wij hebben hier 8 nachten met onze 3 tenten gestaan. De camping is "nieuw" dus dat is fijn.

Plus:

- heerlijk strand in de buurt

- super vriendelijk personeel

-rustige camping

- geen muggen en mieren

- Leon (dorp vlakbij) is een fijn dorp

- sanitair is nieuw

- lekker zwembad

Min:

- sanitair wordt nier goed schoongemaakt

- riool lucht voor in de camping, dus zorg dat je daar geen plek hebt

- WiFi quickspott werkt niet goed dus de krant downloaden is geen optie.

Een let op voor mensen die in een tent slapen: het is snachts erg koud dus aluminium folie of extra dekens zijn handig!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Landes Sud in Léon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Landes Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Landes Sud scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.